Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Vacansoleil... tja... zorg dat je in elk geval de taal spreekt van het land wat je kiest, ik wou namelijk graag naar Italië (ander land mocht ook) maar kreeg te horen dat ze "erg enthousiast over me waren maar de voorkeur hadden gegeven aan mensen die de talen beter spraken" Nou ik spreek Nederlands vloeiend, Engels bijna vloeiend en kan me in Duits goed verstaanbaar maken... Frans is alleen een klein probleempje...
Ik heb toen zelf deze zomer in de animatie gewerkt voor de Animatie Compagnie (www.goedesfeer.nl) die hebben ook wel wat projecten in het buitenland. Ben over de organisatie op zich wel tevreden. Het is alleen jammer, ik kreeg een begeleider die 1x in de week langskwam. Die heeft mij daardoor niet goed gekend in drie weken en heeft me niet tijdens activiteiten gezien. Gezien mijn collega en ik niet echt op een lijn zaten heb ik daardoor een slechte/minder goede beoordeling gehad (althans denk ik, want ik heb hem zelf nog niet ontvangen, maar ze zei in een mail wel iets in die richting...) en weet ik niet of ik volgend jaar nog mag. ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Campingwerk in het buitenland Aragorn | 6 | 27-10-2010 08:10 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #105 x-spekkie-x | 488 | 26-01-2010 14:03 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken op een camping Fosca | 1 | 15-01-2008 08:37 | |
Werk, Geld & Recht |
vakantiewerk: Camping? Gianluca * | 28 | 22-01-2005 13:28 | |
De Kantine |
Zomerwerk Aragorn | 6 | 06-11-2002 17:08 |