Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2001, 12:39
Ringmaster
Ringmaster is offline
Gisteren (zaterdag 1 september) wilde ik kaartjes gaan halen voor Hans Teeuwen, omdat hij optreed in Wageningen donderdag 18 oktober.

Daar ik een zeer grote fan voor hem wilde ik per se die kaartjes hebben. Om 10.00 uur begon de voorverkoop en ik was er om 09.00 uur. Wat bleek, ik was niet de enige. Voor me waren er zeker nog 100 wachtende en smachtende fans die kaartjes wilden hebben. Er waren zelfs mensen met slaapzakken die voor de deur hadden geslapen om er verzekerd van te zijn kaartjes voor Der Hans te hebben.

Is dit normaal of tekent dit de ontastelijkheid van het caberet in Nederland, dat op dit moment zeer hoog staat?

Het is toch te gek voor woorden om in je slaapzak 6 uur van te voren aanwezig te zijn om kaartjes te halen voor een optreden dat 80 minuten duurt?

Graag zou ik opinies van anderen willen horen.

Met vriendelijke groet, verblijf ik.

Ruuth
Oud 02-09-2001, 16:44
Verwijderd
Het is maar net wat je er voor over hebt om op de eerste rij te zitten en te worden uitgelachen/gespuugd door Der Hanz(worst)
Als een lekker avondje voor de buis een sjootje kijken dat in tweeen is geknipt gratis en voor nix jij leuker vind....
't goat allemaol om de juijschte prioorietijte
Oud 02-09-2001, 20:00
Tampert
Tampert is offline
ik vind het best ziek eigenlijk...
Oud 02-09-2001, 21:56
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
Tampert schreef:
ik vind het best ziek eigenlijk...

Neen, je begrijpt me verkeerd. Als je ziek bent moet je in je bed liggen. Nu was ik om 09.00 uur daar al en de voorverkoop startte om 10.00 uur, dus ik was niet ziek.

Oud 03-09-2001, 15:13
Sacha
Sacha is offline
Ik weet wel dat wij hetzelfde probleem hadden toen we met een groep naar harrie Jekkers wilde. We waren er al om 6.00 en we waren nummer 60 ofzo, terwijl de deuren pas om 10.00 open gingen..tja, het is nogal populair allemaal!
Oud 03-09-2001, 15:14
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
tja, het is dan toch handig als je een zus hebt die er toch al ging liggen, dus ook wel ff een kaartje voor jou mee wilde nemen! ghehe
Oud 03-09-2001, 18:58
Verwijderd
Ik heb altijd al gezegd: Ik wil ook een zus...
Helaas ben ik gezegend met ook wel een lieve broer van wie ik helaas geen kleren kan lenen. Maar om het in de "Het Podium" trant te houden hij gaat dit jaar wel de theatercursus met me doen Gezellie!!!
Oud 04-09-2001, 19:47
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Ringmaster schreef:
Neen, je begrijpt me verkeerd. Als je ziek bent moet je in je bed liggen. Nu was ik om 09.00 uur daar al en de voorverkoop startte om 10.00 uur, dus ik was niet ziek.

Neej ik vind het best ziek dat je zo vroeg voor een deur gaat liggen in je slaapzakkie...
Oud 04-09-2001, 22:37
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
Tampert schreef:

Neej ik vind het best ziek dat je zo vroeg voor een deur gaat liggen in je slaapzakkie...

Wat goed is, moet van ver komen. Dus wat goed is, daar moet lang op gewacht worden...maarrrrrrr:

Het is inderdaad absurt, maar het gebeurd...steeds meer. Cabaret zit in de lift en of ik daar blij mee moet zijn is ten tweede (een vraag die voor jullie er toch klaarblijkelijk niet tot doet), maar er komen meer en meer slechte caberatiers c.q. 'stand up comedians', da's jammer...maar het koren dat betaald wordt voor het woord dat molen heet.

Genoeg!

Oud 06-09-2001, 15:15
mal
mal is offline
ik ben 1 keertje voor een try-out van hans teeuwen 's nachts om vier uur daar gaan liggen.... we waren nummer 37. Kwam ook omdat ik met een vriendin was, en het was hartstikke gezellig. Het is maar wat je er van maakt he...
Oud 07-09-2001, 22:31
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Ringmaster schreef:
Wat goed is, moet van ver komen. Dus wat goed is, daar moet lang op gewacht worden...maarrrrrrr:

Het is inderdaad absurt, maar het gebeurd...steeds meer. Cabaret zit in de lift en of ik daar blij mee moet zijn is ten tweede (een vraag die voor jullie er toch klaarblijkelijk niet tot doet), maar er komen meer en meer slechte caberatiers c.q. 'stand up comedians', da's jammer...maar het koren dat betaald wordt voor het woord dat molen heet.

Genoeg!

komt bij mij de vraag op... Wat maakt een cabaretier goed? Als er veel mensen naar een 'slechte cabaretier' gaan en terug blijven komen, zie ik niet wat er slecht is aan die cabaretier.
Oud 09-09-2001, 14:03
feline
feline is offline
Mee eens met Tampert.
Ik denk dat het "doel" van een cabaretier is,zoveel mogelijk mensen te bereiken. dus als een cabaretier populair is, is hij goed.
Dat jij het niet leuk (goed, zoals jij het zegt..) vindt, is een tweede.

maar goed, jij ervaren cabaretier, zal waarschijnlijk hier een fantastisch weerwoord op hebben. k ben benieuwd..

Regels voor berichten