Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2002, 22:06
Verwijderd
Bij Counter-Strike heb ik in de verte een beeld dat steeds vager word.

Klik hier voor een voorbeeld.

In het begin is het dus goed, maar in de verte (gewoon afgescheiden door een aantal strepen) gaat de grond in 2 a 3 etappes steeds verder achteruit. Het word gewoon flets.

Ik heb een Club3d GeForce 3 Ti200, 64 MB, driver versie 2.1.8.5. Ik draai op OpenGL 800 x 600.

Wat kan ik hier aan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2002, 22:12
null
Avatar van null
null is offline
Ik heb het zelfde met c&c renegade, volgens mij hoort dat...
__________________
Ik denk niet... ik weet...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 22:16
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
henri schreef:

Wat kan ik hier aan doen?
Voor zover ik weet niks.

De Half Life engine stamt al uit een paar jaar terug. In die tijd waren Pc's nog lang niet zo snel als die jij nu gebruikt en kon kwaliteit van dit niveau niet over de hele afstand soepel gerenderd worden.

Dus werd 't beeld op afstand vervaagt om toch nog een leuke fps tevoorschijn te kunnen toveren. Half Life biedt wat dat betreft ook erg weinig configuratie opties, helaas.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 10:02
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
je kun ff zoeken met google.com naar halflife tweak guide ... dan kom je sites tegen die allerlei opties bespreken enzo
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 20:04
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Koen schreef:


De Half Life engine stamt al uit een paar jaar terug. In die tijd waren Pc's nog lang niet zo snel als die jij nu gebruikt en kon kwaliteit van dit niveau niet over de hele afstand soepel gerenderd worden.

Dus werd 't beeld op afstand vervaagt om toch nog een leuke fps tevoorschijn te kunnen toveren. Half Life biedt wat dat betreft ook erg weinig configuratie opties, helaas.
Onzin meen ik...oudere spellen onderscheiden zich door het aantal polygonen die getekend worden, wat in halflife relatief laag zal liggen...volgens mij hoor jij enkel je mipmapping uit te zetten...ik vind de wazigheid in de verte zelfs mooi...zet mipmapping uit met een utility dat je op guru3d.com kunt vinden denk ik...mipmapping neemt neemt pixels in de verte samen om minder contrast te hebben met de pixels er vlak naast door de kleuren wat gelijk te stellen....vind ik mooi...jij blijkbaar niet

Volgens mij moet dit helpen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48.