Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2006, 03:00
toemba
toemba is offline
Toch een van de betere livebands, Textures, komt aanstaande donderdag in Amstelveen. Ik ben benieuwd, doordat ik naar familie moest heb ik ze niet kunnen zien op bevrijdingspop. Zijn er nog meer mensen die hier naar toe gaan?

Gojira is trouwens ook wel vet, hoewel het in het verplichte biootje als "toekomst van death metal'' wordt omschreven. Komt ie:

==================
Hoe hard kan het gaan met een band? In augustus 2003 lanceerde Textures haar zelf geproduceerde debuutalbum Polars. Vervolgens werd de band binnen twee maanden opgepikt door platenlabel Listenable Records (Frankrijk) en management Loudnoise Productions (Nederland). Binnen een jaar speelde Textures in het voorprogramma van onder andere Morbid Angel (USA), Sepultura (Bra.), Machinehead (USA), Meshuggah (Sw.), the Dillinger Escape Plan (USA), Watchtower (USA) en Peter Pan Speedrock (NL).

Textures laat zich moeilijk in een hoekje drukken. Innovatief, agressief, modern, atmosferisch, wiskundig. Invloeden worden gehaald uit nagenoeg alle muziekstijlen: soundtracks, metal, pop, ambient, fusion, progrock, singer/songwriter, klassiek. Toch blijven de complexe en opgefokte songs toegankelijk voor elke muziekliefhebber.

Het Franse Gojira, de toekomst van de death metal, is een van de supports. De band is klaar om de wereld te veroveren. In Frankrijk zijn hun concerten steevast uitverkocht en wie ze ooit live zag, weet dat dit één van de beste, meest afgewerkte bands is.

Het andere voorprogramma is van het Australische Parkway drive.
===============
Oud 17-05-2006, 04:39
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Ik las gisteren dat parkway drive in september op tour gaat met Shai Hulud. Dus ik wacht nog effe.
Oud 17-05-2006, 12:11
flyaway
flyaway is offline
hebben ze een site met demo's?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 13:27
Carn
Carn is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 17-05-2006 @ 05:39 :
Ik las gisteren dat parkway drive in september op tour gaat met Shai Hulud. Dus ik wacht nog effe.
als je voor parkway drive komt bij die line-up dan heb je serieus issues.
Oud 17-05-2006, 13:32
Carn
Carn is offline
Citaat:
flyaway schreef op 17-05-2006 @ 13:11 :
hebben ze een site met demo's?
www.textures.nl --> rechtboven radio

http://www.myspace.com/gojira

Ik wil nogsteeds Gojira n keer zien, die lui schijnen echt zo ontzettend strak te zijn live.
Oud 17-05-2006, 22:02
toemba
toemba is offline
Citaat:
Carn schreef op 17-05-2006 @ 14:32 :
Ik wil nogsteeds Gojira n keer zien, die lui schijnen echt zo ontzettend strak te zijn live. [/B]
Wat houdt je tegen? Morgen hoor!
Oud 18-05-2006, 11:40
niamen
niamen is offline
Citaat:
toemba schreef op 17-05-2006 @ 23:02 :
Wat houdt je tegen? Morgen hoor!
ik gok de afstand (maar opzich klinkt gojira niet verkeerd)
Oud 18-05-2006, 12:58
toemba
toemba is offline
Leve het OV, crashen @ my place..
Oud 19-05-2006, 13:10
toemba
toemba is offline
Godverdomme, Gojira was echt HEEL vet.. Een band die ik vaker wil zien! Goede sound ook, dat is in P60 ook wel eens anders. Textures was goed, maar niet speciaal

edit: Parkway Drive speelde niet, zanger was ziek. Ergens wel kut, maar aan de andere kant was ik daar toch al te laat voor. De bus stond 3 kwartier in de file voor de hockey playoffs in Amstelveen Dus ik kwam 45 min te laat aan, en toen zou Gojira net beginnen met spelen
Reageren

Regels voor berichten