Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben deze zomer in augustus 11 dagen naar Rhodos geweest en ik vind het echt een aanrader. Zeker voor mensen die voor alles in zijn, dus voor zowel cultuur / mooie plaatsen bezoeken als voor hun plezier / uitgaan.
Met betrekking tot dingen bezoeken in Rhodos kan ik je het volgende aanraden: - De oude stad, echt supermooi. Kun je nog dagenlang rondlopen en dan nog heb je nog niet alles gezien volgens mij - Bijbehorende haven van Rhodos Stad. Mooie boten, mooi uitzicht, blauwe zee. - Lindos, daar heb je echt een super mooi uitzicht over het eiland. Er zijn nog heel veel leuke dingen, maar hierboven staat wel het mooiste wat ik heb gezien in die 11 dagen. Ik was voor 11 dagen volgens mij iets van 300 Euro kwijt, maar ik vind dat ik erg zuinig aan met mijn geld gedaan heb. De reis zelf (hotel etc., dat was all inclusive) was 750 euro. Dus bij elkaar een dikke 1000 euro. Maja, nu is het natuurlijk goedkoper omdat het hoogseizoen al voorbij is. Meer info over Rhodos vind je in dit topic. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vond het eten en drinken ook niet zo heel duur. Het eten in ons hotel was heel eenzijdig, waardoor we ook veel buiten de deur gingen eten. Daaraan was je echt niet zo bijster veel kwijt vond ik zelf.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Want ik heb tegen die tijd mijn rijbewijs 1.5 jaar en ben dan 20.. zou je dan een auto mogen huren?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Financiën: Griekenland gaat failliet Verwijderd | 56 | 01-11-2011 09:33 | |
Moeten we Griekenland uit de crisis helpen? Gatara | 41 | 27-06-2010 17:35 | |
Vrije tijd |
[WK] Groep B (Argentinië, Nigeria, Zuid-Korea, Griekenland) WolterB | 9 | 17-06-2010 13:17 | |
Speculatie op reddingsactie Griekenland Love & Peace | 4 | 12-02-2010 07:40 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Griekenland - Engeland Apomes | 7 | 03-07-2004 15:16 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Romereis??Nee, GRIEKENLAND! That-Q-Thing | 24 | 03-11-2000 12:38 |