Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
sja vrij cabaret is het leukst om te doen vind ik, maar ik zorg er inderdaad wel voor dat ik een vaste lijn heb, dat houd je op het pad waar je mee bezig bent... en ook leuk is publiek betrekken en daar op in gaan maar kijk uit word niet te beledigend... vooral niet in de wat kleinere zalen
![]()
|
Improvisatie is het leukste, meest spontaan. Gewoon meteen je inspiratie vol vuur de wereld in spreiden. En jou kennende ben je daar goed in
![]()
|
![]() |
Je bedenkt een paar grappen. Je doet ze in de mix. Je zoekt links tussen de grappen. je schrijft ze in die volgorde. je speelt het en laat het publiek naar de links zoeken en gissen. Improvisatie is leuk in een groep, maar om gelijk te spelen moet je iemand hebben die langs de kant heel sterk dingen kan verzinnen voor wat de andere kunnen spelen en hele goeie spelers die alles kunnen spelen wat de zegger zegt. begrijp je :-)
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
America's next top model seizoen 6! komt op TV GiovsGio | 499 | 13-03-2007 15:46 | |
Muziek |
Johnny Tsunami's nieuwe IDM / Electro topic (Deel 7) Tsasil | 500 | 11-09-2005 21:09 | |
Muziek |
Theo? Vraag voor muzikanten! Reserv | 58 | 05-09-2004 14:28 | |
Seksualiteit |
poll: forumscharrels! juno | 137 | 26-04-2004 17:42 | |
Muziek |
Christina Aguilera in concert Sade | 22 | 11-10-2003 10:47 | |
ARTistiek |
Hji is lang, maar zeg es wat je ervan vind? Gleipnur | 14 | 19-01-2002 12:10 |