Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik moet eerlijk zeggen dat dit het eerste is dat ik sinds lange tijd schrijf, ik heb jaren geleden veel geschreven, maar werd ontmoedigd toen ik kennismaakte met alle verschillende regels, stijlvormen, schema's etc. Ik heb geen idee waarom eigenlijk. Maar ik ben dus weer een beetje begonnen en probeer het een en ander uit, misschien dat het daarom niet zo bijster origineel overkomt ![]() Dat streepje bij 'ineens' zou inderdaad wel kunnen, maar ik vond het eerlijk gezegd mooier met één streepje dan met twee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Over je gedicht: Rome is een prachtige stad, dus dat riep bij mij meteen mooie en romantische beelden op. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die streepjes bij de eerste zin van de laatste strofe kan ik ook inkomen, maar ik was op zoek naar een manier (leestekens of wat dan ook) die verontwaardiging kon uitdrukken. Iets wat er voor zorgt dat die zin er zeg maar uitspringt. Suggesties zijn altijd welkom, natuurlijk ![]() Over de orginaliteit denk ik dat dat ook te maken heeft met ervaring: hoe meer je schrijft, hoe meer je de grenzen van je eigen woordenschat verkent en (waarschijnlijk) zal verbreden. Dit is wel een reactie waar ik echt iets mee kan, dank je wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Rome Calae | 2 | 04-05-2007 12:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |