Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
verder graag een combinatie van de talenten van Rawie en mn dop-favoriet Lovetear ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou iets op een manier willen kunnen zeggen die de ander verbaast, een manier waarop de lezer er nog nooit over nagedacht had. Laatst gewijzigd op 03-07-2006 om 21:16. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb last van een heel erg ver doorgevoerd autoriteitsprobleem. ![]() Nee ik kán het niet. In vorm dichten. Dan loopt het bij mij voor geen meter, en heb ik er vreselijke moeite mee te zeggen wat ik nou over wil brengen. Ik maak meer gebruik van een primitief 'dit loopt wel lekker dus joh, we doen t'-manier van dichten. Je zou het wel zoiets als 'scheefdichten' of zo kunnen noemen. Volgens mij heb jij dat ook wel een beetje. Vandaar ook dat ik sonetten en dergelijke niet eens meer probeer. Maar ik heb wel altijd bewondering voor mensen die dat wél kunnen. Het getuigt namelijk van een bepaalde discipline en een enorme mate van zorg, want alles moet natuurlijk precies goed passen.
||
Citaat:
![]() En ja, dáár ben ik het ook zeker mee eens.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Oops... foutje Halogeen | 12 | 14-09-2006 09:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |