Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Kan overigens ook met volkorenbiscuitjes als bodem. En ik doe altijd kersenvlaaivulling als bovenlaag ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nee joh, ik maak zelf nog veel lekkerdere koekjes. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
klinkt t ook niet, maar is het wel.. Dat is met veel dingen die ik maak ![]() Favo lunch: NoodleTime! ![]() Geroosterde boterhammen met pindakaas dopen in Pork Noodles (YamYam) ![]() ![]() |
![]() |
|
http://www.xs4all.nl/~nielsnu/pic/afb017.jpg
Italiaanse bonensalade. Niet helemaal het originele recept, d'r horen namelijk snijbonen in, maar die kun je niet heel bij de AH krijgen. Zo uit m'n hoofd: 250g sperziebonen Blikje kidneybonen 2 rode uien 250g feta zakje pijnboompitten zakje knor italiaanse saladedressingmix Sperziebonen in ongeveer 7 min beetgaar koken. Kidneybonen uit laten lekken en afspoelen in 't vergiet. Uien fijnsnijden (ik halveer ze 2 keer en dan snij ik erg dunne plakjes). Pijnboompitten kort roosteren in een koekenpan (pas op, als ze eenmaal heet zijn verbranden ze snel). Feta uit laten lekken. Saladedressing naar recept (3 el. olie en 3 el water) aanmaken. De hele zooi in een kom knikkeren, dressing erover en mengen. Kwa hoeveelheid genoeg als maaltijdsalade voor 2 pers. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|