Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2006, 13:15
Optima
Optima is offline
afgelopen nacht heb ik een geweldig intense droom gehad. Het begon een beetje surrealistisch, maar kwam erop neer dat ik in bed lag met een andere man en met hem seks had. Het was absoluut geen fantasie, maar een ongecontroleerde droom. Misschien dat het daarom ook zo echt aanvoelde toen ik wakker werd. Ik voelde me zelfs een portie schuldig omdat ik al een vriend heb, en toch echt het idee had seks te hebben gehad met een ander.

Nu heb ik dit soort dromen nooit, maar het doet me wel denken aan natte dromen van jonge jongens. Kan iets dit hebben opgewekt? Is het normaal om het op deze leeftijd, ondanks dat je en relatie hebt, dit soort dromen nog te hebben?
Oud 03-09-2006, 14:23
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik heb dit soort dromen ook wel eens, maar dan eigenlijk altijd over mijn vriend. En de enkele keer dat het om een ander gaat, is het een persoon die ik helemaal niet ken en me na die droom ook niet meer voor de geest kan halen. Dit zijn dus ook echt dromen idd, en geen fantasieën.

Maar ze kunnen soms heel echt lijken, ik heb soms wel het idee gehad dat ik zelfs was klaargekomen tijdens zo'n intense droom. Ik werd dan heel nat wakker en met zo'n heerlijk loom net-klaargekomen gevoel. Lichamelijk voelde het ook alsof ik was klaargekomen. Heel apart, maar ik heb volgens mij wel eens gelezen dat het mogelijk is om tijdens een seksdroom klaar te komen. Idd een beetje het natte droom idee bij jongens.
Oud 03-09-2006, 14:37
Qimm
Qimm is offline
Dit overkomt mij ook wel eens, maar in die droom héb ik geen vriend, hij bestaat dan gewoonweg niet. Dat kan ook heel intens zijn dat ik ook nattig wakker wordt zegmaar. Zoals Theemuts al zei.
Meestal als ik er over droom dan wijs ik mensen af omdat ik al bezet ben Wat een trouw he?

Dus, nee ik vertel het hem eigenlijk wat ik droom, ongeacht waar het over gaat. Dromen zijn onschuldig IMO.
Die gesprekken zijn meestal wel grappig eigenlijk;
'Ik heb vannacht toch lekkere seks gehad!'
'Ow met mij?'
'Nope '
Oud 03-09-2006, 14:54
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Qimm schreef op 03-09-2006 @ 15:37 :
Die gesprekken zijn meestal wel grappig eigenlijk;
'Ik heb vannacht toch lekkere seks gehad!'
'Ow met mij?'
'Nope '
Herkenbaar!
Oud 03-09-2006, 15:01
Verwijderd
Had ik ook wel eens, alleen dan droomde ik over een meisje

Zelf had ik toen ook al meer dan een jaar een vriendin, dus ik vatte het ook niet echt...

Misschien kwam ik wat tekort ofzo , theoretisch gezien zou dat wel kloppen..
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 15:12
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 03-09-2006 @ 16:01 :
Had ik ook wel eens, alleen dan droomde ik over een meisje
Ik droom ook wel eens over seks met vrouwen hoor. Dat was ik net idd nog vergeten erbij te vermelden. En ook daarbij kan het zowel een bekend als onbekend persoon zijn voor mij. Al is 1tje daarvan wel heel apart

Citaat:
Zelf had ik toen ook al meer dan een jaar een vriendin, dus ik vatte het ook niet echt...

Misschien kwam ik wat tekort ofzo , theoretisch gezien zou dat wel kloppen..
Volgens mij heeft het daar niks mee te maken hoor. Ik kom zeker niks te kort op seksueel gebied, maar heb die dromen wel af en toe. Vaak zelfs in de perioden dat mijn vriend en ik meer dan anders seksueel actief zijn. Waarschijnlijk gewoon omdat dat net als met alle andere dingen waar je over droomt zo werkt; in je dromen verwerk je dingen die je meegemaakt hebt. Dus als je veel met seks bezig bent, op wat voor manier dan ook, dan kun je daar ook meer over gaan dromen. Niks om je zorgen om te maken hoor.

Mijn vriend en ik vertellen elkaar er vaak ook wel over, seksdromen beschouw ik echt niet als verkeerd of als een bedreiging voor mijn relatie.

Laatst gewijzigd op 03-09-2006 om 15:26.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 15:22
Optima
Optima is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 03-09-2006 @ 16:12 :
Dus als je veel met seks bezig bent, op wat voor manier dan ook, dan kun je daar ook meer over gaan dromen.
hmm ik ben er de laatste tijd wel veel mee bezig, vooral omdat we er beiden geen tijd/energie meer voor hebben, maar de 'zin' wel blijft bestaan. Misschien een hoop opgekropte frustratie wat zich uit in een droom.
Oud 03-09-2006, 15:27
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Optima schreef op 03-09-2006 @ 16:22 :
hmm ik ben er de laatste tijd wel veel mee bezig, vooral omdat we er beiden geen tijd/energie meer voor hebben, maar de 'zin' wel blijft bestaan. Misschien een hoop opgekropte frustratie wat zich uit in een droom.
Zou kunnen. Alhoewel het bij mij dus net andersom is. Ik droom juist meer over seks, als ik ook daadwerkelijk meer seks heb.
Oud 03-09-2006, 15:55
T!ne
T!ne is offline
Is me ook al eens voorgevallen. Ik had toen seks met een meisje en ik was daadwerkelijk klaargekomen (zowel in die droom als irl). Was best raar toen ik wakker werd
Oud 03-09-2006, 16:49
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb al 4 nachten achter elkaar over seks gedroomd.. hoezo gefrustreerd?
Oud 03-09-2006, 17:58
esprit-chick
esprit-chick is offline
heel herkenbaar, je word met n heerlijk gevoel dan wakker idd, vaak ook nat

laatst sliep ik bij mijn vriend (toen was hij nog mn scharrel) en we hadeen fight club gekeken, in mijn droom ben ik dus gesandwitched door hem en Brad pitt hahahahahahaha

was zeer leuk

bij mij komt t btw niet door frustratie of gebrek oid heb ik t idee, meer doordat ik meer met seks bezig ben (letterlijk en figuurlijk)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 03-09-2006 @ 18:42 :

Volgens mij heeft het daar niks mee te maken hoor. Ik kom zeker niks te kort op seksueel gebied, maar heb die dromen wel af en toe. Vaak zelfs in de perioden dat mijn vriend en ik meer dan anders seksueel actief zijn. Waarschijnlijk gewoon omdat dat net als met alle andere dingen waar je over droomt zo werkt; in je dromen verwerk je dingen die je meegemaakt hebt. Dus als je veel met seks bezig bent, op wat voor manier dan ook, dan kun je daar ook meer over gaan dromen. Niks om je zorgen om te maken hoor.

Mijn vriend en ik vertellen elkaar er vaak ook wel over, seksdromen beschouw ik echt niet als verkeerd of als een bedreiging voor mijn relatie.
Mja, ik kwam dus (ECHT) wel wat tekort , mijn vriendin wou amper dus ik werd er gek van, misschien kwam het bij mij daar vandaan
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 21:11
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 03-09-2006 @ 19:57 :
Mja, ik kwam dus (ECHT) wel wat tekort , mijn vriendin wou amper dus ik werd er gek van, misschien kwam het bij mij daar vandaan
Dat kan. Maar ik denk in dat geval dat de aard van de dromen wel anders zijn, of kunnen zijn. Droomde je over seks met haar, of met anderen?
Oud 03-09-2006, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 04-09-2006 @ 00:41 :
Dat kan. Maar ik denk in dat geval dat de aard van de dromen wel anders zijn, of kunnen zijn. Droomde je over seks met haar, of met anderen?
Ehm, over sex met mijn ex of een of ander heel lief meisje die ik dus totaal niet ken in het echt.
Misschien was dat meisje degene wie ik hoopte dat zij was, omdat ze heel erg is veranderd in een korte tijd, totaal niet meer op wie ik verliefd geworden was...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 22:26
ilse
ilse is offline
gebeurd dat eigelijk niet vaak dan, dat meisjes klaar komen in hun slaap? ik kom heel moeilijk klaar normaal, kan het zelf ook niet, maar heb wel eens in de zoveel tijd dat ik klaar kom in mijn slaap, en dat ik dat ook wel bewust mee maak. dacht dat dat normaal was?

edit: dan kan ik me mijn droom niet echt herinneren trouwens, heb ook niet et idee dat ik over sex gedroomd heb dan. maar t kan wel..
Oud 03-09-2006, 22:29
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
ilse schreef op 03-09-2006 @ 23:26 :
gebeurd dat eigelijk niet vaak dan, dat meisjes klaar komen in hun slaap? ik kom heel moeilijk klaar normaal, kan het zelf ook niet, maar heb wel eens in de zoveel tijd dat ik klaar kom in mijn slaap, en dat ik dat ook wel bewust mee maak. dacht dat dat normaal was?
Abnormaal is het niet natuurlijk, ik heb er zelf tenslotte ook ervaring mee. Maar veel hoor ik er nou ook weer niet over eigenlijk...
Oud 04-09-2006, 08:05
Verwijderd
Ik droom dat ook wel, en het verschilt eigenlijk niet of ik een vriend heb of niet. Heeft er bij mij iig dus weinig mee te maken of ik irl nou wel of niet seks heb. Maar goed, ik droom dan ook over daadwerkelijk álles; het zou wel raar zijn als ik dan níet regelmatig over seks droomde.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 08:05
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 03-09-2006 @ 23:29 :
Abnormaal is het niet natuurlijk, ik heb er zelf tenslotte ook ervaring mee. Maar veel hoor ik er nou ook weer niet over eigenlijk...
Ik heb dat ook wel eens, hoor...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 20:30
Verwijderd
Ja ik heb ook wel een dromen waarin ik seks heb met een andere jongen. Zo'n droom die erg goed is, tot je wakker wordt en je je inderdaad schuldig voelt omdat je al een vriend hebt. Nou ja ik weet niet, voel me daar dan wel een tijdje schuldig over tegenover mijn vriend, maar uiteindelijk voelt het dan toch niet alsof het echt iets te betekenen heeft gehad en is het dus goed.

Heb zo'n soort droom ook wel eens met een goede vriend gehad. Die jongen wilde ik de dag daarop niet echt spreken omdat het zo raar voelde (net alsof we echt seks hadden gehad en ik me erg schuldig voelde)...

Zou je er niet te druk over maken!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 21:29
Stefanie
Stefanie is offline
Dat soort dromen heb ik ook af en toe. Meestal gaat het om seks met vreemden, een enkele keer met een wat oudere man (niet slecht).
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 21:50
Naru
Naru is offline
Ik droom ook wel eens over seks, dan is het net of het echt gebeurd is. Heb zelfs eens gedroomd over seks met mijn baas. In mijn droom was de seks beter dan irl met mijn vriend.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 22:22
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Naru schreef op 05-09-2006 @ 22:50 :
Ik droom ook wel eens over seks, dan is het net of het echt gebeurd is. Heb zelfs eens gedroomd over seks met mijn baas. In mijn droom was de seks beter dan irl met mijn vriend.
je hebt maar geluk met zo'n knappe baas
Oud 06-09-2006, 21:01
Naru
Naru is offline
Citaat:
EggeD schreef op 05-09-2006 @ 23:22 :
je hebt maar geluk met zo'n knappe baas
als je niets zinnigs te zeggen hebt zeg dan gewoon niets aub.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 21:33
Nona
Nona is offline
Eigenlijk droom ik vaker dat ik seks heb met mijn vriend dan met een ander. En als het een ander is, is het vaak een identiteitsloos persoon. Wel een keer een droom over seks met mijn exvriend, maar daarbij dacht ik tijdens die droom: nee he, niet weer.

En in mijn dromen gebeuren gewoon vaak heel veel vreemde dingen. Laatst een erg opvallende droom, dat ik ergens seks had met mijn vriend en er steeds mensen de kamer in en uit bleven lopen, die het helemaal niet vreemd vonden dat wij daar zo bezig waren.
Oud 07-09-2006, 00:30
Verwijderd
Droom ook wel eens dat ik seks heb met mn vriendin, maar dan doen we in die droom juist de dingen die in het echt niet of nauwelijks zouden gebeuren. Is denk een soort van uitlaatklep voor fantasiën..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 13:50
Verwijderd
Ja, die dromen heb ik ook wel eens. Gisteren nog, dat ik een vreemd meisje aan het beffen was. Leuk was dat mijn vriend er toen ineens bij kwam en hij ook mee ging doen.
Toen ik hem dat vertelde was hij best wel vereerd lol.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 05:16
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Optima schreef op 03-09-2006 @ 14:15 :
afgelopen nacht heb ik een geweldig intense droom gehad. Het begon een beetje surrealistisch, maar kwam erop neer dat ik in bed lag met een andere man en met hem seks had. Het was absoluut geen fantasie, maar een ongecontroleerde droom. Misschien dat het daarom ook zo echt aanvoelde toen ik wakker werd. Ik voelde me zelfs een portie schuldig omdat ik al een vriend heb, en toch echt het idee had seks te hebben gehad met een ander.

Nu heb ik dit soort dromen nooit, maar het doet me wel denken aan natte dromen van jonge jongens. Kan iets dit hebben opgewekt? Is het normaal om het op deze leeftijd, ondanks dat je en relatie hebt, dit soort dromen nog te hebben?
HADES naamzoek

dat heet gewoon een natte droom schat
Oud 15-09-2006, 19:44
charientje
charientje is offline
ja ik heb er eigenlijk ook wel een vraag over.. ik heb nu al 2x ook zo'n soort droom gehad..
Maar ik ben nog maagd.. Maar in mijn droom voelde ik alles lichamelijk wel gewoon.. Heel raar.. en het was ook heel fijn.. ik wou opzoeken wat dit betekende.. En het kan betekenen dat je behoefte aan seks hebt. Ik heb er de laatste tijd wel veel over nagedacht of ik er klaar voor zou zijn als het zover zou komen.. maar dat weet ik denk ik pas op het moment zelf.. Maar in mijn droom voelde het zo intens en heel fijn.. Dus ik vraag me af of ik er echt behoefte aan heb.. Kan iemand hier misschien antwoord op geven?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 20:43
Qimm
Qimm is offline
Charientje, dat zijn nou hormonen
Oud 16-09-2006, 12:03
Verwijderd
Dat dromen altijd iets moeten betekenen... Prft. Je bent er vast geïnteresseerd in, meer kun je er echt niet over zeggen. Toen ik een jaar of veertien was, droomde ik ook wel eens over seks, en toen was ik er echt nog niet klaar voor.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2006, 14:10
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Naru schreef op 06-09-2006 @ 22:01 :
als je niets zinnigs te zeggen hebt zeg dan gewoon niets aub.
boehoe, ik wil maar zeggen dat ik van een seksdroom met mn voormalige werkgeefster niet vrolijk zou worden
Oud 16-09-2006, 16:25
Naru
Naru is offline
Citaat:
EggeD schreef op 16-09-2006 @ 15:10 :
boehoe, ik wil maar zeggen dat ik van een seksdroom met mn voormalige werkgeefster niet vrolijk zou worden
dan moet je me niet rologen..
Met citaat reageren
Oud 16-09-2006, 17:55
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Naru schreef op 16-09-2006 @ 17:25 :
dan moet je me niet rologen..
was dat t ?

goed joh
Oud 17-09-2006, 16:40
iceking99
iceking99 is offline
Ja doe ik ook wel eens en dan is het in het begin leuk maar word steeds enger.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 00:50
Optima
Optima is offline
hmm nu mis ik mijn seksdroom, is toch anders dan wanneer je fantaseert, juist dat oncontroleerbare is zo realistisch.....damn....ik wil meer
Oud 23-09-2006, 00:25
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Ik had laatst een droom over een meisje waar ik sex mee had, maar de laatste x dat ik dat meisje heb gezien is ik denk.. 7 jaar geleden?
En het is ook niet dat ze indruk op me heeft achter gelaten (of misschien stiekum dan toch?) want ik denk nooit aan haar of wat.
Maar we hadden echt sex, en toen ik wakker werd was het enige wat ik wou haar... maar ik heb haar dus al 7 jaar niet meer gezien/in mijn hoofd.. Vond het toch zo vreemd!
Oud 25-09-2006, 14:10
GekkeWaus
GekkeWaus is offline
Was ik het?
Oud 25-09-2006, 20:03
Maresa
Maresa is offline
Pff, ik heb echt rare seksdromen gehad. Kwam ik klaar van taart eten. En een andere keer van chocola.

Vrouwen hebben net zo hard natte dromen als mannen.
Oud 26-09-2006, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Maresa schreef op 25-09-2006 @ 21:03 :
Pff, ik heb echt rare seksdromen gehad. Kwam ik klaar van taart eten. En een andere keer van chocola.

Vrouwen hebben net zo hard natte dromen als mannen.
Natte dromen, ja. Maar van voedsel Nee.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 10:48
Maresa
Maresa is offline
Ik heb ook wel 'gewone' gehad hoor
Oud 02-10-2006, 18:33
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
ik heb vannacht heel erg raar gedroomd. en ik voelde me er niet makkelijk onder.
Oud 02-10-2006, 19:14
Verwijderd
Zijn andere mensen om dit topic ook al op msn toegevoegd door een een of andere mafkees?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten