Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2001, 10:32
Deugenietje
Deugenietje is offline
Dit vind ik heel belangrijk ! Als een acteur echt denk of zelfs weet dat hij goed is heeft hij voor mij al afgedaan !
Oud 15-06-2001, 10:34
Isa
Isa is offline
ik niet. als mensen tegen een acteur zeggen dat hij goed is en als hij daardoor een groot ego krijgt word hij niet meteen een slecht acteur.
Wennup
Wennup is offline
Ik vind dat een acteur best mag zeggen dat ie goed is.. Als ie ook echt goed is uiteraard. Want als iedereen je een goede acteur vindt.. wrom zou je dan zeggen: ach ik ben niet zow goed.. of ik kan helemaal niet acteren....
Deugenietje
Deugenietje is offline
dat zeg ik niet he, hij wordt geen slecht acteur hij heeft gewoon afgedaan
Oud 15-06-2001, 10:52
Convulsive
Convulsive is offline
Zolang ze niet op het podium verschijnen ,et het idee van " IK doe dit even, ik geef EVEN een voorstelling. Dan denk ik niet dat het slecht is.
Oud 15-06-2001, 11:51
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
een acteur moet denk ik wel een beetje zelfverzekerd zijn om iets moois neer te kunnen zetten en zowiezo, want is er nou mis mee als iemand weet dat hij/zij iets goed kan? het is natuurlijk wel fout als iemand er echt een mega ego van krijgt, dan knap ik er ook op af maar een beetje zelfverzekerdheid kan geen kwaad
Oud 15-06-2001, 12:47
ally mcbeal
ally mcbeal is offline
Ja hetzelfde als de anderen zeiden, het moet niet té worden. Maar zelfvertrouwen doet niemand kwaad.

Bovendien, als iemand goed is, maar hij zégt van niet, dan komt dat ook fake over hoor.
Oud 16-06-2001, 18:39
Heelduh
Heelduh is offline
Valse bescheidenheid kan ik ook niet zo goed tegen inderdaad, maar teveel arrogantie ook niet, tussenin is het beste.
Oud 16-06-2001, 20:41
tampaszta
tampaszta is offline
Je mag best achter je talenten staan, wanneer je die hebt. Arrogantie is nog wel wat anders en die 2 dingen hoeven dus niet samen te gaan.
Oud 13-07-2001, 13:18
lisa
Citaat:
Deugenietje schreef:
Dit vind ik heel belangrijk ! Als een acteur echt denk of zelfs weet dat hij goed is heeft hij voor mij al afgedaan !

Dat kan, maar daar zit die acteur niet mee.
Beter een te groot ego dat valse bescheidenheid. Maar als je echt bescheiden bent is het natuurlijk wel iets anders...

Oud 13-07-2001, 15:41
freakie
freakie is offline
Juist in dit vak is het in de eerste plaats belangrijk stevig in je schoenen te staan, zeker van je zaak te zijn.

Als je zelfverzekerd en duidelijk weet wat je wilt, trekt dat juist mensen aan. Wat is er inderdaad mis om te weten wat je wel en niet kunt? En dat mogen andere mensen toch best weten? Zolang je er niet over gaat opscheppen, of gaat denken dat je de hele wereld aankan.....

Regels voor berichten