![]() |
|
http://www.zarqa.nl/
Daar hebben ze hele fijne shampoo's. ![]() ![]() Bij m'n broer is daardoor de roos helemaal over gegaan. Het is wel duur, maar je hoeft het niet vaak te gebruiken geloof ik, maar dat staat wel op de verpakking. De kuurshampoo moet je dan hebben. ![]() Te koop bij de Tuinen en reformzaken etc.
||
Citaat:
Je moet wel lief zijn voor je hoofd, dus niet teveel wassen met verschillende shampoos en er vooral niet aankomen. Als je het op een paar plekjes hebt is bij de apotheek (ik geloof zonder recept) een middeltje te krijgen waarmee je die plekjes kan aanstippen. Ik vond dat echter niet zo fijn, omdat je haar daar vet van wordt. Ook wordt vaak geadviseerd je huid in te masseren met die shampoos, maar ook daar word m'n haar vaak vet van.. Best irritant. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Allereerst is roos wel echt anders dan psoriasis. Roos is een vorm van eczeem, psoriasis is een huidziekte waarbij er een stoornis is van de huidgroei.
De verschijnselen (de schilfers) zijn wel hetzelfde. Voor wat meer informatie (mss interessant) Roos psoriasis Als het echt van psoriasis is dan kan je het beste bij de huisarts (speciale) shampoo halen; ik geloof dat dat een soort teer shampoo is ofzo (ruikt apart). Verder niet te hardnekkig spul gebruiken (head & shoulders) |
![]() |
||
Citaat:
Head & shoulders lijkt te helpen, je ziet meestal geen roos meer. Helaas heb ik van meerder kappers gehoord dat dat spul zo aggresief is dat het je hele hoofdhuid naar de klote kan helpen. Bij mij werkt Selsun heel goed, maar je moet dan wle af en toe blijven gebruiken anders komt het geoon weer terug |
![]() |
|
|