Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2002, 14:35
Noortjuh
Noortjuh is offline
Maandag gaan ze kijken of ik geschikt ben om op school op te treden.....ik ken het liedje al en het gaat heel goed.(heb al gezongen voor vrienden enz. enz.)
Maar bij een auditie is dat toch wel even anders...... idd als je daar staat en die lui letten echt op je stem en je performance............BRRRRRR Dan trilt mijn stem(van de zenuwen en de vrees dat ik vals begin te zingen) en heb ik dus minder kans

Nog een probleem meestal als ik een keer begin met zingen is mijn stem niet zo zuiver maar als ik het liedje twee keer of vaker heb gezongen gaat het al een stuk beter en foutloos. Ik moet dus zorgen dat mijn stem in 1 keer zuiver is...iniedergeval ik moet in 1 keer zonder ervoor te hebben gezongen het liedje GOED zingen....! Maar hoe?

[Dit bericht is aangepast door Noortjuh (16-01-2002).]
Advertentie
Oud 16-01-2002, 14:56
*BJ*
*BJ* is offline
MMmmm ja audities zijn vaak enger dan optreden voor een heel publiek. Je moet gewoon zelfverzekerd zijn: weten dat je HET kunt. En een paar foutjes zal vast niet zo erg zijn als je voor de rest maar GOED zingt...en jah een goede performance is ook belangrijk natuurlijk. Probeer uit te drukken wat je zingt hoe je, je voelt. Bij een langzaam liedje kan dat moeilijk zijn (!oefen vaak voor de spiegel!)

succes

Oud 18-01-2002, 15:27
Noortjuh
Noortjuh is offline
heeft verder niemand tips?....vooral voor het tweede deel dat ik schreef.
Oud 18-01-2002, 16:45
more.than.a.woman
more.than.a.woman is offline
Citaat:
Noortjuh schreef:
vlak voor de auditie nog een keertje zingen? anders weet ik het ook niet.. succes iig!
Oud 18-01-2002, 17:33
Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Citaat:
Noortjuh schreef:
Ja veel oefenen op de dag voordat je audities moet doen zodat je al een beetje "op gang" bent gekomen

succes!!!!!!
Oud 21-01-2002, 10:50
Field
Field is offline
en en en???
gelukt??

vertel vertel!
Oud 21-01-2002, 10:56
Wiccaleen
Wiccaleen is offline
Als je zenuwachtig bent moet je heel bewust op je in en uitademen gaan letten probeer maar eens als je in bed ligt. Hand op je buik en heel bewust letten op je ademhaling. Succes!

XWiccaleenX
Oud 21-01-2002, 17:05
Noortjuh
Noortjuh is offline
Citaat:
Field schreef:
en en en???
gelukt??

vertel vertel!

ja, het ging heel goed!De performance was volgens mij ook wel redelijk. Ik was wel zenuwachtig maar mijn stem leide er gelukkig niet onder, vrijdag krijg ik pas te horen of ik doorga....of niet. Er zijn namelijk een paar lui nie komen opdagen die nog auditie moeten doen.

En jah...ik ben zo'n geduldig persoon
Oud 22-01-2002, 21:05
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Noortjuh schreef:
ja, het ging heel goed!De performance was volgens mij ook wel redelijk. Ik was wel zenuwachtig maar mijn stem leide er gelukkig niet onder, vrijdag krijg ik pas te horen of ik doorga....of niet. Er zijn namelijk een paar lui nie komen opdagen die nog auditie moeten doen.

En jah...ik ben zo'n geduldig persoon

Laat wel weten.. ben ook benieuwd!
Oud 23-01-2002, 17:05
Noortjuh
Noortjuh is offline
Citaat:
heavinly schreef:

Laat wel weten.. ben ook benieuwd!

ik kreeg vanmiddag te horen dat het maandag pas bekend wordt of ik erdoor kom of nie......diepe zucht

Oud 26-01-2002, 16:06
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Euh flappie, dat wat je zegt over in 1 keer goed zingrn blabla... mag ik vragen of je ooit van inzingen hebt gehoord? Dat is HEEL HEEL HEEL belangrijk! Je kunt niet zomaar gaan zingen en verwachten dat het zomaar gaat .
Oud 30-01-2002, 13:09
Noortjuh
Noortjuh is offline
JUICH JUICH ...ik ben door de audities gekomen Ga vanmiddag op school zingen (open-dag) en in maart ga ik ook weer optreden
Oud 30-01-2002, 17:41
femme
femme is offline
Goed ey!!
Oud 31-01-2002, 08:55
Field
Field is offline
gefeliciteerd!

Regels voor berichten