Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2001, 20:43
Prisja
Prisja is offline
ik heb zelf twee keer opgetreden in de schouwburg (geen groep 8 musical, als je daar misschien gelijk aan dacht!)

heb jij ook ervaring?
Vertel!
Advertentie
Oud 04-10-2001, 21:06
Tampert
Tampert is offline
Geen ervaring met 'echt grote' dingen. Mijn toneelervaring bestaat hooguit uit een stuk voor de school... (dan vond ik het omroepen door de Intercom nog bijna spannendeer dan het hele stuk ).

Ik vinbd het leuk... Tjam, kan er weinig over zeggen///
Oud 05-10-2001, 10:56
di-rect the best
di-rect the best is offline
ik heb wel eens op het podium van muziekcentrum Frits Philips gezeten. Ook het podium van het muziekcentrum in Tilburg, Roermond en Enschede. Maar ik zit dan in een heel orkest. Het is heel speciaal dat wel. Maar het meest leuke optreden was in het "muziekcentrum" van ons dorp. Ons eerste optreden met het bandje. Heel stoer en dat geeft echt een kick.
Oud 06-10-2001, 09:27
the Phit
the Phit is offline
Ik was Joost de draaier in de musical "niet goed geld terug". Dat is ook alles. EN ik kom me goed in die rol plaatsen.
Oud 06-10-2001, 12:51
metzondernix
metzondernix is offline
Ik heb gespeeld in een knullige voorstelling van alleen op de wereld. Ik had een heel lullig bijrolletje en ik kon er geen flikker van

Twee jaar geleden ben ik bij het wagenspel gevraagd! Dat is wel zoooooo gaaf! Straattheater is dat, dan bedenk je een verhaal en je treedt vijftien keer op. Op verschillende plaatsen in Eindhoven, drie keer op een avond, op drie verschillende plaatsen dus! weet je hoe ruig! Da's kei gezellie man...
Oud 12-10-2001, 15:41
metzondernix
metzondernix is offline
ik zou wel heel graag een keer een pantomime willen maken en uitvoeren.
Lukt me toch niet! ik hou in elk geval van acteren. op elke wijze.

Regels voor berichten