Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En veel plezier verder eh. Neem wat Bollywood films voor me mee. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Gelukkig is die Musaraf zo slim het te veroordelen. Goede premier, jammer alleen dat ze hem in zijn eigen land nog wel is proberen te vermoorden. Ben benieuwt welke groep Moslims / Paki's er achter zit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Darfur, 9/11, Irak (Soennieten/Shi-iten), Londen, Madrid. Ik bedoel dan bijvoorbeeld gewoon een moskee instormen, in het wilde weg rondschieten of op een marktplaats bommen plaatsen of in een dorp hele families executeren omdat hun namen Shi-itish zijn. Dat zijn dingen die ik een "christenleger" (bestaat zoiets?) sinds de middeleeuwen niet zie doen. Wèl zie ik ze deze mensen opsporen om ze voor hun slachtoffers te beschermen. Er is gewoon iets goed mis met die koran, alles mag onder de mantel van de jihad; christenen, joden en zelfs shi-iten zijn ongelovigen WANT ze volgen niet (de juiste interpretatie van) de koran, en dan zijn het vijanden waarvan de wereld geschoond moet worden... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar goed, uiteindelijk heeft dit geweld weinig met geloof te maken en meer met slimme leiders die het geloof misbruiken om volgelingen te werven voor hun eigen doeleinden.
||
Citaat:
Paar dingen uit de koran die me tegenstaan zijn bijvoorbeeld: 5.38 En snijdt de dief en de dievegge de hand af, als straf voor wat zij misdeden, een voorbeeldige straf van Allah. 24.2 Geselt iedere echtbreekster en echtbreker met honderd slagen 5.51 O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. 9.23 O gij, die gelooft, neemt uw vaders en uw broeders niet tot vrienden als zij ongeloof boven geloof verkiezen. En wie onder u met hen bevriend is behoort tot de overtreders. 98.6 Voorwaar, de ongelovigen onder de mensen van het boek (Joden en Christenen) en de afgodendienaren zullen in het vuur der hel geworpen worden. Zij zijn de slechtsten der schepselen. 2.191 En doodt hen (de ongelovigen), waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. 4.101 Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u 4.104 En toont geen zwakheid in de vervolging van dit (vijandige) volk. Zijn dit woorden van een alwetende, almachtige, liefhebbende God? Een god die mensen andere mensen gruwelijke lijfstaffen laat plegen? Kan Hij dat zelf niet? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo hoor je niet met Heilige Boeken om te gaan. Er zijn zat verzen die oproepen tot het tegenovergestelde van wat jij zojuist plaatste. Wat maken deze (overigens weinig verzen van en enkel bedoeld ten tijde van oorlog die de profeet en de moslims op dat moment meemaakten) belangrijker dan honderden andere verzen die vrede en verdraagzaamheid oproepen en die in het algemeen dienen nagevolgd te worden? Juist. Open er anders maar effe een topic over op Religie. Dit is wel heel erg offtopic. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ten tweede, in de islam bestaat er zoiets niet als veel bidden. JE bidt het juiste aantal of je doet het niet. 5x per dag bidden is een verplichting en bv. maar 4 / 3x per dag bidden is alsof je helemaal niet bidt. In de islam bidden we elke dag en niet zoals bij het christendom: elke zondag naar de kerk en bidden.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En njah, waren de eerste klas rijtuigen weer voornamelijk geraakt? En dan in de omgeving van het - naar schijnt - economische centrum Mumbai; is dat een mooie klapper (heh) om India te ergeren. |
![]() |
||
Citaat:
Waar ik eigenlijk op doel is dat het in dat land zo een wirwar van straatjes en steegjes is dat het een onmogelijke taak is daar controle uit te voeren met de middelen die ze nu hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er zijn vandaag 3 mensen opgepakt. Ben benieuwt of ze het gedaan hebben en welke straf ze zullen krijgen. Weet iemand wat de hoogste straf is die je in India kan krijgen? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bijna net als wij, de wortels van vreemdelingenhaat Verwijderd | 17 | 09-09-2006 14:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Rollo Tomasi | 501 | 09-08-2006 19:03 |