Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2006, 10:05
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik ben van plan om in november/december dit jaar een weekendje naar Disneyland Parijs te gaan, samen met mijn vriend

Nu vraag ik me af: waar kun je allemaal reizen boeken naar Disneyland Parijs?

Eisen:
- op basis van eigen vervoer
- in een van de 7 Disney Hotels
- voor 2 of 3 nachten

Ik heb al een folder van OAD reizen Maar verder?

Ervaringen met reisorganisaties naar Disney wil ik ook graag horen
Oud 22-08-2006, 19:55
Verwijderd
Ik ben vroeger met het reisbureau geweest, geloof idd Oad. Was prima geregeld. We gingen dan met de Thalys, maar de bagage werd opgehaald, parkkaartjes lagen klaar en 's avonds was het hotel in orde.
Je kunt dan vast wel met eigen vervoer boeken.
Oud 23-08-2006, 06:33
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ja klopt, ik kan met eigen vervoer boeken

Ik heb nu 3 folders:
OAD reizen
Vrij Uit reizen
Holland International

De prijzen voor de hotels zijn precies hetzelfde! Wat maakt dan het verschil dat ik bij de ene reisorganisatie boek en niet bij de andere?

En ik vroeg me af of er goedkopere manieren zijn om er te komen (internetreisbureaus bijvoorbeeld)?
Oud 23-08-2006, 15:50
Mori
Mori is offline
Toen ik erheen ben geweest vorig jaar boekten we via Sunair, omdat bij hen nog een actie geldde van 4 nachten voor de prijs van 3, die bij alle andere organisaties (incl disney zelf) voor die week niet meer geldde.

Laatst gewijzigd op 23-08-2006 om 20:36.
Oud 23-08-2006, 17:42
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 23-08-2006 @ 07:33 :
Ja klopt, ik kan met eigen vervoer boeken

Ik heb nu 3 folders:
OAD reizen
Vrij Uit reizen
Holland International

De prijzen voor de hotels zijn precies hetzelfde! Wat maakt dan het verschil dat ik bij de ene reisorganisatie boek en niet bij de andere?

En ik vroeg me af of er goedkopere manieren zijn om er te komen (internetreisbureaus bijvoorbeeld)?
Wellich is het inderdaad goedkoper om via internet te boeken, heb je iig geen kosten voor een reisbureau.
Kan je niet gewoon via de disneysite boeken ofzo?http://www.disneylandparis.com/nl/introduction.htm
ik zie namelijk al september aanbiedingen staan.
Oud 24-08-2006, 09:37
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Heartworm schreef op 23-08-2006 @ 16:50 :
Toen ik erheen ben geweest vorig jaar boekten we via Sunair, omdat bij hen nog een actie geldde van 4 nachten voor de prijs van 3, die bij alle andere organisaties (incl disney zelf) voor die week niet meer geldde.
Sunair biedt alleen maar hotels aan buiten Disneyland zelf (dus niet de 7 echte Disney Hotels). Bovendien is het qua prijs ook niet eens aan de lage kant.

Disney heeft nu ook een actie, 3 nachten voor de prijs van 2, dus daar was ik al naar aan het kijken

@Anneka
Via de Disneywebsite is het zelfs nog duurder dan via een reisbureau. (Ook wel logisch, want via Disney boek je maar 1 kamer, terwijl het reisbureau er meerdere reserveert).
Oud 24-08-2006, 10:52
Mori
Mori is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 24-08-2006 @ 10:37 :
Sunair biedt alleen maar hotels aan buiten Disneyland zelf (dus niet de 7 echte Disney Hotels). Bovendien is het qua prijs ook niet eens aan de lage kant.

Disney heeft nu ook een actie, 3 nachten voor de prijs van 2, dus daar was ik al naar aan het kijken

@Anneka
Via de Disneywebsite is het zelfs nog duurder dan via een reisbureau. (Ook wel logisch, want via Disney boek je maar 1 kamer, terwijl het reisbureau er meerdere reserveert).
Ik zie het Ze hebben niet de "echte" Disneyhotels, maar de hotels liggen niet ver van het park en er gaat een pendelbus langs die je in 5 min. naar het park brengt
Voor de rest vragen de reisbureaus zo'n beetje dezelfde prijzen en hebben ze ook dezelfde acties als Disney (tenminste, toen ik toen zocht was het allemaal wel gelijk ), alleen als er net een aanbieding is er echt verschil.
Oud 25-08-2006, 23:01
Verwijderd
Hmm ik bedenk me net dat Peterlanghout ook reizen naar Disneyland verkoopt, ook mogelijk met eigen vervoer.
http://www.peterlanghout.nl/Pages/Disneyhomepage.aspx
hier zit wellicht iets tussen misschien?
Oud 27-08-2006, 17:10
Martiño
Martiño is offline
Als je in een hotel op het resort wil, dan kun je bij een willekeurige reisorganisatie boeken, aangezien het pakket dan gewoon bij Disney wordt gekocht.
Als je een brochure van de site van Disney bestelt, dan staan daar de prijzen, die (voor het resort) overal hetzelfde zijn.
Het enige wat van reisbureau tot reisbureau verschilt zijn de boekingskosten. De goedkoopste qua boekingskosten en annuleringsverzekering moet je dus gewoon even goed uitzoeken. Ik raad je aan om direct bij een organisatie te boeken (dan hoef je maar een keer boekingskosten te betalen), want bij een bemiddelingsbureau (zoals d-reizen of v&d reisbureau) komen daar nog eens bemiddelingskosten bovenop. OAD is een goede organisatie, ze zijn al jaren de grootste nederlandse inkoper van hotelkamers bij Disney, en ze hebben een servicebalie in een van de hotels.

Je kunt ook op de site van Disneyland zelf boeken, maar dan moet je alles in een keer betalen met je creditcard, en je kunt geen extra zaken bijboeken, zoals ontbijt met disneyfiguren of ontbijt in het park, mocht je daar waarde aan hechten. Dat laatste kan volgensmij nergens als je online boekt. Ik raad je aan om gewoon thuis uit te zoeken wat je wil, en in een reisbureau te boeken.
Oud 28-08-2006, 15:56
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Bedankt martino

Mijn vriendin zei ook al: gewoon via de Disney website boeken is het goedkoopste, aangezien je dan geen boekingskosten en bemiddelingskosten betaalt (scheelt toch minimaal 30 euro!)
Het stomme is, is dat de Disney website voor sommige hotels duurder uitvalt. (Sequoia Lodge is via de website 26 euro duurder, terwijl Cheyenne precies dezelfde prijs is als in de folders).

Oh, en ik hoef verder geen Disney ontbijt En ontbijt in het park kan je via de mail nog regelen, dat heeft mijn vriendin toen ook gedaan
Oud 29-08-2006, 12:42
Martiño
Martiño is offline
Hm, ik heb gisteren geboekt, en de prijzen voor sequoia lodge waren precies hetzelfde als in het boekje... Raar... Heb je misschien een montanakamer geboekt? Nouja, in ieder geval veel plezier. Wanneer ga je?

Regels voor berichten