![]() |
|
Schande dat hier nog geen topic over was, dus tsja dan moet ik het maar doen: Gogol Bordello, wie kent ze niet. De gypsy punk band bestaande uit Russen, Oekrainers en ander oostblok tuig dat woonachtig is in New York, allemaal onder leiding van Ubergypsy snorremans Eugene Hutz. Ik kon de muziek al een beetje, maar maakte voor het eerst echt kennis met ze op Lowlands en daar gebeurde het: Ik was op slag verliefd. Ik ken maar weinig bands die zo'n energie hebben op het podium en zo goed weten hoe ze de 'parteeeh' sfeer in de tent moeten brengen. Het is echt nonstop hossen als je bij Gogol Bordello bent. Plus dat hun muziek op CD, zonder de hossende mensen om je heen, ook geweldig klinkt. Vrolijke accordeon en viool muziek met gitaren en teksten over het leven als immigrant en slogans tegen globalizering (Think Locally, Fuck Globally!). Dat zijn de engelse teksten iedergeval. De Russische versta ik niet. (Paranoid, vertaling?) Ik ben iedergeval 'hooked' en probeer nu de rest van mijn vriendenkring ook aan de Balkan herrie te krijgen. wat crappy filmpjes ter verduidelijking: Start Wearing Purple 60 Revolutions (live @ Later with Jools) Mishto! (live) Underdog World Strike (live) Ik zeg: Eugene Hutz for President!
Laatst gewijzigd op 03-09-2006 om 22:01. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar Gogol Bordello vond ik ook erg leuk ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
We've been expecting you, Mr. Saai #214 TopDrop | 500 | 23-05-2008 10:53 | |
De Kantine |
OMG!! Verwijderd | 500 | 21-01-2008 14:52 | |
Muziek |
Pukkelpop 2006 IEMOW-KOR | 336 | 11-01-2007 08:09 | |
Muziek |
Lowlands topic #43 ofzo Moustache | 200 | 07-09-2006 01:54 | |
Lifestyle |
Dit heb ik nieuw en ik hoop dat jullie me nu gaaf vinden en gaan quoten. Broeder | 499 | 22-08-2006 17:46 | |
Muziek |
En wederom een Lowlands-topic! In Your Room | 498 | 16-08-2006 15:15 |