Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
( ziet het voor zich ) MAS187 : "..."
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Misschien hangt het ook van de omgeving af. Als ik het leuk vind, heb ik dat probleem helemaal niet... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ai ai ai. :-)
|
![]() |
Het is nogal logisch dat je bij een spreekbeurt ofzo zenuwachtiger bent dan bij een voorstelling. Tenminste, dat heb ik dan. Ik bedoel, bij een spreekbeurt sta je véél dichter bij het publiek, letterlijk en figuurlijk. Figuurlijk, want je ként die mensen... Daarom is een voorstelling ook enger als er bekenden in de zaal zitten.
Maar ik heb geen plankenkoorts, ik kick er juist ontzettend op dat mensen je dan zien enzo. Die adrenaline, die is ge-wel-dig!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
hangt er vanaf!als bekenden komen kijken ben ik altijd zenuwachtiger
![]() binnenkort heb ik een voorstelling maar de groep is best ongeconcentreerd of kent niet alle tekst..echt errug!khoop dat ut goed zal gaan en zal dan ook wel plankenkoorts hebben ![]() |
![]() |
|
![]() |
Valt wel mee, meer een soort van positieve spanning. Het gaat meestal wel goed en 1 foutje valt niemand op.
![]() Presentaties vind ik sinds kort ook wel leuk, ik weet niet waarom. Ze LUISTEREN naar me, geeft wel een kick. Als ik zelf het onderwerp heb mogen kiezen, tenminste.
|
Hangt af van het stuk (of hetgeen ik moet doen). Ik weet niet waar het aan ligt, maar soms ben ik echt té gespannen en gestresst en andere keren sta ik in de coulissen te popelen omop te gaan... Ik denk inderdaad dat het te maken hheeft met durf ja. Wel merk ik dat ik meer problemen heb als ik wéét dat er meerdere mensen in de zaal zitten die ik ken... Dan is de feedback namelijk veeeel directer...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Je bent er nog ongeveer ![]() Nopes, wel dat ik begon te stotteren tijdens spreekbeurt. Uiteindelijk lukte het niet meer.. Best klote maar ik kreeg toch een 7, waar ik uiterst tevreden mee was.. ![]() Eerst durfde ik nl. helemaal niet. Niemand heeft daar begrip voor, op zich begrijpelijk. Maar ja.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Voor ballet moesten we 5 optredens doen en k was nooit zenuwachtig ofzo en ook nooit een fout gemaakt dus...
||
Citaat:
|
![]() |
ja! nu niet meer maar tot een half jaar geleden wel!
toen deed ik de voor rondes van de talenten show op school en er zaten allemaal leerlingen en leraren te kijken en te filmen en toen moest ik... ik kon wel door de grond zakken zo eng vond ik het! alles ging fout natuurlijk! maar nu vinnik het niet erg meer
|
![]() |
Nou het is niet echt plankenkoort maar meer faalangst en dat is toch een heel ander begrip.....
plankenkoorts heb ik voor de voorstelling even maar dan doen we somane ontspannen en dan is het helemaal weg... ja het komt weer heel even als ik op moet (vooral als je de openingsscene speelt) maar als die achter de rug is bij mij, heb ik het gevoel of ik de hele wereld aan kan..
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hans Teeuwen [spel ofzo] .boris | 333 | 02-12-2005 15:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
plankenkoorts of hoe het ook mag heten Big M | 8 | 01-12-2004 21:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Plankenkoorts. (Ja ja, eindelijk weer wat van mij ;) ) Doodle! | 3 | 30-06-2004 17:45 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
zingen voor de klas?! heijden | 25 | 09-09-2003 17:39 | |
Psychologie |
Sociale Fobie Desp | 17 | 19-07-2002 19:11 | |
Psychologie |
Plankenkoorts (help me) LionHeart_temp | 7 | 27-12-2001 18:49 |