| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Er stond een handtekening onder Misschien is het ook wel waar Maar ik denk zelf eigenlijk van niet, en ik hoop eigenlijk ook dat het niet zo is verder is het het idee van mijn ouders om met mijn broer op vakantie te gaan, dat hebben ze al vaker gedaan. Ze hadden ook beloofd om dat een keer met mij te doen (op vakantie) maar dat zijn ze blijkbaar 'vergeten' En ik durf het er denk ik echt niet met mijn ouders over te hebben Dat vind ik gewoon eng
|
|
||
|
Citaat:
En het is niet mijn broertje, maar mijn oudere broer. Hij is 14.
|
|
||
|
Citaat:
Misschien had ik dat eerder moeten zeggen, want volgens mij zijn er nog een aantal dingen onduidelijk. Toen ik die psych ontmoette waren mijn ouders erbij. Ze praten over heel onduidelijke dingen. Daarna vroeg die mevrouw of ze me even alleen kon spreken. Ze had het toen over dingen die mijn ouders haar hadden verteld. Dat ik te stil ben had ze ook voorzichtig gezegd, maar daar kwam ik later pas achter. Ik snapte haar niet, en ik probeerde haar ook niet te snappen want het boeide me niet. Ik had die week een afspraak met een vriendin en daar was ik dus met mijn gedachten Die psych merkte toen waarschijnlijk dat ik niet zat op te letten ofso, want ze zat me toen de hele tijd raar aan te kijken. Ik werd er gewoon zenuwachtig van! En toen ik uiteindelijk weg klaar was werden mijn ouders erbij geroepen. Die mevrouw zei iets vaags over een grote woordenschat, meer bergreep ik eigenlijk niet. Een maand ofso later vond ik een brief. Er stond iets in wat ik eigenlijk weer een beetje ben vergeten, maar op het einde stond syndroom van asperger. En er stond in dat het over mij ging en dat het een soort van autisme was. Mijn ouders waren toen weg en ik heb echt gejankt. Ik geloof niet dat het waar is, maar mijn ouders en die psych dus wel en dat doet pijn. En thx voor het idee! misschien probeer ik het wel XxX
|
|
||
|
Citaat:
Ik wens je ook heel veel succes met jouw situatie, want die lijkt me ook best kut. Leuk dat je al wat meer aandacht krijgt! En ik hoop echt dat het goedkomt met jou en je familie!Ennuh sorry als ik deze week ff geen antwoord meer geef, maar mijn ouders gaan op vakantie en ik ben ff ergens anders gedumpt En Kruimel nog bedankt! Dankzij jou heb ik echt heerlijk geslapen Er is nog hoop dat ik het niet ben XxX
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
ik herken veel van je verhaal in mezelf. Mijn broer had een zware vorm ADHD en daarbij PDD/NOS. Ouders zien vaak niet in dat ze jou buitensluiten omdat ze zo gefocust naar je broer bezig zijn. Het enige wat ik je kan aanraden is om met ze te gaan praten, vertel ze dat jij je buitengesloten voelt. Ik heb er nooit wat mee gedaan maar geloof me, je zult er later beter af zijn als je het er nu met je ouders over hebt dan dat je het voor jezelf houd
|
|
||
|
Citaat:
Verder kan ik het nu moeilijk aan mijn ouders vertellen, omdat ze op dit moment weer op vakantie zijn (deze keer met mijn broer) in Luxemburg Ik had ook niet eerder geantwoord, omdat ik de hele week bij mijn oma was, en die heeft nog niet ontdekt dat er computers bestaan Verder vind ik het WEL erg dat ze zeggen dat ik dat syndroom heb, omdat ik erover heb gelezen wat het is, en omdat ik het gevoel heb dat ik het gewoon niet heb! En dat mijn ouders dan denken dat ik het wel heb is niet echt leuk En wat kan een bloedtest helpen? het zit toch in je hoofd, of heb ik het nou verkeerd? mijn broer heeft ook autisme (volgens mij was dat het PDD/NOS) en hij is niet echt stil dus volgens mij is autisme dan gewoon iets in je hoofd wat verschillende dingen met je kan doen Maar ik denk nog steeds niet dat ik het heb. En aan het uit huis gaan heb ik ook al gedacht, maar ik ben bang dat ik dat niet durf XxX
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Misschien was de woordkeus "tegen autisme" een beetje verwarrend idd. Autisme zelf is niet medicamenteus te behandelen, alleen de effecten of bijverschijnselen van autisme, zoals druk gedrag etc.
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Mijn verhaal Limoentjesfris | 9 | 10-05-2013 19:45 | |
| Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 16:39 | |
| Psychologie |
Mijn verhaal PapaRoach<3 | 11 | 16-05-2008 21:19 | |
| Psychologie |
wie herkent zich in mijn verhaal? terror4life | 15 | 28-11-2004 03:10 | |
| Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 23:55 | |
| Psychologie |
Mijn verhaal kissssssss | 42 | 15-04-2003 16:04 | |