Ik zal even vertellen wat er allemaal is gebeurd. Het is een beetje een lang verhaal en ik weet nie of jullie dat willen lezen maar, misschien iets voor als je je verveeld
Ik leerde hem kennen met carnaval in een caffeé. we raakte een beetje aan de praate en het klikte heel goed. Ik had hem al vaker op school gezien maar nog nooit met hem gepraat ofzow (hij zat 2 klassen hoger als mij nu heeft hij zijn eindexamen van de havo gedaan) iedereer was aan het dansen en aan het feesten terwijl wij ergens met zijn 2 in een hoekje wel 2 uur een intressant gesprek voorden

we wisselden nummers uit en ik ging weer naar mij vrienden toe.. ik kreeg toen meteen een smsje van hem en ben toen even met hem gaan dansen toen, was er zo'n moment waarop we bijna gingen zoenen... er was alleen een probleem: ik had een vriend. Ik wilde dus niet met hem zoenen.
het ging al een tijdje nie zo lekker tussen mijn vriend en mij en na het gesprek met (laten we zeggen koen) zag ik egt in dat ik het gewoon niet meer ging. ik heb toen in paar dagen heel veel met koen gesmst en gebeld vaak 2 uur lang, ook had ik het uitgemaakt met mijn toenmalige vriend. We stuurde veel smsjes en belde elkaar vaak hij wou na een paar dagen afspreken maar, ik wilde dat nog niet omdat ik het anders egt lullig vond omdat ik het pas uitgemaakt had met mijn vriend. na ongeveer 2/3 weken had ik met koen gezoend weer in dat zelfde caffeé de vrijdag daarop ben ik met hem mee geweest naar een repetitie van zijn band. en de dag daarop hadden we weer afgesproken.. het ging dus eigenlijk best goed tussen ons we konden uren egt goed praten en discusie's voeren en het voelde egt alsof we iets speciaals samen hadden.Todat hij opeens heel raar ging doen, op school negeerde hij me en liet nix meer van zich horen en stuurde nix meer terug. totdat hij me opeens opbelde en vertelde dat hij opstap met een ander meisje had gezoend. We hadden toen nog nix maar toch vond hij dat hij het mij moest vertellen (wat ook logisch was) ik vond het egt erg om te horen en hij zij ook dat hij zichzelf egt un klootzak vond maar dat als ik hem kon vergeven hij helemaal voor mij zou gaan. we spraken die avond af en hij stond daar met tranen in zijn ogen ik was zo verliefd op hem dat ik hem vergaf en vanaf dat moment "hadden we iets" het ging best goed enzo en ik was toen weer een keer mee geweest naar zijn band repetitie.. totdat ik na een paar dagen voor school mee ging naar een uitwisseling.. hij lied weer nix van zich horen en toen ik trug kwam en hem opbelde zij hij dat hij het uit wou maken omdat hij het nie vond werken tussen ons.. ik kon toen alleen nog maar huilen en we hebben toen wel een paar uur gebeld maar ik snapte er nix van. Die dag erna kreeg ik te horen dat hij op school best vaak bij dat meisje was waar hij toen mee had gezoend en dat zij allemaal met elkaar optrokken ik heb hem toen gebeld en gevraagt of hij het daarom uit had gemaakt. hij zij dat dat zo was en dat hij zich egt lullig voelde. Twee dagen later stonden ze midde voor me te zoenen. Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld wat ik hem nog nooit zo veel voor een jongen gevoeld. Nu 3 maanden later ben ik nog steeds niet over hem heen. het is uit met zijn vriendin en we smsen weer een beetje. Ik heb hem alles al vergeven al snappen mijn vriendinnen dit niet maar, ik vind hetm gewoon zo leuk.
nu smst hij al een paar dagen niet terug, en nu heb ik het egt helemaal gehad als hij nix meer laat horen nu dan doe ik wat jullie zeggen en verbreek ik het contact...