Advertentie | |
|
![]() |
|
Heb ik persoonlijk niet zoveel problemen mee omdat ik wel weet dat ik niet vals zing. Ik kreeg wel hoge cijfers op muziek (en zingen) en ik vond het ook leuk!
Ik vind dat je aan de ene kant wel recht hebt om te weigeren, maar aan de andere kant komt dat ook weer over als zeuren. En als je het gewoon doet, ookal vind je het niks aan en je schaamt je kapot, dan valt het achteraf best wel mee! Bij mij in de klas werd er echt nooit iemand uitgelachen hoor! En op het grote podium heb ik helemaal schijt aan alles en iedereen! Het fijnste is als je het publiek niet kan zien doordat je verblind wordt door de lampen. ![]()
Laatst gewijzigd op 03-06-2003 om 19:05. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb op de middelbare school nooit hoeven zingen met muziek, maar er kwam opeens wel iets boven over de basisschool. (ja dat is lang geleden) We gingen bijna altijd (hoe saai) '3x3 is 9...' doen en dan kreeg iemand de beurt en die moest dan een liedje zingen en dan weer iemand anders uitkiezen...gelukkig kreeg ik nooit de beurt, 1x geloof ik maar, dat was geen succ6
![]() Nu heb ik 2 maanden geleden met een cursus voor publiek gezongen, eerst voor 10 mensen (dat was eng!!) en daarna op een podium voor 50 mensen, een stuk minder eng. Het was donker en ik kon de mensen niet zien zitten. Ik was toch wel heel zenuwachtig, zo erg dat ik m'n tekst door elkaar ging gooien, maarja, was toch in het spaans en dat verstonden ze toch niet ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik volg de pabo, daar doe je bij het vak muziek niets anders dan zingen voor de klas. Ook in stages wordt er van je verwacht dat je zelf liedjes kan aanleren aan een klas.
Ik ben echt absoluut a-musicaal, kan voor geen meter zingen, maar heb er geen moeite mee om voor de klas te zingen. Als je maar van je klasgenoten het idee hebt dat je geaccepteerd wordt zoals je bent, dus ook zoals je zingt. Wat dat betreft heb ik echt geboft met mn klas ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb al een paar keer voor de klas gezongen. Het was wel eng aan het begin en ik was best wel zenuwachtig, maar dat komt omdat ik plankenkoorts heb. Dat vind ik jammer, want ik hou heel erg van zingen. Ik ben er gewoon dol op als ik voor de klas moet zingen! Ik ga ook meedoen aan het open podium op school, maar dan moet ik wel iets aan m'n plankenkoorts doen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
betoog SiemdeCyper | 10 | 10-07-2006 18:27 | |
Verhalen & Gedichten |