Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
enne type P380, gaf mij de beste prijs / kwaliteit verhouding (heb ze allemaal uitgetest bij die shop =)) en die was 30 euro voor een 2.1 set.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoe kan je 2 subwoofers aansluiten op één zo'n setje? En dat het nog werkt ook.... owja en nog wat, is het beter als je een geluidskaartje van 20 euro in je pc zet? Heb je dan beter geluid? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gister ging ik eens wat luisteren. Van die goedkope setjes tot 50 euro zijn echt bagger! (creative T3030 bijv, en de gelijkmatige 2.1 van logitech) Echt erg! zo slecht! Toen luisterde ik de Z-4. Kan er mee door maar nog steeds niet goed genoeg. Toen ging ik naar de Logitech Z-2300 van 140 euro. Pas toen kwam er goed geluid uit! Dus die koop ik dan ook maar! Of zijn er vergelijkbare setjes in dezelfde prijscath. (2.1) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je bedoeld de Creative Megaworks 250D denk ik?
Die is gelijk ook 35 euro duurder. Ik hoorde al van die tikken en plopjes enzo, ik zal het forum van tweakers wel eens gaan lezen dan. Maar er zijn ook wel mensen die er geen last van hebben! In de mediamarkt hoorde ik het ook niet en daar worden ook constant apparaten aan en uit gezet. Of komen die tikken door andere dingen? |
![]() |
|
http://www.logitech.com/index.cfm/pr...CONTENTID=9066
Lekker setje en goed betaalbaar. Nee, het is niet het beste van het beste, maar daar heb ik sowieso mijn stereo-installatie voor. Het geluid is dik in orde, vooral als je hem goed gaat afstellen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Nare Man: nee ongeveer een kwartier ofzo ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Speakers] Discussie-topic Speakers Sublime85 | 132 | 14-04-2004 22:41 | |
Software & Hardware |
[Laptop] High-end laptop gezocht Birdy 85 | 21 | 04-01-2004 16:51 | |
Software & Hardware |
Nieuwe PC! dafelix | 15 | 28-10-2003 17:29 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Software & Hardware |
Nieuwe Computer ]{enshin | 16 | 17-06-2002 13:15 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |