Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
BTW: vriendinnen geven geen objectief oordeel en zijn in jouw geval zelf nog niet volwassen. Nuanceren is voor nagenoeg elke puber lastig. en: Zorg dat je moeder iig kan klagen over je school. Dit is voor veel jongeren een heikel punt. Nu besef je nog niet hoeveel tijd en energie je weggooit als je je studie niet afmaakt. |
![]() |
||
Citaat:
Wat heeft ze er nou aan dat die moeder misschien wél trots op haar is en haar wél complimentjes geeft, maar dan tegen andere mensen? Helemaal niets. Aan dat schijnheilige gedrag heb je geen flikker. Overigens weet ik niet zeker of het schijnheilig gedrag is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar zo denk ik erover ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ja je ehbt gelijk.. Het spijt me.. Ik liet me geloof ik een beetje gaan.. sorry ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hmm... tja het zal allemaal best met de puberteit te maken hebben enzo, maar voor sommige mensen is het nou eenmaal zo.
Mijn vader bijvoorbeeld kan ook nooit eens trots zijn; ik heb mijn VWO met een nette 7.5 afgerond terwijl ik in de 1e nog HAVO advies kreeg, studeer nu University College, naja in elk geval mijn toekomst ziet er naar uit dat ik veel verder ga komen dan hij ooit de kans heeft gehad... Maar nog doe ik het in zijn ogen nooit goed genoeg... Voorbeeldje, mijn 1e cijferlijst vorig jaar: Twee keer B+ (7.6) een B (7) en een C+ (6.6), best goed dus... Maar omdat erachterstond bij de B's good en bij de C pass moest ie gelijk weer erover gaan zeuren dat er een pass bij stond en dat het niet goed was enzo... Volgende lijst: Een A- (8), twee B+ en B-... Ik heb maar meteen gezegt dat ik geen commentaar wou als het niet positief kon zijn... en zelfs dan... "Ja het moeten allemaal A's zijn..." Whatever... Niet teveel van aantrekken dus...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Over die opmerkingen over je gewicht 3x per dag snap ik wel dat je gefrustreerd bent, het zijn ook rotopmerkingen. Ik snap echt niet waarom sommige ouders zulke dingen tegen hun kinderen zeggen.
Daarnaast nogmaals het is heel belangrijk dat je je diploma haalt, vooral omdat je een keer bent blijven zitten. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Edit: Ik moet natuurlijk wel even zeggen waarom ik je opmerking achterlijk vond, nou hier komt ie: Ik zeg alleen dat mensen inderdaad wel eens blij mogen zijn met het feit dat ze een moeder hebben, ik zeg niet dat dit topic dicht moet. Én dat stond wel in jouw vergelijking met die hongerige kinderen in Afrika. Laatst gewijzigd op 21-09-2006 om 16:57. |
![]() |
|
![]() |
Hey....
Je moeder is vast heel bezorgd. Ze zal het niet bewust doen. Meeste moeders zijn erg trots op wat enkele na natuurlijk. Je kan haar niet veranderen accepteer haar gewoon en haar mening. Het is wel super irritant om er steeds tegen te moeten vechten. Maar goed, elk mens heeft zo zijn mening en om je er nu steeds weer tegen te verdedigen levert gewoon ontzettend veel stress op. Je zult toch voor jezelf uit moeten maken wat je gewoon het allerbelangrijkst vind en tot die tijd moet jezelf er echt voor afsluiten. Toon gewoon dat je, je cijfers gaat halen. Dan zal ze misschien wat loyaler worden. En je kan natuurlijk één keer goed duidelijk maken aan haar wat je wil en hoe je het wil. Breng dit overtuigend, draag juiste argumenten aan. Ze kan je helemaal niets maken en zo wel gewoon hetgeen doen wat hierboven beschreven staat. Het is jouw leven en niet die van haar. Dat zal ze dus moeten accepteren. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Moeder verslaafd aan alcohol? irisiris | 3 | 22-06-2015 12:22 | |
Liefde & Relatie |
Ruzie met mijn moeder xwebelieve | 5 | 17-07-2012 04:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Gisteren een goed gesprek gehad met mijn moeder Kip187 | 5 | 03-11-2005 12:51 | |
Liefde & Relatie |
Moeder zit in de weg... Anathemaruled | 5 | 19-08-2004 12:01 | |
Psychologie |
ik zit precies tussen me vader en moeder in, ik ben hun 'schakel' Black Reina | 2 | 12-03-2002 20:30 | |
Verhalen & Gedichten |
de oma-moeder, een verhaaltje dat ik heb geschreven voor mijn buurmeisjes sunflouwer | 0 | 28-02-2002 18:22 |