Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ach dit is een beetje overdreven, ik heb een recente gebeurtenis aangegrepen om me in in te leven... maar ik heb het ooit wel zo gevoeld ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
zou ik dan ook maar zeggen dat umbrella er niet in past naar mijn mening
Het begin is echt mega goed vind ik alleen de laatste 2 strofes vind ik wat zwakjes vergeleken met de rest. het einde is wel nog een beetje misterieus dat is wel weer leuk.
|
Mijn hart bonkte in mijn keel,
Mijn ogen zochten in het rond, Toen ik jouw ogen had gevonden, Keek ik verlegen naar de grond. Een verlegen lachje op je gezicht, Kleine lichtjes in jouw ogen, Was toen mijn eerste indruk, De foto’s hadden niet gelogen. Vlinders gieren door mijn buik, Veroorzaakt in stilte door jou, Ik wist niet goed wat ik voelde, Kan het dat ik nu al van je hou? Deze dag mag van mij eeuwig duren, Ik voelde me zelfs op m’n gemak, Ik krijg het altijd weer voor elkaar, Liefde voor een vreemdeling voelen, Gelukkig was mijn verstand ook daar… Umbrella is eruit ![]()
Laatst gewijzigd op 30-06-2002 om 18:53. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
de weg; of waarom gaat de zon niet onder... sjoeltie | 10 | 11-09-2004 17:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De ontmoeting... BELLEKE | 8 | 21-11-2003 07:36 | |
Verhalen & Gedichten |
De ontmoeting pimm | 0 | 11-04-2003 20:42 | |
ARTistiek |
De weg; of waarom gaat de zon niet onder? Prada | 21 | 15-04-2002 14:23 | |
Verhalen & Gedichten |
de ontmoeting coecie | 3 | 27-01-2002 22:42 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
de ontmoeting xxx_anouk_xxx | 0 | 29-05-2001 17:55 |