Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kijk het nog wel even aan, van de week toen het koeler was bleef het water helemaal helder, en ik verwacht inderdaad geen 30 graden tot december (helaas ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Doe niet zo dramatisch, ze hebben het hardstikke naar hun zin, zwemmen vrolijk rond, komen niet boven om adem happen enz. Als ze er last van hebben wil ik er meteen iets aan doen, maar zolang ze zich goed lijken te voelen en het gewoon weer een boel gedoe is waar ik net klaar mee was, lijkt het me geen drama om even af te wachten. Het is niet zo dat ze in een veel te kleine kom met smerig water ronddobberen ofzo. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het is zeer leuk dat je visjes hebt maar als je ze kregen hebt weet je vast de naam ook wel van de visjes
![]() Sommige visjes hebben namelijk wel verwarming nodig en een grote bak sommigen moet je met zijn 2en houden anderen in grote groepen. De ene vis is een koud water vis en de ander een warm water vis. Waarom je bakje groen wordt omdat het in de zon staan. Das 1 ding wat je verkeerd doet, als je kamer temp 30 graden is is het water rond de 28 wat al te warm is voor tropische vissen laat staan voor koudwater vissen. Heb je een foto van je visjes mischien kunnen we je dan beter helpen. Dit is geen persoonlijke aanval op jou maar ik word soms gewoon kwaad dat mensen vissen kopen en dan denken dat ze alleen een bak met water nodig hebben om te overleven. (zoals mensen met een goudvis in een vissenkom dat is mishandeling) ![]() mischien is dit wel een handige link voor jou http://www.aquaforum.nl/cgi-bin/ultimatebb.cgi Hier zitten mensen met een tropisch aquarium maar ook met goudvissen. Ikzelf heb jaren een tropisch aquarium gehad maar ik had geen tijd meer vanwege school daarom ben ik er mee gestopt, tot mijn grote spijt. Veel suc6 verder met je aquariumpje ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Rollenspel (ch2) - Saturday Night Kitten | 115 | 24-06-2009 02:06 | |
Flora & Fauna |
werken in een dierenwinkel duifeltje | 60 | 06-09-2004 21:24 | |
Flora & Fauna |
voor of tegen jacht? DKBD | 75 | 24-07-2003 19:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Kaas Vlooienband | 4 | 14-11-2002 08:09 |