Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ja: als het goed is het je zelf een kopie gekregen van dat contract. En anders kun je nog naar de rechtswinkel stappen (gratis juridisch advies). |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Tip: ga bij een woningbouw vereniging huren, heb je heel veel huurbescherming (artikel 18 huurwet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Uitgerekend dit zijn de meest gewilde woningen (bouwjaar 2001), en omdat ze in het (winkel) centrum liggen. ![]() LANDGRAAF - Lichtenberg-Op de Kamp Cluster 261_A1 WoningType Etagewoning met lift Prijsklasse 454.00 - 526.99 Wachtrij 104 Slaapkamers 2 Uw plek in de rij 17 Wachttijd Langer dan 10 jaar Huurtoeslag? Zie www.toeslagen.nl Uw wachttijd (mnd) 204 Een troost, ik hoef nog maar 204 maanden te wachten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Beslist NIET ! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Particulier huren was toen een goede optie, ik ben nog steeds blij dat we dat gedaan heb. En die machtiging, ach, die ligt netjes opgeborgen, misschien dat ik de postzegel nog van de envelope haal om te recyclen, maar verder doe ik (we) er niets meer mee. Ik hoop gewoon dat volgend jaar als ik afgestudeerd ben mijn salaris zover stijgt dat we iets duurder kunnen huren (de wat duurdere huurwoningen hebben ook niet zo'n lange wachttijd) of kopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Op de website van mijn woningstichting staan ook woningen die per direct te huur zijn, maar in die buurten en flats wil ik in geen 10 jaar wonen! ![]() ![]() Ik woon liever in een kleinere gemeente dan in een van de 4 grote steden, zeker als het op huisvesting aankomt. Ben voor een half jaar terug eens in de wijk Overschie geweest (Rotterdam) om bij iemand een stapel hardrock LP's op te halen, hier kun je pas echt goed zien hoe de verloedering en verpaupering heeft toegeslagen. In zulke oude stadswijken en uitgewoonde flats wil ik nog niet voor niks wonen. ![]() Laatst gewijzigd op 11-10-2006 om 14:56. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|