Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2006, 16:04
M0ss0l
M0ss0l is offline
Altijd fijn als vriendjes van je broertje aan je computer zitten, hij wilde um sneller maken.. maar ipv van dat, krijgk nu allemaal berichten met '' U bent mogelijk de dupe geworden van softwarevervalsing''
Hoe kom ik hiervan af ?

En het gebeurt ook steeds vaker dat het beeldscherm ineens uitgaat.. en niet meer aangaat, er staat dan iets van ''no input signal, go to power save'' alsk het me goed herinner.. En normaal staat dat er alsk de computer afsluit.. Maar de rest doet het dan nog wel, want mn muziek gaat gewoon door etc. alleen nja.. hebk geen beeld meer..

Iemand enig idee hoe ik hiervan af kom??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2006, 16:12
Verwijderd
Om dat eerste op te lossen moet je een gekochte versie van Windows gebruiken, en geen illegaal gekopieerde. Om dat tweede op te lossen hebben we meer informatie nodig, maar als die broervriendjes hem 'sneller' wilden maken, dan hoop ik niet dat ze hebben overgeklokt en nu de videokaart over het randje hebben geduwd.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 16:22
M0ss0l
M0ss0l is offline
Ja ik heb echt geen idee wat hij heeft gedaan, want ik was zelf op vakantie toen..
maar hij valt iig ineens uit. Niet als ik een bepaald progr. open ofzo.. maar gewoon uit het niks. En als je dan op de reset knop drukt, loopt ie vast met opstarten.. hij doet het pas weer als je de aan/uit knop 10 sec. indrukt, en um daarna weer aanzet, dan doet alles het weer, tot het weer opnieuw gebeurt..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 19:08
Al Murphy
Al Murphy is offline
Begin maar eens (als dat lukt) met
-> systeemherstel (bureau-accessoires - systeem - systeemwerkset) en dan softwarematig naar een moment voor je vakantie of zo terug gaan. Alle software die je sindsdien hebt geïnstalleerd zal weer verdwenen zijn, documenten die je ondertussen hebt gemaakt, ben je niet kwijt.
-> vraag aan je broertje wat ze met je computer uitgespookt hebben. Die weten beter wat ze ermee gedaan hebben, dan een onbekende hier. En als je weet wat eraan veranderd is, is het gemakkelijker om dat weer ongedaan te maken.
Reageren

Regels voor berichten