Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Idd, laat die Menchov maar zwoegen voor Boogie ![]() Eigenlijk precies hetzelfde wat Rasmussen gister deed, alleen voor een klassementrenner is het natuurlijk wel wat anders. Met wielerprono ga ik nu wel lekker, 'k sta nu 83 in het algemeen klassement ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en hij staat gewoon in de top 15 hoor, denk dat we de komende jaren een resultaat als dit wel kunnen vergeten voor de rabo ploeg Ik moet zeggen dat landis na wat hij vandaag heeft gedaan een verdient tourwinnaar zal zijn, alleen sastre zou ik ook nog verdient vinden, de rest heeft laten zien niet in staat te zijn deze tour te winnen(ik ben ook voor menchov, maar als je naar deze tour kijkt zou het natuurlijk compleet onverdient zijn) maar als het zo blijft hoe het er nu naar uit ziet hebben we voor het eerst in jaren weer een keer 4 truien bij mensen die ze verdienen(er vanuit gaan(ik weet het, niet slim in deze tour ![]() Laatst gewijzigd op 20-07-2006 om 18:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ontopic: Man man, wát een etappe weer! Wat een vette, spannende, krankzinnige Tour is dit! Wat Landis vandaag heeft gedaan is, zeker na de dag van gister, ongelooflijk knap! Helemaal vanuit het peloton naar de kopgroep en dan nog iedereen eraf rijden, de hele dag alleen aan kop rijden terwijl je gister nog door het ijs zakte, fantastisch gewoon. Even dacht ik dat Sastre ook nog eens het geel zou afpakken, maar hij daalde heel slecht waardoor Pereiro nog net genoeg overhield. De top 3 binnen 30 seconden en de mannen daarachter ook nog niet zo ver er van af, de verschillen zijn miniem, prachtig gewoon. Dat wordt smullen zaterdag... of misschien ook wel morgen in een etappe waarin je het niet verwacht? ![]() Boogerd had weer goede benen trouwens. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
McEwen heeft geen concurrentie meer van Freire voor de groene trui:
http://www.nu.nl/news/784270/45/Frei...naar_huis.html
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Stel nu dat Pereiro 35 seconden verliest.. Krijgen we dan toch nog stijd op de Champs-ELysées? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() als je een tour(of elke andere rit of ronde) wilt winnen moet je gewoon laten zien dat je sterker bent dan de rest, en landis is samen met sastre gewoon sterker dan de rest. En zelf jij als landis fan moet toegeven dat hij de tour na gister een stuk meer heeft verdient ![]() wel grappig trouwens dat mensen ineens vandaag een aanval op de gele trui verwachten, zelfs renners als miller of dekker(en daarvoor renners als tafi) zouden in hun top dagen dat niet gekund hebben ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar in mijn ogen hoort de groene trui bij een ras sprinter, de bollen bij een berggeit, de witte trui bij een topper met potentie en het geel bij de beste van het peleton. En ik weet dat ik vaak genoeg op zondag zip heb zitten kijken naar iemand die toch niet helemaal verdient een trui aantrok ![]() ik hoop trouwens dat de robo's een beetje hun best doen morgen in de tijdrit, dan kunnen ze nog 3e worden in het ploegen klassement(al gun ik het ag2r toch ook wel na wat ze hebben laten zien deze tour ![]() Laatst gewijzigd op 21-07-2006 om 20:56. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Morgen de allesbeslissende tijdrit. Veruit de meeste mensen denken nu dat Landis gaat winnen, sommigen hopen nog op een stuntje van Pereiro. Ik hoor bijna niemand praten over Sastre. Gek, want ook Sastre is heel dicht bij het winnen van de Tour! In ieder geval wordt het razendspannend, maar ik hoop dat Floyd het hele zootje aan flarden rijdt ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |