Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Neej ik vind het best ziek dat je zo vroeg voor een deur gaat liggen in je slaapzakkie...
||
![]() |
Citaat:
Het is inderdaad absurt, maar het gebeurd...steeds meer. Cabaret zit in de lift en of ik daar blij mee moet zijn is ten tweede (een vraag die voor jullie er toch klaarblijkelijk niet tot doet), maar er komen meer en meer slechte caberatiers c.q. 'stand up comedians', da's jammer...maar het koren dat betaald wordt voor het woord dat molen heet. Genoeg!
||
Citaat:
|
![]() |
Mee eens met Tampert.
Ik denk dat het "doel" van een cabaretier is,zoveel mogelijk mensen te bereiken. dus als een cabaretier populair is, is hij goed. Dat jij het niet leuk (goed, zoals jij het zegt..) vindt, is een tweede. maar goed, jij ervaren cabaretier, zal waarschijnlijk hier een fantastisch weerwoord op hebben. k ben benieuwd..
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
is dit normaal? tess-xx | 16 | 06-06-2012 22:28 | |
Seksualiteit |
Is het normaal als je 13 bent en een penis hebt van 15cm DirtyTim | 1 | 16-03-2012 14:15 | |
Psychologie |
is dit normaal ? sweetie_87 | 43 | 21-11-2006 23:14 | |
Seksualiteit |
is het normaal m-unit | 11 | 31-08-2006 15:59 | |
Liefde & Relatie |
Is het normaal of helemaal niet?? Roffachick | 34 | 18-07-2005 21:39 | |
Liefde & Relatie |
Is het normaal dat exen zo met elkaar omgaan? wiebenik | 16 | 10-06-2003 21:07 |