Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en je wil daar wat mee zeggen?? dat het dan niet erg is om zo te typen? want dat veranderd wel?
||
![]() |
Citaat:
Nou ik vind het een stuk minder erg dan dat iemand van 21 zo zou typen. En daarbij kan er gewoon antwoord gegeven worden op wat ze wil weten en anders kun je beter wegblijven ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dit is wel heel ernstig?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik zal het even overleggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Als jij met jaloezie kunt leven ermee doorgaan, zo niet, maak het uit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: U hebt gezocht op onmeunig: Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Nu weet ik het nog steeds niet. ![]() Laatst gewijzigd op 28-09-2006 om 11:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom weet ik dat? ![]()
|
Vertaling:
Hoi, ik heb een vriend, nou ja, bijna dan, waar ik heel erg verliefd op ben. En hij geloof ik ook op mij. Maar, nou ja, hij is nogal snel jaloers enzo. Ik ouwehoer nogal veel met jongens, gewoon een beetje plagen enzo. Hij denkt dan gelijk dat ik aan het sjansen ben, maar hij weet ook dat ik heel erg verliefd op hem ben en hem nooit kwijt zou willen. We hebben nu dus een hele erge ruzie achter de rug over dat ik, volgens hem, nogal veel sjans met andere jongens. Dan is er nog iets. Ik heb thuis veel problemen en ben daarom niet vaak thuis. Ik slaap vaak bij een jongen, gewoon een goede vriend, die ik ook als goede vriend beschouw. Nou ja, hij is misschien wel leuk, maar hij weet dat ik nooit iets met hem zou willen en zou dus ook niets proberen. (Zelf ben ik 14 en de jongen waar ik meestal slaap is 20, en ik vertrouw hem volledig enzo) Nou ja, tijdens die ruzie heeft hij vreselijke dingen gezegd. Ik ben daardoor nogal in een depressie geraakt. Ik ben hysterisch van school weggerend dat het me niks meer kon schelen enzo, en heb nu dus problemen op school en moet waarschijnlijk naar zo'n vrouw om over mijn problemen te praten, wat waarschijnlijk toch niks helpt. Hij zegt nu dat hij me wel heeft gemist in die tijd, en dat hij van met houdt en dergelijke, maar ik weet niet of ik hem moet geloven. Straks ben ik weer gewoon vrolijk en weer aan het ouwehoren met gode vrienden en dan wordt 'ie weer jaloers en gebeurt hetzelfde weer. Nu vraag ik jullie dus: wat moet ik doen? Moet ik nou gewoon verder met hem gaan? Gewoon nog een keer proberen, of kan ik hem maar beter vergeten? En nu dus niet meer zeuren allemaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik geef toe dat het irritant leest maar dat zie je meteen toch en dan lees je het toch niet meer? En de mensen die het wel willen lezen helpen der dan wel ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @ TS: Je klinkt nogal in de war, alsof je het gevoel hebt geen controle te hebben over je leven (wegrennen van school ed). Probeer dat eerst eens even op de rails te krijgen en probeer je op jezelf te focussen in plaats van op allerlei jongens. Natuurlijk ken ik die jongen van 20 niet maar helemaal normaal is het natuurlijk niet om een 14 jarig meisje leuk te vinden en haar bij je te laten slapen. Heb je iemand die je vertrouwt met wie je kunt praten over je problemen thuis, als je niet met die vrouw op school wilt praten? Misschien moet je het toch eens proberen, ze is er immers om je te helpen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Topicstarter: ik zou nog even wachten met je in een relatie te storten tot je wat ouder en serieuzer bent. |
![]() |
|
![]() |
Yas:
1. Hoe leuk en belangrijk kan sjansen met andere jongens zijn dat je er ruzie voor wil maken met de jongen waar je zo 'onmeunig' verliefd op bent? Dat hij jaloers is lijkt me een vrij gezonde reactie. 2. Wat doe jij bij die jongen van 20 als die misschien gevoelens voor je heeft en jij niet voor hem? Daarmee maak je het voor de meerderjarige, je vriend én jezelf alleen maar extra moeilijk. 3. Ik weet niet precies hoe erg die depressie is, maar als ik jou was zou ik dat praten met 'zo'n vrouw' wat serieuzer nemen.. misschien helpt het wel. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Yas, ik struikel een beetje over dat je depressief werd van wat hij zei. Als je dat echt serieus bedoelt, dan heeft hij wel érg verschrikkelijke dingen gezegd lijkt me, en dan wil je toch niet meer met hem om gaan? Of is het misschien zo dat je al niet blij was door de problemen thuis, en dat wat hij zei het nog net iets erger maakte? Als je gewoon bedoelt dat je er een dagje verdrietig van werd, dan heet dat niet 'depressief' ![]() Dat je van school wegrende lijkt me gewoon een impulsieve puberreactie (en dat bedoel ik niet negatief, want als je op je 14e al niet als een impusieve puber mag reageren wanneer dan nog wel? ![]() Laatst gewijzigd op 29-09-2006 om 11:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Onmeunig, ontiegelijk, joah das bes wa plát. yeuy ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Jongens zijn nu eenmaal snel jaloers.. kunne wij ook niks aan doen. (Behalve dan naar concentratie kamp gaan ofzow) Ik denk dat geen enkele jongen er dus blij mee zal zijn als zn vriendin bij een andere gast van 20 logeert.. Ookal zegt ze dat ze nooit iets met die gast zal doen. Ik zouzeggen óf:
1. Nog maar heel weinig met jongens "stoeien" en niet meer gaan logeren bij die gast van 20. óf: 2. Geen verkering met je grote liefde nemen. Als je egt van iemand houdt zul je wat dingen moeten opofferen om bij hem te zijn. Maar 14 is ookwel beetje jong... I spose
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welke Guitar Hero? idiot---boy | 4 | 14-02-2011 12:03 | |
De Kantine |
DK en het grote mystsaairie van de excelsheet & de opmerking van Medeia! #1099 Verwijderd | 500 | 30-08-2010 11:43 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #2 Geel | 244 | 08-06-2010 00:59 | |
Liefde & Relatie |
slapen bij je vriendje analese | 193 | 20-04-2005 19:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 6 | 19-10-2001 18:07 | |
ARTistiek |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 5 | 18-10-2001 14:39 |