Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2006, 22:25
Yas,,
Yas,, is offline
heej

k heb een "vriend" *bijna dan

Waar k onmeunig verlieft op ben
en k geloof hij o0wk op mij ,,,
maarrr ,,, nja ,,, hij is zeg maar gauw jaloers enzow ,,,
en k ouwehoer nogal veel met jongens,, ofh naja gwoon beetj plagen enzow ,,
nja hij denkt dan gelijk dat k dan aan t sjansen ben enzow
maar hij weet o0wk dat k onmeunig verlieft op m ben en m noojt kwijt zouw willen en shit ,,
nja we hebben nu dus net een ontiegelijke ruzie achter de rug over dat k nogal (Volgens hem) veel met jongens sjans ,,,
maar dn is er nog iets ,,, k heb thuis nog al veel problemen enzo
ben dus niet vaak thuis enzo ,, en slaap veel bij een jongen ,,
gewoon een goeie vriend ,,, diej k ook als een goeie vriend beschouw ,, *nja hij vind mij misschien wel leuwk ,,, maar hij weet dat k nooit wat met hem zou willen enzow en zou dus ook niks proberen enzo (zelf ben k 14 en diej jongen waar k meestal slaap 20) ma k vertrouw m volledig enzow) ,,, nja
uhm ,,, toen met diej ruzie heeft iej vreselijke dingen gezecht ,,, ben daardoor nogal in een depressie geraakt ,,, en ben dus hysterisch van school weggerent dat t me niks meer kon schelen enzo* heb nu dus probleme op skool ,,, en moet wss ook naar zo'n wijf om over mn problemen te praten wat tog geen fuck helpt ,,,*
nja ,,, hij zecht nu dan wel dat iej me heeft gemist in diej tijd enzo en dat iej van me houd en shit ,,, maar k weet t niet of k m moet geloven ,,, strax ben k gwoon weer vrolijk enzo en ben k gwoon weer aant ouwehoeren een paar goeie vrienden ,,, en word iej weer jaloers en gebeurt t zelfde weer ,,,

nja nu vraag k jullie nu dus ,,, wat moet k doen ,,, moet k nou gwoon verder gaan met hem ,,, gwoon nog een keer proberen of moet k m maar vergeten enzo ,,,

Nja XX Yas ,,, laat bericht 8er
Oud 27-09-2006, 22:30
Estar
Estar is offline
Zit je te wachten op een gast die nu al super jaloers is?
Oud 27-09-2006, 22:31
Freshh~
Freshh~ is offline
type normaal
Oud 27-09-2006, 22:41
Riazor
Riazor is offline
Ik ga niet eens de moeite nemen om dit te lezen, met je dubbele komma's en je MSN taal. Breezersletje .
Oud 27-09-2006, 22:51
Estar
Estar is offline
Kom op mensen, dat kind is 14....
Oud 27-09-2006, 22:58
M'ne
M'ne is offline
Citaat:
Estar schreef op 27-09-2006 @ 23:51 :
Kom op mensen, dat kind is 14....
...??

en je wil daar wat mee zeggen??
dat het dan niet erg is om zo te typen? want dat veranderd wel?
Oud 27-09-2006, 23:00
Estar
Estar is offline
Citaat:
M'ne schreef op 27-09-2006 @ 23:58 :
...??

Nou ik vind het een stuk minder erg dan dat iemand van 21 zo zou typen.
En daarbij kan er gewoon antwoord gegeven worden op wat ze wil weten en anders kun je beter wegblijven ofzo.
Oud 28-09-2006, 00:09
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Estar schreef op 28-09-2006 @ 00:00 :

En daarbij kan er gewoon antwoord gegeven worden op wat ze wil weten en anders kun je beter wegblijven ofzo.
Oud 28-09-2006, 06:04
Shredder
Shredder is offline
Het is een afweging die je zelf moet maken? Ben je bereid om zelf te veranderen en niet meer zoveel met jongens aan te kloten zodat je een goede relatie met die jongen kunt opbouwen?
Of als je dat niet wil ben je dan bereid om steeds weer ruzie met hem te maken hierover? (niet dat een eventuele relatie dan lang stand zal houden).

En je moet een afweging maken of je die jongen mee wilt trekken in de ellende die je zelf hebt. Persoonlijk lijkt me dat niet zo verstandig, maar dat is natuurlijk mijn mening.

Offtopic: Typ eens normaal, of wou je zeggen dat je schoolwerk ook zo getypt inlevert?
Oud 28-09-2006, 06:26
Optima
Optima is offline
verder gaan met je leven, een leuke knul van 15 opzoeken die niet moeilijk doet, lekker samen naar de film gaan en genieten van het leven.
Oud 28-09-2006, 08:24
Verwijderd
Het is net hoeveel je er zelf voor over hebt. Als jij het gevoel hebt dat jij je aan kunt passen, maar dat hij zich ook aan kan passen, dan moet je dit proberen.
Maar als jij zoiets hebt van: Ja fuck it, dat zijn mijn vrienden, hij heeft maar te accepteren dat ik zoveel met jongens omga (of hij heeft zoiets van: Ja, dat is mijn vriendin, die hoort niet met andere jongens te praten dan met mij), dan gaat dat niet werken. Het is net hoe graag jullie willen dat het werkt.
Maar het is inderdaad niet verstandig, naar mijn mening, om hem mee te slepen in jouw problemen.

En offtopic: Ik zou echt een proberen normaal te typen, dit leest irritant.
Oud 28-09-2006, 08:44
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bloem schreef op 28-09-2006 @ 00:09 :
Kunnen jullie niet een regel maken dat berichten waar echt zó achterlijk wordt getypt, dat die gewoon gedelete worden met een pm naar de TS dat het toch echt in leesbaar nederlands met normaal gebruik van leestekens moet?
Dit is wel heel ernstig?
Oud 28-09-2006, 09:06
M'ne
M'ne is offline
Citaat:
Qimm schreef op 28-09-2006 @ 09:44 :
Kunnen jullie niet een regel maken dat berichten waar echt zó achterlijk wordt getypt, dat die gewoon gedelete worden met een pm naar de TS dat het toch echt in leesbaar nederlands met normaal gebruik van leestekens moet?
Dit is wel heel ernstig?
daar sluit ik me bij aan. want dit wordt heus niet minder, dus reacties als 'typ normaal' zullen (gelukkig) vaak (al dan niet vaker) voor komen, net als de discussies over onduidelijk leesbare verhalen. beter om daar op voor hand al wat aan te doen.
Oud 28-09-2006, 09:20
Lavatory Love
Lavatory Love is offline
Vergeet hem, jij kan zo weer een andere kerel krijgen, gewoon met Pattie naar de Nul gaan
Oud 28-09-2006, 10:49
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Qimm schreef op 28-09-2006 @ 09:44 :
Dit is wel heel ernstig?
Ja daar zat ik ook al aan te denken, maar ik wilde gisteren erg graag slapen

Ik zal het even overleggen
Oud 28-09-2006, 10:58
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Bloem schreef op 28-09-2006 @ 11:49 :
Ja daar zat ik ook al aan te denken, maar ik wilde gisteren erg graag slapen

Ik zal het even overleggen
Of houd het recht aan zo'n bericht in normaal Nederlands te mogen herschrijven

OT: Als jij met jaloezie kunt leven ermee doorgaan, zo niet, maak het uit
Oud 28-09-2006, 11:01
Verwijderd
Dag meisje.

Als eerst wil ik je een tip geven: ga terug naar school want dat is het allerbelangrijkste. Het heeft mij (en zo te lezen ook anderen uit dit topic) veel moeite gekost jouw post te kunnen ontcijferen.

Probeer een zo stabiel mogelijk leven te leiden en niet te 'slapen bij jongens van 20'. Als je dan echt niet thuis terecht kunt, heb je misschien dan vriendinnen of familieleden waar je wel terecht kunt? Of zoek een instantie voor 'weggelopen jonge meisjes', of een voor 'tienermeisjes met problemen' waar je terecht kunt. Zijn er vast een boel van.

Ik had trouwens nog een vraagje, wat is onmeunig verliefd?

En wat jouw werkelijke 'probleem' betreft: flirt of praat dan niet zo met andere jongens als je onmeunig verliefd bent op je 'bijna vriendje'. Als je dat al niet voor hem over hebt dan ...
Oud 28-09-2006, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 28-09-2006 @ 12:01 :
Ik had trouwens nog een vraagje, wat is onmeunig
Oud 28-09-2006, 11:12
Verwijderd
Citaat:
hppa schreef op 28-09-2006 @ 12:11 :
Ja hallo, weet ik veel.

Edit: U hebt gezocht op onmeunig:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.

Nu weet ik het nog steeds niet.

Laatst gewijzigd op 28-09-2006 om 11:15.
Oud 28-09-2006, 11:17
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 28-09-2006 @ 12:12 :
Ja hallo, weet ik veel.
*knip*
Is plat voor ontzettend veel

Waarom weet ik dat?
Oud 28-09-2006, 11:18
Bloem
Bloem is offline
Onmeunig is heel erg, of heel veel, en dat is best een sociaal geaccepteerde uitdrukking want ik ken hem ook

Verder verzoek ik iedereen toch ontopic te reageren
Oud 28-09-2006, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Gebruik geen "breezertaal". Je mag best wat populair taalgebruik gebruiken, maar het moet wel goed leesbaar blijven. Dus niet: "HoI iK HeB EeN rElAtIepRoBlEem" ofzoiets. Doe je dit toch, dan wordt je bericht aangepast naar normaal taalgebruik en krijg je het verzoek om dit voortaan niet meer te doen.
Aan het werk, Bloem.
Oud 28-09-2006, 11:26
Bloem
Bloem is offline
Oh, er was al in die maatregel voorzien. Dankje, hppa
Oud 28-09-2006, 11:35
Bloem
Bloem is offline
Vertaling:

Hoi, ik heb een vriend, nou ja, bijna dan, waar ik heel erg verliefd op ben. En hij geloof ik ook op mij. Maar, nou ja, hij is nogal snel jaloers enzo. Ik ouwehoer nogal veel met jongens, gewoon een beetje plagen enzo. Hij denkt dan gelijk dat ik aan het sjansen ben, maar hij weet ook dat ik heel erg verliefd op hem ben en hem nooit kwijt zou willen. We hebben nu dus een hele erge ruzie achter de rug over dat ik, volgens hem, nogal veel sjans met andere jongens.

Dan is er nog iets. Ik heb thuis veel problemen en ben daarom niet vaak thuis. Ik slaap vaak bij een jongen, gewoon een goede vriend, die ik ook als goede vriend beschouw. Nou ja, hij is misschien wel leuk, maar hij weet dat ik nooit iets met hem zou willen en zou dus ook niets proberen. (Zelf ben ik 14 en de jongen waar ik meestal slaap is 20, en ik vertrouw hem volledig enzo)

Nou ja, tijdens die ruzie heeft hij vreselijke dingen gezegd. Ik ben daardoor nogal in een depressie geraakt. Ik ben hysterisch van school weggerend dat het me niks meer kon schelen enzo, en heb nu dus problemen op school en moet waarschijnlijk naar zo'n vrouw om over mijn problemen te praten, wat waarschijnlijk toch niks helpt.

Hij zegt nu dat hij me wel heeft gemist in die tijd, en dat hij van met houdt en dergelijke, maar ik weet niet of ik hem moet geloven. Straks ben ik weer gewoon vrolijk en weer aan het ouwehoren met gode vrienden en dan wordt 'ie weer jaloers en gebeurt hetzelfde weer.

Nu vraag ik jullie dus: wat moet ik doen? Moet ik nou gewoon verder met hem gaan? Gewoon nog een keer proberen, of kan ik hem maar beter vergeten?

En nu dus niet meer zeuren allemaal
Oud 28-09-2006, 16:41
havana
havana is offline
Citaat:
Riazor schreef op 27-09-2006 @ 23:41 :
Ik ga niet eens de moeite nemen om dit te lezen, met je dubbele komma's en je MSN taal. Breezersletje .
och och jij bent al 16

En ik geef toe dat het irritant leest maar dat zie je meteen toch en dan lees je het toch niet meer? En de mensen die het wel willen lezen helpen der dan wel
Oud 28-09-2006, 17:03
Maija
Maija is offline
Oh, jij gaat je later schamen als je dit terugleest..

wat een taal.. net alsof je een aap bent!
Oud 28-09-2006, 17:36
stout!
stout! is offline
Citaat:
Maija schreef op 28-09-2006 @ 18:03 :

@ TS: Je klinkt nogal in de war, alsof je het gevoel hebt geen controle te hebben over je leven (wegrennen van school ed). Probeer dat eerst eens even op de rails te krijgen en probeer je op jezelf te focussen in plaats van op allerlei jongens.

Natuurlijk ken ik die jongen van 20 niet maar helemaal normaal is het natuurlijk niet om een 14 jarig meisje leuk te vinden en haar bij je te laten slapen.

Heb je iemand die je vertrouwt met wie je kunt praten over je problemen thuis, als je niet met die vrouw op school wilt praten? Misschien moet je het toch eens proberen, ze is er immers om je te helpen.
Oud 28-09-2006, 18:28
Magican
Magican is offline
G3\/\/0o/\/ d03N w4t JE h4RdT j3 1/nGeEfTtT!1!!!1!
Oud 28-09-2006, 18:42
Metal
Metal is offline
Citaat:
Maija schreef op 28-09-2006 @ 18:03 :
Jezus doe godverdomme eens normaal.
Oud 28-09-2006, 19:25
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Man ik kan niet eens breezertaal, Magican mijn complimenten.
Oud 28-09-2006, 19:34
Riazor
Riazor is offline
Citaat:
havana schreef op 28-09-2006 @ 17:41 :
och och jij bent al 16

En ik geef toe dat het irritant leest maar dat zie je meteen toch en dan lees je het toch niet meer? En de mensen die het wel willen lezen helpen der dan wel
Wat heeft mijn leeftijd er mee te maken dat iemand anders irritant typt? Als iemand 16 is wil het niks zeggen. Ik ken iemand die 18 is en die gedraagt zich als 16 en mensen die 16 zijn die zich als 18 gedragen. Kthnxbye
Oud 28-09-2006, 19:37
Magican
Magican is offline
Citaat:
Simoen schreef op 28-09-2006 @ 20:25 :
Man ik kan niet eens breezertaal, Magican mijn complimenten.
B3dAnKtDt
Oud 28-09-2006, 19:53
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
M'ne schreef op 27-09-2006 @ 23:58 :
...??

Leer jij eerst maar eens de dt-regels.

Topicstarter: ik zou nog even wachten met je in een relatie te storten tot je wat ouder en serieuzer bent.
Oud 28-09-2006, 19:58
Sjopkje
Sjopkje is offline
Yas:

1. Hoe leuk en belangrijk kan sjansen met andere jongens zijn dat je er ruzie voor wil maken met de jongen waar je zo 'onmeunig' verliefd op bent? Dat hij jaloers is lijkt me een vrij gezonde reactie.

2. Wat doe jij bij die jongen van 20 als die misschien gevoelens voor je heeft en jij niet voor hem? Daarmee maak je het voor de meerderjarige, je vriend én jezelf alleen maar extra moeilijk.

3. Ik weet niet precies hoe erg die depressie is, maar als ik jou was zou ik dat praten met 'zo'n vrouw' wat serieuzer nemen.. misschien helpt het wel.
Oud 28-09-2006, 20:54
Vip3r
Vip3r is offline
Onmeunig... Wat een ontiegelijk kutwoord. Zeker iets van boven de rivieren ofzo?
Oud 28-09-2006, 21:20
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 28-09-2006 @ 21:54 :
Onmeunig... Wat een ontiegelijk kutwoord. Zeker iets van boven de rivieren ofzo?
Is Twents. Althans, ik hoor het hier vrij veel. Echt Twents zal het wel niet zijn.
Oud 29-09-2006, 00:55
M'ne
M'ne is offline
Citaat:
reine claude schreef op 28-09-2006 @ 20:53 :
Leer jij eerst maar eens de dt-regels.

Topicstarter: ik zou nog even wachten met je in een relatie te storten tot je wat ouder en serieuzer bent.
ja daar ben ik inderdaad niet goed in. maar dat gaat absoluut nergens tegen mezelf in. want ik gaf helemaal geen oordeel.
Oud 29-09-2006, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Sjopkje schreef op 28-09-2006 @ 20:58 :

1. Hoe leuk en belangrijk kan sjansen met andere jongens zijn dat je er ruzie voor wil maken met de jongen waar je zo 'onmeunig' verliefd op bent? Dat hij jaloers is lijkt me een vrij gezonde reactie.
ze zegt dat híj denkt dat ze 'sjanst', terwijl ze alleen maar 'ouwehoert'. Dan vind ik zijn reactie nogal overdreven, en je gaat toch niet zomaar stoppen om te 'ouwehoeren' met vrienden van je, zelfs niet voor een jongen waar je 'onmeunig' verliefd op bent.

Yas, ik struikel een beetje over dat je depressief werd van wat hij zei.
Als je dat echt serieus bedoelt, dan heeft hij wel érg verschrikkelijke dingen gezegd lijkt me, en dan wil je toch niet meer met hem om gaan? Of is het misschien zo dat je al niet blij was door de problemen thuis, en dat wat hij zei het nog net iets erger maakte?
Als je gewoon bedoelt dat je er een dagje verdrietig van werd, dan heet dat niet 'depressief' .

Dat je van school wegrende lijkt me gewoon een impulsieve puberreactie (en dat bedoel ik niet negatief, want als je op je 14e al niet als een impusieve puber mag reageren wanneer dan nog wel? ) maar het is toch wel logisch dat ze daar op school niet blij mee waren en achter je redenen om weg te rennen willen komen.

Laatst gewijzigd op 29-09-2006 om 11:49.
Oud 29-09-2006, 09:19
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Roosje schreef op 28-09-2006 @ 21:20 :
Is Twents. Althans, ik hoor het hier vrij veel. Echt Twents zal het wel niet zijn.
Ik geloof het wel hoor Misschien is het ook meer iets uit de regio van Salland trouwens. Ik ken het wel (ik woon op de scheiding daar)
Onmeunig, ontiegelijk, joah das bes wa plát. yeuy
Oud 29-09-2006, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 28-09-2006 @ 22:20 :
Onmeunig is wel Twents, ja, en ook Sallands. Geen idee of ze het in Drente en Groningen ook gebruiken, maar dat zal wel. En ik vind het wel een cool woord, eigenlijk, maar op een forum moet ik er erg om lachen
Oud 29-09-2006, 09:48
gurl19
gurl19 is offline
Ik gebruik het woord onmeunig wel geregeld, het zal wel twents zijn.

Het betekent iig: ontzettend. In die richting

Ik heb onmeunige koppijn= Ik heb een onzettende hoofdpijn
Oud 29-09-2006, 10:10
Rockmatic
Rockmatic is offline
Jongens zijn nu eenmaal snel jaloers.. kunne wij ook niks aan doen. (Behalve dan naar concentratie kamp gaan ofzow) Ik denk dat geen enkele jongen er dus blij mee zal zijn als zn vriendin bij een andere gast van 20 logeert.. Ookal zegt ze dat ze nooit iets met die gast zal doen. Ik zouzeggen óf:

1. Nog maar heel weinig met jongens "stoeien" en niet meer gaan logeren bij die gast van 20.

óf:

2. Geen verkering met je grote liefde nemen.

Als je egt van iemand houdt zul je wat dingen moeten opofferen om bij hem te zijn. Maar 14 is ookwel beetje jong... I spose
Oud 29-09-2006, 11:46
stout!
stout! is offline
Citaat:
Rockmatic schreef op 29-09-2006 @ 11:10 :
Jongens zijn nu eenmaal snel jaloers.. kunne wij ook niks aan doen. (Behalve dan naar concentratie kamp gaan ofzow)
Ik word echt ziek van sommige uitdrukkingen/vergelijkingen in dit topic. Doe gewoon eens normaal.
Oud 29-09-2006, 12:05
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Magican schreef op 28-09-2006 @ 19:28 :
G3\/\/0o/\/ d03N w4t JE h4RdT j3 1/nGeEfTtT!1!!!1!
Bahaha
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten