Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hoi ja 'yo' een diss beginnen met yo is een no-go
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik werk hier bij de TPG, stoned van de THC Luisterend naar Dr. Dre, met die onmin erge K2 Al die bitches daar laat ik lekker bukken aan mn piel rukken, sucken, fucken Ik weet je te weren en te deren, breekbaar als een paar peren, geliquedeerd door een paar moslims met geweren Zullen die TCH kogels je verteren, Ik gooi je in de zee, aan de kust zal je aanmeren Met wat vogelschijt in je bek en wat vogelveren Daar zal ik je laten teren, het zou met niet berouwen of bezeren Die zilveren kogels zal ik wel in je kontgat perforeren Je hoeft me hiervoor niet te escaleren Want dit zal ik bij lange na niet verleren Ik praat veel bullshit maar ik heb op zn minst een beetje pit Ik kom van de stad Dordrecht overal in mn straat is een gevecht Overal een turk of een marrokkaan Ik ben niet bang, ik blijf staan Ik laan geen traan Voor geen marrokkaan Ik ben geen racist, Ik zeg wat in mn opkom, en dit is mijn dis Hehehehe, zoals ik al zei ik heb nog nooit gerapt of iets gedaan met deze shit, dus het klinkt heel amateurisch ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zal beginnen met wat simpele zinnen die de hele dag door je hersens blijven spinnen je bent trots op je werk bij de TPG maar voor mij ben je een postbode trippend van de LSD die geen gleuf gevonden krijgt en al klaarkomt als zn meisje hijgt je krijgt spijt dat je hier ooit bent geweest m'n teksten zullen je plagen als een klopgeest die een hekel heeft aan mensen bij de post maar het schot is al gelost de zilverenkogel treft je vol in je borst ook al heb ik geen enkele inspiratie mijn rijms zorgen voor een directe inflatie die je loon tot niets verdwijnt zodra je mijn grenzen overschrijd... (sorry voor de slechte rap ma k ben net afgewerkt en zoek t niet zo maar zag t als mn plicht ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
hele mooie gekkehuis k zoek t nou niet om iets te droppe aangezien k een kater heb maar komt van de week weer
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb hier wat simpele zinnen die je niet zal verleren want je bent te stom om het te articuleren zoals ik al zei, dit zal je bezeren, voor meerdere keren, luister naar mijn rap, en probeer er niet in te teren!!!! ze komen kankerhard aan, zo sterk als 50 beren. Ik vang je zielige kogels op, en zeg is dat alles MOP, met mijn stonede kop voor mij is het een grote mop, niets meer dan een flop want je kan geen kant meer op Jah ik werk bij de post, ik doe tenminste iets voor mijn kost jij loopt blij te rappen hier, en hopen dat je wordt verlost verlost van mij rap die keihard komen tegen je borst van de pijn in je borst, heb je wat pis in je broekie gemorst hoe voel je je nu, op dit moment dat je wordt verlost Ik heb tenminste een meisje die voor me hijgt, maar jij, jij bent een zielig geval, dat niets eens een poesje krijgt jij met je klopgeesten, ik heb hiets niets te vrezen, en ik ben te lui, want ik ben in een slechte bui
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
battle topic nr 2 Verwijderd | 68 | 17-11-2004 17:11 | |
Muziek |
hip-hop battle topic Verwijderd | 36 | 30-10-2004 14:41 | |
Muziek |
Battle-topique LOL Gary X | 6 | 17-10-2003 10:34 | |
Muziek |