Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zijn accu's duur trouwens? En hoe lang houdt zo'n accu t over het algemeen uit? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Voor een dell kost de goedkoopste accu 113, de duurste iets van 180, 190. http://accessories.euro.dell.com/sna...hs1&l=nl&s=dhs
Bij acer zit je op de 165. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Er zijn ook laptops die de accu helemaal niet gebruiken zodra op netstroom, zoals dat hoort eigenlijk. Maarja ik denk dat veel fabrikanten het wel interessant vinden als hun klanten na anderhalf jaar toch nog maar weer een accu van 80 euro kopen. ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Semi-offtopic nieuwtje:
Spontane zelfontbranding Dell-laptop gemeld (met plaatjes) Wel grappig dat het om een Dell gaat. ![]()
||
![]() |
Citaat:
als er een x een auto in de fik vliegt vanwege fout in het brandstofsysteem hoor je dr niks van en vinden de mensen dat kunnen bij zo'n geavenceerd stuk techniek... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten eerste is het echt nooit bij mij opgekomen dat mn laptop t ook zou doen als ik de accu eruit zou halen ![]() ![]() Ik heb btw een Asus.. |
![]() |
||
Citaat:
Maar als ik hier de verhalen zo lees ik wel denk dat accu's niet het sterkste verkoopargument zullen zijn van Dell laptops.
||
Citaat:
Nadeel is wel dat als je netstroom uitvalt (kabeltje los) je laptop gelijk uit gaat.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Daarnaast zijn er bij mij op school nooit voldoende computers beschikbaar (iets van 1 op de 10 studenten). Dus zo heb je altijd een persoonlijke pc bij je, waar niemand anders op kan werken. Daarnaast heb ik regelmatig presentaties, waarbij een eigen laptop waarvan je weet dat er een goede (nieuwe) versie van Powerpoint op staat. Het is ook makkelijk om tussen lessen door even snel wat op te zoeken, i.p.v. eerst een vrije pc te moeten zoeken. Veel groepswerk, wat door het beschikken over een laptop niet in een luidruchtig computerlokaal hoeft, maar in een kleiner studiehok, gemaakt voor groepsbesprekingen e.d. m.a.w. Veel voordelen voor een laptop, en ik ben blij dat ik er een heb. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Later begreep ik dat die 3,06ghz processor helemaal niet in een laptop thuis hoort, wist ik veel. Dit was trouwens ook nog voor de tijd dat ze die centrino dingen hadden geintroduceerd. Aan de andere kant vind ik het ook helemaal niet erg dat ie stroom zuipt, net als een normale pc. Hij neem veel minder ruimte in en kan bijna hetzelfde als een normale pc. Ook kan ik m meenemen naar vrienden om wat spelletjes tegen elkaar te spelen. Ik ben er verder heel blij mee en na ruim twee jaar doet ie het nog steeds prima. Hij is dan minder mobiel dan een 'normale' laptop, maar wel mobiel genoeg voor mij.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Edit: Oh das gewoon zo'n dingetje...
Laatst gewijzigd op 14-07-2006 om 17:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|