Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- Deze keer of ditmaal?
||
![]() |
Citaat:
Wat een stukje, wat prachtig. Hoe melancholisch; hoe Goethe. Hoe je de stijl haalt waar ik zo diepelijk van houd, naar verlang omdat de andere stijlen maar kopiën en crap zijn. Hulde! (maak maar een verentooi van de complimenten, ze zijn verdiend)
||
Citaat:
Prima.
||
Citaat:
![]() ![]() Goeie. Ik denk dat ik inderdaad een contaminatiefout heb gemaakt hier. Waarschijnlijk in een poging om niet te gewone woordencombinaties te maken.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() De hoofdletters waren een opwelling toen ik een titel wilde bedenken, aan het einde. ![]() Btw, wat vond je van het meest impulsieve en minst gecontroleerd geschreven stukje, Sail Away? Edit: ah, ik weet het. ![]()
Laatst gewijzigd op 24-07-2006 om 13:01. |
![]() |
|
Ik vind het een beetje standaard teenage-angst-werk. Misschien goed voor jezelf, maar voor iemand die niet weet waar je het over hebt zit er mijns inziens weinig boeiends in. Die met die muziek is wel aardig, alleen vrij voorspelbaar door bovenstaande stukjes.
|
Verwijderd
|
Edit: Neem mijn hand: Mooi, mooi hoe de klank van stil verlangen en hoop (of een lichte wanhoop zo nu en dan?) door het stuk verweefd is. Ik herken het wel uit sommige buien van donkere nachten dus misschien dat het daarom zo aanspreekt. Of omdat het zo goed te lezen is.
Sail away: Doet me denken aan een nummer van Enya. Maar dat is natuurlijk alleen de titel. 't Jammere eraan vind ik het zinnetje uit een ander liedje (James Blunt), maar omdat ik zijn muziek wel best waardeer, is het nog niet zo veel minder. Ik vraag me plots af waarom je niet langere stukjes schrijft, maar 't werd natuurlijk al vermeld dat het korte stukjes waren. Laatste twee verhalen heb ik eigenlijk niets nieuws aan toe te voegen dan wat al gezegd is. Ik vind het verhaal wat over muziek geschreven is erg mooi - ik ken de stilte die soms kan vallen als iemand begint met muziek. Een hele mooie stilte. |
![]() |
|
|