Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2006, 17:20
redlily
redlily is offline
Ik Vind mijn ex nog steeds heel erg leuk. Het is al een paar maanden uit tussen ons en een van die redenen was dat er een ander meisje tussen kwam. Mijn ex heeft toen iets met dat meisje gekregen maar dat is een paar weken geleden uit gegaan. Ik heb hem al die tijd nog heel leuk gevonden en gehoopt dat het nog ooit goed kwam.
met hem kon ik over dingen praten die me egt intreseerden als ik dat met andere mensen deed werd ik uitgelachen. We hadden ook de zelfde interessen en ik mis het gewoon heel erg om met hem om te gaan want, dat hadden we in die tijd dat hij een andere vriendin had ook helemaal niet gedaan. Dat was zo omdat hij mij best gekwets had en ik wou even een paar maanden afstand om over hem heen te komen. (wat dus niet is gelukt) .
Toen het net uit was met zijn toenmalige vriendin smsten we soms weer.. en nu 3 weken later ofzo smsen we dagelijks en best veel . Hoe meer we smsen hoe meer ik weer naar hem verlang en ik wil hem eigenlijk gewoon opbellen en met hem afspreken enzo.. Hij smst ook steeds lieve dingen naar mij enzo. en ik weet nu niet goed wat ik moet denken. Ik wil hem heel erg graag terug maar al mijn vriendinnen raden het af en vinden dat ik egt dom bezig ben als ik dat doe omdat er best veel tussen ons is gebeurd . Wat zouden jullie doen? zou ik weer met hem af gaan spreken of moet ik hem gewoon vergeten?

bedankt alvast
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2006, 17:30
Thee Muts
Thee Muts is offline
Je moet hem gewoon nu gelijk om duidelijkheid vragen. Bel hem op, zeg hem dat je je verward voelt door het vele contact dat jullie nu weer hebben en vraag hem hoe het zit. Waarom smst hij nu weer veel, waarom smst hij lieve dingen, wil hij weer een relatie... dat soort dingen. Want het enige waar jij nu wat aan hebt, is duidelijkheid. Als hij weer een relatie wil, dan kunnen jullie samen kijken of dat nog gaat lukken en op welke manier, en wil hij dat niet, accepteer dat dan en verbreek (tijdelijk) het contact. Want dit werkt alleen maar verwarrend voor jou en zonder duidelijkheid blijf jij hoop houden, die waarschijnlijk onterecht is.

Dus, vraag om duidelijkheid en maak dan een verstandige keuze, zodat je mét of zonder hem verder kunt, maar niet zo half.

Laatst gewijzigd op 19-06-2006 om 17:33.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 20:08
Amnesia
Amnesia is offline
Ik zou met hem afspreken en vragen hoe het nou zit.
Nu heb je geen duidelijkheid en dat is alleen maar vervelend voor jou.
Misschien vindt hij je weer leuk of is hij weer verliefd. Als je echt iets met hem zou willen beginnen zou ik het doen. Maar je moet wel goed bedenken dat hij het niet voor niks heeft uitgemaakt.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 20:13
Verwijderd
contact verbreken
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-06-2006 @ 21:13 :
contact verbreken
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 08:57
stout!
stout! is offline
Er is hier wel een heel duidelijke tweedeling te zien tussen de mannen en de vrouwen .
Waarom meteen het contact verbreken? Het lijkt me dat dat ook makkelijker is wanneer je duidelijkheid hebt en geen hoop meer, zoals nu nog wel het geval is.

Ik ga dus met de vrouwen mee; duidelijkheid vragen en dan een verstandige keuze maken. Niet teveel meegaan in dit geflirt en gedoe, misschien heeft hij gewoon behoefte aan aandacht of afleiding.
Oud 20-06-2006, 14:03
Inga
Inga is offline
Gewoon een keer met em afspreken en verder afwachten wat hij gaat doen ..
Oud 20-06-2006, 15:49
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Stout: wat je zegt lijkt me een goed idee, dan weet je waar je aan toe bent en hoe je daarmee verder moet.
Ben benieuwd! Laat je het nog ff weten?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 16:46
Zwoek
Zwoek is offline
Wat Thee Muts en stout! zeggen: vraag om duidelijkheid! Zo kun je niet verder en bouw je alleen maar meer hoop op. Als hij het niet weet kun je denk ik maar beter even geen contact met hem hebben, want dan maak je het voor jezelf alleen maar moeilijker.
Oud 20-06-2006, 17:31
WolterB
WolterB is offline
Waarom is het de eerste keer preceis uitgegaan?
In ieder geval omdat er iemand anders tussen kwam die hij blijkbaar leuker vond (kan weer gebeuren in de toekomst) en misschien nog andere redenen.

Als je er zeker van bent dat je er niet aan kapot zou gaan om dit nog een keer mee te maken, kan je proberen om duidelijkheid aan hem te vragen hoe het nu verder gaat. Kan je dit niet aan, dan zou ik proberen zo min mogelijk contact met hem te hebben en hem te vergeten.
Oud 20-06-2006, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-06-2006 @ 21:13 :
contact verbreken
Ik begrijp dat het vervelend dat we er niet meer woorden aan vuil maken, maar contact verbreken is in de meeste gevallen toch echt het beste.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 18:37
redlily
redlily is offline
Ik zal even vertellen wat er allemaal is gebeurd. Het is een beetje een lang verhaal en ik weet nie of jullie dat willen lezen maar, misschien iets voor als je je verveeld

Ik leerde hem kennen met carnaval in een caffeé. we raakte een beetje aan de praate en het klikte heel goed. Ik had hem al vaker op school gezien maar nog nooit met hem gepraat ofzow (hij zat 2 klassen hoger als mij nu heeft hij zijn eindexamen van de havo gedaan) iedereer was aan het dansen en aan het feesten terwijl wij ergens met zijn 2 in een hoekje wel 2 uur een intressant gesprek voorden we wisselden nummers uit en ik ging weer naar mij vrienden toe.. ik kreeg toen meteen een smsje van hem en ben toen even met hem gaan dansen toen, was er zo'n moment waarop we bijna gingen zoenen... er was alleen een probleem: ik had een vriend. Ik wilde dus niet met hem zoenen.
het ging al een tijdje nie zo lekker tussen mijn vriend en mij en na het gesprek met (laten we zeggen koen) zag ik egt in dat ik het gewoon niet meer ging. ik heb toen in paar dagen heel veel met koen gesmst en gebeld vaak 2 uur lang, ook had ik het uitgemaakt met mijn toenmalige vriend. We stuurde veel smsjes en belde elkaar vaak hij wou na een paar dagen afspreken maar, ik wilde dat nog niet omdat ik het anders egt lullig vond omdat ik het pas uitgemaakt had met mijn vriend. na ongeveer 2/3 weken had ik met koen gezoend weer in dat zelfde caffeé de vrijdag daarop ben ik met hem mee geweest naar een repetitie van zijn band. en de dag daarop hadden we weer afgesproken.. het ging dus eigenlijk best goed tussen ons we konden uren egt goed praten en discusie's voeren en het voelde egt alsof we iets speciaals samen hadden.Todat hij opeens heel raar ging doen, op school negeerde hij me en liet nix meer van zich horen en stuurde nix meer terug. totdat hij me opeens opbelde en vertelde dat hij opstap met een ander meisje had gezoend. We hadden toen nog nix maar toch vond hij dat hij het mij moest vertellen (wat ook logisch was) ik vond het egt erg om te horen en hij zij ook dat hij zichzelf egt un klootzak vond maar dat als ik hem kon vergeven hij helemaal voor mij zou gaan. we spraken die avond af en hij stond daar met tranen in zijn ogen ik was zo verliefd op hem dat ik hem vergaf en vanaf dat moment "hadden we iets" het ging best goed enzo en ik was toen weer een keer mee geweest naar zijn band repetitie.. totdat ik na een paar dagen voor school mee ging naar een uitwisseling.. hij lied weer nix van zich horen en toen ik trug kwam en hem opbelde zij hij dat hij het uit wou maken omdat hij het nie vond werken tussen ons.. ik kon toen alleen nog maar huilen en we hebben toen wel een paar uur gebeld maar ik snapte er nix van. Die dag erna kreeg ik te horen dat hij op school best vaak bij dat meisje was waar hij toen mee had gezoend en dat zij allemaal met elkaar optrokken ik heb hem toen gebeld en gevraagt of hij het daarom uit had gemaakt. hij zij dat dat zo was en dat hij zich egt lullig voelde. Twee dagen later stonden ze midde voor me te zoenen. Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld wat ik hem nog nooit zo veel voor een jongen gevoeld. Nu 3 maanden later ben ik nog steeds niet over hem heen. het is uit met zijn vriendin en we smsen weer een beetje. Ik heb hem alles al vergeven al snappen mijn vriendinnen dit niet maar, ik vind hetm gewoon zo leuk.
nu smst hij al een paar dagen niet terug, en nu heb ik het egt helemaal gehad als hij nix meer laat horen nu dan doe ik wat jullie zeggen en verbreek ik het contact...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 18:44
Thee Muts
Thee Muts is offline
Dat zou ik sowieso maar doen. Het klinkt namelijk niet alsof hij echt zin heeft in of toe is aan een serieuze relatie. Het rommelde al een tijdje voordat jullie echt wat kregen, hij zoende in die tijd ook met iemand anders, laat af en toe zomaar niks meer van zich horen als hij daar geen zin in heeft, komt vervolgens met het lullige excuus dat hij 'het zo niet vindt werken', heeft kort daarna weer een ander vriendinnetje wat ook weer snel uit is en neemt dan opeens weer contact op met jou.

Nee, klinkt niet als echte liefde. Dus als jij daar wel naar velangd zou ik dat zeker niet bij hem zoeken.
Oud 22-06-2006, 22:45
waves
waves is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 19-06-2006 @ 18:30 :
Je moet hem gewoon nu gelijk om duidelijkheid vragen. Bel hem op, zeg hem dat je je verward voelt door het vele contact dat jullie nu weer hebben en vraag hem hoe het zit. Waarom smst hij nu weer veel, waarom smst hij lieve dingen, wil hij weer een relatie... dat soort dingen. Want het enige waar jij nu wat aan hebt, is duidelijkheid. Als hij weer een relatie wil, dan kunnen jullie samen kijken of dat nog gaat lukken en op welke manier, en wil hij dat niet, accepteer dat dan en verbreek (tijdelijk) het contact. Want dit werkt alleen maar verwarrend voor jou en zonder duidelijkheid blijf jij hoop houden, die waarschijnlijk onterecht is.

Dus, vraag om duidelijkheid en maak dan een verstandige keuze, zodat je mét of zonder hem verder kunt, maar niet zo half.
niks meer aan toe te voegen .
Oud 23-06-2006, 07:22
WolterB
WolterB is offline
Blijkbaar wil hij alleen contact met jou als 'tussendoortje' hoe hard dat misschien ook klinkt.
Zodra er een ander meisje in zijn leven lijkt te zijn, negeert hij je. Is het uit, dan komt hij weer terug.

Offtopic: Mischien zou wat meer interpunctie en 'normaal' Nederlands wat fijner zijn, leest prettiger en scheelt wat ontcijferen
Oud 23-06-2006, 11:29
Zwoek
Zwoek is offline
Nu is het wel duidelijk ja. Hij wilt geen serieuze relatie dus ik zou maar afstand houden. Als je hem blijft zien maak je het alleen amar moeilijk voor jezelf.
Oud 23-06-2006, 11:34
redlily
redlily is offline
Bedankt voor jullie reactie's. Ik zal jullie op de hoogte houden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten