| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
De Ilias en de Odyssee in de vertaling van H. J. de Roy van Zuydewijn.
De Metamorphosen in de vertaling van M. d'Hane-Scheltema. Deze raadde mijn docent voor Homeros aan: Singer of Tales, Albert B. Lord link
|
|
||
|
Citaat:
Wat ik hiermee bedoel te zeggen is: zoek vooral boeken op die leuk staan in je boekenkast of waarvan je denkt dat je ze nog gaat lezen. Er komt hoe langer hoe meer op internet te staan en zolang het niet wetenschappelijk verantwoord hoeft te zijn, kun je het dus net zo goed daar op zoeken.
|
|
||
|
Citaat:
http://www.amazon.de/gp/product/3534...lance&n=299956 Maar je moet dus wel goed thuis zijn in het Duits, en bovendien in syntactische theorie enige "grounding" hebben. Anders is A New Latin Syntax van E. C. Woodcock ook heel aardig. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Algemene schoolzaken |
Spijt van keuze stage, doen of toch nog veranderen? Worteltjes | 4 | 05-09-2011 19:30 | |
| ARTistiek |
[vanalles] Chagrijnige Pinguïn, de mascotte van Catena Rooster | 182 | 21-08-2007 20:28 | |
| Verhalen & Gedichten |
Dit is het brieventopic dat ik Postzegel noem. CSN | 244 | 09-07-2006 18:20 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom misdaad? fayt-D | 40 | 03-01-2004 00:45 | |
| Psychologie |
Keuzes Verwijderd | 19 | 17-12-2003 21:08 | |
| Psychologie |
Keuze-> keuze-> keuze-> spijt? Optima | 11 | 03-06-2003 12:23 | |