Advertentie | |
|
![]() |
|
Hey Viswijfie, dit is een van de rustigste forumdelen van www.scholieren.com, dus veel reactie's ga je hier nooit krijgen. Nou, op dit moment toch nog niet. Als meer mensen die geïntresseerd zijn in de onderwerpen die je bespreekt op "Het Podium" gaat het hier ook fijner worden, misschien een idee om mensen aan te sporen die je kent om hier te komen.
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat er hier niemand komt omdat het misschien saai is? ![]() |
![]() |
|
Mijn favoriete artiest van muziek is:
Robbie Williams De leukste cabarretier vind ik: bert visscher Wie zou ik willen ontmoeten: Robbie Williams
||
Citaat:
![]() volgens mij is dat het meeste van iedereen ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wie is jouw favoriete artiest/band en waarom? Sketching | 47 | 05-04-2020 11:55 | |
Muziek |
Favoriete Artiest(en) Knovlook | 32 | 01-09-2010 19:42 | |
Muziek |
Toekomst van muziek. Haligh | 75 | 15-12-2006 17:20 | |
Muziek |
diverse samenwerkingen & formaties van bands/artiesten muziekvlinder | 53 | 03-09-2005 17:34 | |
Muziek |
Minst favoriete nummers van je favoriete bands/artiesten. wartzwit | 45 | 27-07-2004 12:44 |