Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
alleen als je als mavoer heel veel talent hebt nemen ze je aan.je moet dan een zware auditie doen en extra geschiktheids test doen. Het is zwaar en moeilijk om er doorheen te komen maar dat is het anders ook en als ze echt talent heeft moet 't lukken. Als ze bv. ook kan aantonen dat ze om een logische reden mavo doet en ze ook havo had kunnen doen
|
![]() |
|
![]() |
SCW (Sociaal cultureel werk Theater), dat is dus een toneelschoolopleiding MBO.
Kun je bij de Friese Poort volgen. Voor meer informatie verwijs ik je ook naar deze school. Die kun je in Leeuwarden vinden. Groetjes Ben(die zelf natuurwetenschappelijk is aangelegd :-)
||
![]() |
Citaat:
kun je mij misschien iets meer vertellen over die vooropleiding in Den Bosch? (Website oid.) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
*Is een van de trotse mensen die toegelater werd op 'de MBo-Theaterschool'*
Jep, het Albeda College in Rotterdam en Jeugdtheater Hofplein hebben samen een 'nieuwe opleiding' gestart. Voor meer info moet je ff naar http://www.jeugdtheaterhofplein.nl/mbo/index.htm gaan (of mail me, royo85@hotmail.com)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Is't leuk? ![]() |
![]() |
|
Kunst opleidingen (Dus Muziek, Dans, Toneel, grafisch, etc), zijn bijna allemaal HBO niveau, er zijn er volgens mij maar enkelen op universitair niveau. Je kan met mavo op een HBO kunstopleiding aan worden genomen, als je gewoon heel erg goed bent. Zo niet, dan wordt het toch eerst MBO.
||
Citaat:
Milou
|
![]() |
SCW (Sociaal cultureel werk Theater), dat is dus een toneelschoolopleiding MBO.
Kun je bij de Friese Poort volgen. Voor meer informatie verwijs ik je ook naar deze school. Die kun je in Leeuwarden vinden. Groetjes Ben(die zelf natuurwetenschappelijk is aangelegd :-) ** uuuuh ik doe zelf SCW in Rdam (las het net pas) en wij hebben niet zo veel met theater en ik ben er juist naartoe gegaan omdat dat wel zo was.... dus ik weet niet of t dan aan de school ligt ofsow?? ** |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Frank sanders MusicalAkademie.....................WIE? HelpMePlease | 22 | 23-09-2002 16:03 |