Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2001, 19:09
MissLopez
MissLopez is offline
Ja mensen, 16 september moet ik auditie doen voor een musicalgroep, dit moet ik doen voor een aantal mensen die mijn dan gaan beoordelen op het vocale aspect, het acteer en dans vermogen, dit vind ik niet eng ofzo alleen nu moet ik een nummer zingen helemaal zonder muziek en alles wie weet voor mij een mooi musicalachtig nummer om dan tijdens te auditie te zingen?? en oja....toch piepkleinbeetje zenuwachtig hoor!
Oud 23-08-2001, 22:37
Deugenietje
Deugenietje is offline
Je moet niet laten blijken dat je zenuwachtig bent. Je moet zelfzeker overkomen, heb je ineens iets extras, als je daar wat op je nagels gaat zitten bijten etc ... ja ... Je begrijpt het wel zeker.
Oud 24-08-2001, 17:58
lisa
Eehhhh...dat nummer uit Mulan? 'spiegelbeeld'
Ofuh een liedje uit Elisabeth-en-andere-musicals? of gewoon een lied dat je makkelijk vindt om te zingen omdat je het al kent?
Je kan namelijk elk nummer zonder muziek zingen alleen is het dan minder spectaculair, niet minder mooi ofzo.
Oud 24-08-2001, 18:37
Verwijderd
Ok daargaan we...
Probeer eens een nummer dat al a cappela is of een die zo makkelijk is.
Ook is het beter om een nummer te nemen dat vooral om de tekst mooi is en niet om de muziek (die heb je niet) Probeer eens iets van een bandje dat meestal accoustisch speelt... Of een nummer van Jewel die speelt vaak alleen met gitaar of Anouk ofzo of Twarres...
Zorg dat het nummer zo simpel mogelijk is zodat je niet al te veel fouten kan maken en je stem goed opvalt...
suc6

Acey
Oud 27-08-2001, 12:06
angely
angely is offline
Veel suc-6jes!!!
Oud 28-08-2001, 20:02
Bird in a box
Bird in a box is offline
zing een nummer dat je kan, dat je leuk vindt, iets waar je een goed gevoel bij hebt! don't stress just shine, good luck!!!
Oud 01-09-2001, 17:57
MissLopez
MissLopez is offline
Oke mensen thnx......ik weet trouwens wel een nummer he: Journey to the past van Anastasia alleen daar heb ik het bladmuziek niet van, dat moet ik voor 10 september opsturen, en vandaag heb ik de uitnodiging ontvangen en de auditie is verplaatst naar 26 september, dan moet ik met een groepje van 3/4 mensen zingen, acteren en dansen. IK hoop dat ik het red, ik ga er gewoon voor! alleen....tja dat bladmuziek heb ik nog niet, ik weet langzamerhand zat nummers om te zingen alleen het bladmuziek ontbreek,t weet iemand misschien waar ik bladmuziek van musicals ken krijgen? Ik heb heeeel internet al afgezocht maar tevergeefs....tot hoors!

Xxxiezzz......
Oud 24-09-2001, 22:12
MissLopez
MissLopez is offline
Hier ben ik dan weer na een tijdje, ik moet as woensdag de auditie doen en ik heb al heeeeeeeel goed geoefend en het lukt aardig. Ik ben klein beetje nerveus en ik hoop dat het gaat lukken!
Oud 25-09-2001, 08:39
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
suc-6 dan he! believe in yourself girl!!
Oud 25-09-2001, 18:17
klein gek geitje
klein gek geitje is offline
hellup ik moet een auditie doen is al de verkeerde insteek.

ervaar het meer als een leuk iets wat je gaat doen en dat het je gaat lukken
en ik denk dat het je gaat lukken, als je probeerd er iets tofs van te maken !
have a little faith in you
Oud 25-09-2001, 19:11
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
MissLopez schreef:
Oke mensen thnx......ik weet trouwens wel een nummer he: Journey to the past van Anastasia alleen daar heb ik het bladmuziek niet van, dat moet ik voor 10 september opsturen, en vandaag heb ik de uitnodiging ontvangen en de auditie is verplaatst naar 26 september, dan moet ik met een groepje van 3/4 mensen zingen, acteren en dansen. IK hoop dat ik het red, ik ga er gewoon voor! alleen....tja dat bladmuziek heb ik nog niet, ik weet langzamerhand zat nummers om te zingen alleen het bladmuziek ontbreek,t weet iemand misschien waar ik bladmuziek van musicals ken krijgen? Ik heb heeeel internet al afgezocht maar tevergeefs....tot hoors!

Xxxiezzz......

goh...mijn vriendin in Naarden doet ook audities en wou ook journey to the past zingen. Haha, toevallig

Oud 26-09-2001, 19:33
Ieke
Ieke is offline
uit de Phantom of de opera. Als dat lukt ben je door denk ik.
Het is heel goed zonder muziek te zingen, maar ik denk dat deze het beste zijn omdat ze door 1 iemand gezongen worden.
- Denk aan Mij
- Kon ik nog maar even bij je zijn.

Ook uit Elisabeth is er een goede. ik weet alleen niet hoe die heet.
Oud 27-09-2001, 00:02
scala
scala is offline
en???
Oud 06-10-2001, 21:43
MissLopez
MissLopez is offline
snik........afgewezen........helaas!
grapje!!!!!!1 aangenomen! ik had heel mooi gezongen zeiden ze! en acteren en dansen was ook goed! leuk he mensen! 14 februari op valentijnsdag een uitvoering en over 4 weken ook al op 7 november. nou doeg!
Oud 09-10-2001, 12:45
Ieke
Ieke is offline
Welk nummer heb je nou gezongen?
Oud 09-10-2001, 15:35
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
MissLopez schreef:
snik........afgewezen........helaas!
grapje!!!!!!1 aangenomen! ik had heel mooi gezongen zeiden ze! en acteren en dansen was ook goed! leuk he mensen! 14 februari op valentijnsdag een uitvoering en over 4 weken ook al op 7 november. nou doeg!
kongretsjoeleesjens!!
Oud 12-10-2001, 15:54
metzondernix
metzondernix is offline
OH JE BENT GOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEED!!!!!! Mag ik komme kijken?
Oud 03-01-2002, 15:46
Davine
ik zou me zorgen maken als je niet zenuwachtig was! Gewoon doen zoals je t geoefend heb! SUC6!
Oud 16-01-2002, 16:36
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
deze topic mag wat mij betreft gesloten worden, ik stond namelijk onder deze naam miss lopez maar ben allang het wachtwoord kwijt en sta nu dus onder helpmeplease.....kan ook leuke naam zijn, maar dat ik dus ben aangenomen weet iedereen zon beetje wel, dus wat mij betreft mag ie gesloten wordne

Regels voor berichten