| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn ouders houden zich zeker wel bezig met m'n opleiding enzo, maar ik voldoe geloof ik allang niet meer aan de verwachtingen. Het kan me nu ook niks meer schelen. Zij zijn blij dat ik een opleiding doe en goede cijfers haal en ik doe iets wat ik echt leuk vind.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
je moet gewoon nooit iets gaan doen wat je niet echt wil ![]() Maar goed; Mijn ouders zijn súper niet-streng Ik ben een jaar geleden van studie gewisseld, en toen zeiden mijn beide ouders nog dat ze alles best vinden, zolang ik maar doe wat ik zelf wil en zolang ik het maar voor mezelf doe. Dit brengt ook met zich mee dat ze me nooit echt hebben aangemoedigd ofzo, dat is dan wel weer jammer. Soms had ik best een trap onder m'n kont nodig, maar die gaven ze dus niet. En soms had ik een complimentje nodig voor een goed cijfer, en die kreeg ik dus ook niet.Verder hebben ze nooit echt verwachtingen gehad, geloof ik. Niet dat ik zo achterlijk ben dat ze niets verwachtten, maar gewoon; ze leven meer in het nu dan in de toekomst. Laatst gewijzigd op 08-06-2006 om 13:12. |
|
| Advertentie |
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 10:35 | |
| De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 19:11 | |