Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je kan zon beetje alle grote wedstrijden rijden dit jaar tot aan venendaal-venendaal en de ronde van nederland toe.. en je bent ploegleider je moet voor iedereen bedenken wat ie moet doen van jouw team, zelf ndaenken doen ze niet... Tis n leuk spel, als ie t doet tenminste maar dat komt misschien omdat ik m van iemand anders heb die m van internet heeft afgehaald btw. waar zijn al die patches te downloaden hij doet t niet goed en in het begin zijn namen als de robinbank en us mail wel grappig maar na een tijdje wil je ook wel de echte namen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En die moet je ook nog eens in de juiste volgorde installeren ![]() Ik moet trouwens zeggen dat het bij mij ongelooflijk traag gaat, terwijl ik volgens mij toch geen heel slechte pc heb ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Best lachen spel
![]() Probleem is alleen dat er nog wat dingen inzitten die beter moeten: bijvoorbeeld dat je op een bepaalde plaats in het peloton kan blijven rijden met een renner. Nu kan je meestal alleen een plaats vooraan of een andere plaats, die dus ook helemaal achteraan kan zijn en dat is nogal vervelend bij bergritten, want als je dan achteraan zit dan zit je (in het spel) soms wel een kilometer achter op de leider in het peloton. Andere toevoeging die ze kunnen doen is een zoekfunctie voor spelers. Want als je nu een contract aanbied aan een speler moet je eerst het team zoeken en dan de speler. Verder klopt er niks van de sprint. Die gaat in vlakke ritten best vaak tusen Armstrong, Ulrich en Botero ![]() Maar dit waren wat slechte punten, maar het is wel echt een heel leuk spel. Je kan erg veel ritten rijden, vuelta, tdf, giro natuurlijk, de klassiekers, semi-klassiekers (heet dat zo, bijv. gent - wevelgem ??) en natuurlijk nog de wat kleinere rondes zoals de ronde van Burgos, 2keer een ronde door Zwitserland en Baskenland, tirreno-addriatico, enz, noem maar op. En vooral multiplayer tegen anderen is het spel ![]() ![]() Dus ik zou zeggen koop of download het spel. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engels gesprek controleren piet-r | 22 | 05-06-2009 19:02 | |
Software & Hardware |
audio drivers PaPua | 3 | 21-06-2008 15:07 | |