Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nja het lijkt mij geen zak aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik kijk amper tv dus wat moet ik me bij dit programma voorstellen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Craig Rogen: Een stuk of wat jongens en meisjes a la iPod en romeinse sandalen en expres gekreukte overhemden worden in een internaat gestopt, waarin alles is als in een streng rooms-katholiek internaat in de jaren '50. Dus: geen mobiele telefoons, geen kleren van 'nu', hun haar afknippen en modelleren naar de jaren '50, semi-lijfstraffen a la het vegen van 't schoolplein, met twee woorden spreken, om 10 uur bedtijd, half 7 opstaan, etc. Roken mag niet, drinken ook niet, overige drugs zijn al helemaal uit den boze. Ondertussen krijgen ze ook nog les, dus: wiskunde zonder rekenmachine, tafels moeten kunnen opdreunen, fucking huishoudkunde waarbij je leert hoe je je bed moet opmaken, niet spreken zonder toestemming, etc. Ik vond het op zich wel grappig want die lui zijn het helemaal niet gewend om constant beleefd te zijn en zonder mobiel/internet/mp3-speler/etc te leven. Het reclamestukje belooft dat iemand gaat huilen als z'n iPod wordt afgepakt voor die ene maand, huhu. En dat contrast is ook wel leuk, alles heel ouderwets en stijf enzo, en dan dat stelletje relnichten er tussen waarvan de helft met een IQ van 50. |
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel dat deze 'realityserie' op een manier is gefilmd waarop films ook worden opgenomen. Voorbeeld: Er wordt een ladenkastje gefilmd. Een paar seconden later gaat er een hand naartoe, en pakt er wat uit. En nee, de cameraman kon niet weten dat daar een hand naartoe ging.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het nep is vind ik 'm wel gay hoor. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is gewoon een stel mensen die in een totaal andere omgeving gestopt worden dan dat zij gewend zijn. Geen doel, geen nut, gewoon een vrij onschuldig doch interessant psychologisch experiment. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het voorbeeld wat jij noemt, dat is inderdaad nep, daar waren de camera's niet bij, dat hebben ze gefilmd om het plaatje compleet te maken en (naar ik denk) wat meer spanning erin te brengen. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan kun je dingen te ver vinden gaan, maar zo heel erg lang geleden is t niet eens dat leraren nog mochten slaan.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai love België! #1866 Little Phoebe | 500 | 30-09-2013 12:08 | |
De Kantine |
Es ist hier ganz blöd #68 Tink* | 500 | 18-11-2007 02:04 | |
Films, TV & Radio |
[RTL 5] Dat zal ze leren Codaz | 11 | 08-08-2007 17:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
VS kidnapt burgers om ze in andere landen te martelen Joostje | 118 | 18-03-2005 11:00 | |
Geert Wilders presenteert partijprogramma #2 Verwijderd | 202 | 16-03-2005 12:23 | |
Rechtzaak wat betreft oorlogsmisdaden VS gepland Gatara | 27 | 22-04-2003 20:53 |