Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
www.tweakers.net
Ga naar een recente bestbuy-guide... en kijk dan welke zij adviseren voor welk budget
||
Citaat:
Hun best buy adviezen zijn vast een stuk beter dan dat je de eerste de beste mediamarkt aanbieding aanschaft maar daarbij houdt het dan ook een beetje op. Hun AMD fanboi attitude ligt er sowieso wel erg dik op, het zou me niks verbazen als AMD ze gratis cpu's voor hun serverfarm in ruil geeft voor wat extra promotie. Ik heb amper Intel voorbij zien komen terwijl deze cputjes zeker wel competitieve prijzen hebben ![]() Maargoed. Stroomverbruik houdt verband met de grootte van het scherm. Andere eigenschappen van TFT's zijn niet eens zo interessant als het type TFT dat er in een bepaald merk/product zit. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Al met al kan je post wel wat nuance gebruiken. ![]()
Laatst gewijzigd op 31-05-2006 om 08:48. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 31-05-2006 om 09:03. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Deze: http://www.marktplaats.nl/index.php?...%253D%26df%3D1
Mag de discussie over tweakers en AMD uit mijn topic? Heel leuk en aardig allemaal, maar het heeft er neits mee te maken.
||
Citaat:
![]() Hij redirect naar de homepage...
||
Citaat:
![]()
|
Oké, deze dus:
http://www.marktplaats.nl/index.php?.../36840662.html Voor dat geld lijkt het me geen slechte koop (E-yama is volgens mij een budgetversie van Iiyama, die maken toch altijd redelijk goede monitoren). Ik vind het wel érg goedkoop eigenlijk, zeker van een vrachtwagen gevallen. Zou er maar een beetje mee oppassen. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Oh, en stinkluchtje inderdaad. Meer dooie pixels dan levende missch ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[PC kopen] 1200 euro Verwijderd | 121 | 07-07-2004 22:42 | |
Software & Hardware |
Software die resolutie verandert bij monitor ExPoDeRmUs | 6 | 23-04-2004 15:23 | |
Software & Hardware |
[Monitor] Resolutie switchen? ExPoDeRmUs | 3 | 15-04-2004 17:25 | |
Software & Hardware |
[flatscreen] advies? freakinaround | 17 | 24-01-2004 22:29 | |
Software & Hardware |
Beeldschermresoluties chatfreak2002 | 49 | 12-04-2002 18:30 | |
Software & Hardware |
Hoe zit het eigenlijk met LCD monitors? Marc S | 10 | 07-01-2002 07:54 |