Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2006, 21:51
bbyn
bbyn is offline
Heeft iemand het gezien vanavond? Ik vond het best grappig om te zien 1 van die jongens zit mij op school en al zn haar moest eraf (dat lange blonde) echt grappig

wel beetje debiel dat ze gingen huilen omdat hun haar eraf moest, kom op zeg, dat kan je verwachten...

iemand anders 't gezien?
Oud 04-09-2006, 21:52
Signy
Signy is offline
ja ik heb het gezien, ik vond het niet zo bijzonder... ik bedoel, wat schiet men hiermee op?? ik ging me wel meteen afvragen hoe mijn ouders het volhielden in die tijd.
Oud 04-09-2006, 21:54
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
mja wel gezien... maar vond er niet zoveel aan. Zijn allemaal van die rellende jongeren die zich HEUS niet anders gaan gedragen omdat een stelletje ouwe grijze sokken hen dit opdraagt...

maar goed, wie weet doen ze dat wel, k ga er iig niet meer naar kijken denk ik, had er iets meer van verwacht

Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 21:55
Aurora
Aurora is offline
Ik heb het voor een deel gezien. Wat een verschrikking, ik snap niet dat ze het vol willen houden.
Oud 04-09-2006, 21:59
Verwijderd
Is dit echt? Of is het meer zoiets als Finals een paar jaar geleden, dat het eigenlijk best geacteerd en in scene gezet is?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 22:00
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Signy schreef op 04-09-2006 @ 22:52 :
ja ik heb het gezien, ik vond het niet zo bijzonder... ik bedoel, wat schiet men hiermee op?? ik ging me wel meteen afvragen hoe mijn ouders het volhielden in die tijd.
Ja, mijn moeder zei: dit is nog niks.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 22:42
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Ik heb het gezien en vroeg me idd ook af of het wel echt is, wat is het doel van dit programma zowiezo?
Oud 04-09-2006, 22:58
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 04-09-2006 @ 22:42 :
Ik heb het gezien en vroeg me idd ook af of het wel echt is, wat is het doel van dit programma zowiezo?
Respect voor de ouderen die dit hebben overleefd? Beseffen hoe relaxt het nu is in vergelijk met toen? The good ol' days?

Nja het lijkt mij geen zak aan.
Oud 05-09-2006, 01:33
Verwijderd
Ik heb het per ongeluk gezien want de tv stond aan tijdens het opruimen en ik vond het eigenlijk best leuk. Hopelijk pakken ze in de volgende aflevering hun iPods af

Of het echt is weet ik niet, maar ik vond het op zich redelijk natuurlijk overkomen, hoe zij reageerden op dingen enzo.

Verder denk ik dat lang niet iedereen moest janken om hun haar, maar dat ze alleen teh drama laten zien natuurlijk, want dat boeit de hedendaagse kijker.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 08:44
TLO
TLO is offline
Volgens mij is het allemaal in scene gezet.
Kijk bijvoorbeeld maar naar de camerastandpunten; het lijkt wel alsof de cameraman precies weet wat er gaat gebeuren.

Beetje overdreven allemaal
Oud 05-09-2006, 11:05
brinta
brinta is offline
Ik vond de jurken heel mooi
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 19:59
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Er zit ook een ex klasgenootje van in die serie. Ik vind het BTW verschikkelijk saai en snap het nut er niet van.
En die jongen die bij me in de klas zat vind ik nou niet bepaald een moeilijk opvoedbare jongen hoor.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 20:32
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
een van die leraren is een oudleraar van me. de wiskundeleraar?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 20:57
Verwijderd
en die straffen, nou sjokking
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 20:58
Verwijderd
Citaat:
TLO schreef op 05-09-2006 @ 09:44 :
Kijk bijvoorbeeld maar naar de camerastandpunten; het lijkt wel alsof de cameraman precies weet wat er gaat gebeuren.

dat heet denk ik knippen en plakken.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 13:01
sammiej
sammiej is offline
Jah..inderdaad...ze mogen toch geen lijfstraffen meer uitvoeren enz.. Dat zou nu meteen mishandeling zijn..
omg die jongen die moest opdrukken..hihi..haalde de 20 maar net..slappeling..
en mobieltjes in de dakgoot enz. leggen..wel geinig bedaht, maar zie er inderdaad ook het nut niet van in..
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 13:43
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-09-2006 @ 22:59 :
Is dit echt? Of is het meer zoiets als Finals een paar jaar geleden, dat het eigenlijk best geacteerd en in scene gezet is?
finals was niet best geacteerd en in scene gezet maar was gewoon een serie met een script en dergelijke, het enige dat anders was aan finals was de filmstijl en de manier waarop het gebracht werd. dit was mischien niet voor iedereen duidelijk maar toen ik een oud schoolgenoot opeens met een andere naam en een totaal ander karakter op tv zag snapte ik wel dat dit niet als echt bedoelt was.

maar ik kijk amper tv dus wat moet ik me bij dit programma voorstellen?
Oud 06-09-2006, 15:17
Verwijderd
Citaat:
TLO schreef op 05-09-2006 @ 09:44 :

Ik denk dat de cameralui, als het echt is, er gewoon constant bij zijn.

@Craig Rogen: Een stuk of wat jongens en meisjes a la iPod en romeinse sandalen en expres gekreukte overhemden worden in een internaat gestopt, waarin alles is als in een streng rooms-katholiek internaat in de jaren '50. Dus: geen mobiele telefoons, geen kleren van 'nu', hun haar afknippen en modelleren naar de jaren '50, semi-lijfstraffen a la het vegen van 't schoolplein, met twee woorden spreken, om 10 uur bedtijd, half 7 opstaan, etc. Roken mag niet, drinken ook niet, overige drugs zijn al helemaal uit den boze. Ondertussen krijgen ze ook nog les, dus: wiskunde zonder rekenmachine, tafels moeten kunnen opdreunen, fucking huishoudkunde waarbij je leert hoe je je bed moet opmaken, niet spreken zonder toestemming, etc.

Ik vond het op zich wel grappig want die lui zijn het helemaal niet gewend om constant beleefd te zijn en zonder mobiel/internet/mp3-speler/etc te leven. Het reclamestukje belooft dat iemand gaat huilen als z'n iPod wordt afgepakt voor die ene maand, huhu. En dat contrast is ook wel leuk, alles heel ouderwets en stijf enzo, en dan dat stelletje relnichten er tussen waarvan de helft met een IQ van 50.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 15:50
TLO
TLO is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 06-09-2006 @ 16:17 :
Ik denk dat de cameralui, als het echt is, er gewoon constant bij zijn.
Dat zeg ik toch niet?
Ik bedoel dat deze 'realityserie' op een manier is gefilmd waarop films ook worden opgenomen.

Voorbeeld:
Er wordt een ladenkastje gefilmd.
Een paar seconden later gaat er een hand naartoe, en pakt er wat uit.
En nee, de cameraman kon niet weten dat daar een hand naartoe ging.
Oud 06-09-2006, 16:02
Verwijderd
Citaat:
TLO schreef op 06-09-2006 @ 16:50 :
Dat zeg ik toch niet?
Ik bedoel dat deze 'realityserie' op een manier is gefilmd waarop films ook worden opgenomen.

Voorbeeld:
Oh, in die zin. Nouja, dat valt denk ik best te knippen uit een totaalbeeld.

Als het nep is vind ik 'm wel gay hoor.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 17:57
bbyn
bbyn is offline
vandaag zag ik die blonde jongen met (nu niet meer) lang haar, k heb gehoord dat ze t met m over dat programma hebben gehad maar daar was ik dus niet bij..zn haar is weer beeeetje bijgegroeid
Oud 06-09-2006, 18:41
Verwijderd
Ik heb het gezien, maar vond het niet bijzonder.
Begrijp het nut van deze serie niet
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 00:12
Verwijderd
Citaat:
~lienepien~ schreef op 06-09-2006 @ 19:41 :
Moet het dan weer met harde hand heropvoeding zijn, of overleven op 'n eiland en ruzie zoeken om drie kokosnoten, of stiekem neuken onder de dekens in 'n een of ander huis terwijl je weet dat je gefilmd wordt want de grote broer is aan het opletten? Met flauwe grapjes en sideboobs tussendoor?

Het is gewoon een stel mensen die in een totaal andere omgeving gestopt worden dan dat zij gewend zijn. Geen doel, geen nut, gewoon een vrij onschuldig doch interessant psychologisch experiment.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 00:19
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 06-09-2006 @ 19:41 :
Ik heb het gezien, maar vond het niet bijzonder.
geld voor de omroep
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 14:20
milanm
milanm is offline
Citaat:
TLO schreef op 06-09-2006 @ 16:50 :
Dat zeg ik toch niet?

Voorbeeld:
ik ben die jongen met dat blonde haar, en ik kan zeggen dat het niet in scene is gezet en niet geacteerd. de camera's liepen gewoon de hele tijd met ons mee overal mee naar toe.

het voorbeeld wat jij noemt, dat is inderdaad nep, daar waren de camera's niet bij, dat hebben ze gefilmd om het plaatje compleet te maken en (naar ik denk) wat meer spanning erin te brengen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2006, 20:04
HELEMAAL^PARAA*
HELEMAAL^PARAA* is offline
Haayy..

mijn moeder wil me opgeven
ik zou egt helemaal gek worden daar
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 11:43
Verwijderd
Citaat:
puta_madre schreef op 07-09-2006 @ 01:19 :
geld voor de omroep
Dat speelt waarschijnlijk wel mee ja
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 14:00
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
2 van mijn leraren doen daar aan mee... Tessa hendriks en mr. Dogger. Echt geinig!

Ik heb het zelf 1 keer gezien, toen werd wel duidelijk dat ze ook echt de grootste barry's en anita's hadden uitgezocht, zeg. Allemachtig.
Oud 11-09-2006, 15:49
milanm
milanm is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 11-09-2006 @ 15:00 :
2 van mijn leraren doen daar aan mee... Tessa hendriks en mr. Dogger. Echt geinig!

Ik heb het zelf 1 keer gezien, toen werd wel duidelijk dat ze ook echt de grootste barry's en anita's hadden uitgezocht, zeg. Allemachtig.
ik wil jou nog wel eens zien meedoen
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 20:46
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Ik vond de aflevering van vandaag beetje gaar.. Die jongen die die gast een kneus noemde.. Je mag toch je eigen mening hebben? En die gast had niet achter hem moeten staan! Daarna deed hij ook nog eens agressief naar die jongen... Vond ik een beetje te ver gaan!

En dat meisje dat de hele tijd, "ik bedoel" zei tegen de directeur... pilletje meid? word je rustig van!
Oud 11-09-2006, 21:53
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 11-09-2006 @ 21:46 :
Ik vond de aflevering van vandaag beetje gaar.. Die jongen die die gast een kneus noemde.. Je mag toch je eigen mening hebben? En die gast had niet achter hem moeten staan! Daarna deed hij ook nog eens agressief naar die jongen... Vond ik een beetje te ver gaan!

En dat meisje dat de hele tijd, "ik bedoel" zei tegen de directeur... pilletje meid? word je rustig van!
Nee, dat mocht je toen niet, een eigen mening hebben. En als je die al had, mocht je 'm al helemaal niet uitspreken.

Dan kun je dingen te ver vinden gaan, maar zo heel erg lang geleden is t niet eens dat leraren nog mochten slaan.
Oud 12-09-2006, 17:14
Verwijderd
Opzich wel grappig. Denk dat het voor sommige jongeren echt wel nodig is om zo aangepakt te worden.

Mijn vader heeft ook in zoiets gezeten, compleet met nonnen en lijfstraffen met stokslagen enzo. Denk dat dit nog reuze meevalt.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2006, 17:51
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 11-09-2006 @ 22:53 :
Nee, dat mocht je toen niet, een eigen mening hebben. En als je die al had, mocht je 'm al helemaal niet uitspreken.

Dan kun je dingen te ver vinden gaan, maar zo heel erg lang geleden is t niet eens dat leraren nog mochten slaan.
Was dat niet in de jaren 80 ofzo afgeschafd? Dat slaan bedoel ik..
Oud 13-09-2006, 13:34
Verwijderd
Ik vind het grappig. En ik denk dat het wel leerzaam is voor die leerlingen. Zo slecht is die aanpak nog niet eens, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 19:15
Verwijderd
Zometeen weer een aflevering...
Blijf het een merkwaardig programma vinden
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 22:29
bbyn
bbyn is offline
ik vond het zo triest dat die jongen ging huilen om zn telefoon.. kom op zeg, dan doe je toch gewoon niet mee met dat programma, als je niet 4 weken zonder je phone kan
Oud 25-09-2006, 20:06
Maresa
Maresa is offline
Tja, dat weet je toch niet van tevoren?

Ik zou niet tegen dat regime kunnen. Man, al die regels! En met geloven heb ik niets op.

Wel leuk om te kijken dit

Dingen als de Bonte Avond worden hier ook georganiseerd, best leuk. Die ene jongen die vanavond zei: 'Ik merk eigenlijk niet dat ik geen tv heb. Ik mis het niet. Je wordt hier goed vermaakt. Thuis speel je denk ik computerspelletjes uit verveling. Eigenlijk heb je dat helemaal niet nodig.'

Zo, die is helemaal omgeturnd joh
Oud 25-09-2006, 21:45
Ann
Ann is offline
Ik vind het wel een grappig programma op zich, maar het nut zie ik er ook niet van in. Het gaat meer om het vermaak dan om het leren
Reageren

Regels voor berichten