![]() |
|
Met name bekend dankzij zijn Hyperion en Endymion boeken. Nog meer liefhebbers van zijn werk? Ik ken alleen de eerder genoemde boeken maar ik vond het èrg goed.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dan_Simmons
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben verder ook Dune fan; ik moet zeggen dat deeltje 4/5/6 wel een beetje ondergeschoven kindjes zijn. Ik heb ze n tijdje terug nog eens allemaal weer gelezen en het zijn toch wel zeker boeken met erg interessante ideeën. En Foundation staat nogsteeds op de -must have- lijst ![]() Ik kan je ook Peter Hamilton's Night's Dawn trilogie aanraden..3x +- 1300 pagina's, erg gaaf. Niet echt pure scifi maar wel erg vlot geschreven en zeker gaaf tot het einde.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
- The Reality Dysfunction - The Nutronium Alchemist - The Naked God
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Noem ter plekke 10 boeken die indruk op je hebben gemaakt. Verwijderd | 15 | 09-01-2015 22:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek lees je nu? Deel XVIII Jones | 500 | 17-11-2007 20:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Laatste boekenaanwinsten, deel III lukas15 | 500 | 06-06-2007 19:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Ben jij een herlezer? Rodion | 45 | 19-05-2005 13:03 | |
Verhalen & Gedichten |
nog altijd benieuwd wat men nu leest... sublime | 500 | 25-01-2004 14:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Beeld van mens over 10000 jaar vrolijkevlinder | 43 | 22-10-2002 16:49 |