![]() |
|
![]() |
Hoi allemaal,
Ik ben Susan en werk als regisseur van tv-programma's. Op dit moment ga ik een film maken, en misschien wel samen met jou! Hoe dan?? ![]() Als je tussen de 8 en 14 jaar bent kun je meedoen. Dan moet je wel een goed idee hebben. Het moet iets zijn dat echt gebeurd is, of nog gaat gebeuren. Want het wordt geen speelfilm met acteurs en een zelfbedacht verhaal, maar het wordt een waar gebeurd verhaal over jou of iemand die jij kent. Ga je dus iets heel bijzonders meemaken, of heb je iets gedaan of meegemaakt dat voor andere mensen heel interessant kan zijn, laat het me dan weten! Mail mij je naam, leeftijd en je plan op: ikhebeenplan@xs4all.nl en dan mail ik terug. Kijk ook even op www.kidsendocs.nl om meer te weten te komen over het project. Daar kan je ook zien wat andere kinderen vorig jaar voor ideeën hebben bedacht. Alvast bedankt, en hopelijk gaan we uiteindelijk jouw film maken! Daaag, Susan |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
eigen film maken bij CKV jeffreyvisser | 4 | 27-09-2011 19:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Vervelen: stad, dorp? LauraJansen | 31 | 15-01-2011 23:09 | |
Films, TV & Radio |
Maak een spotje voor jouw favoriete TV-programma en win! VideoTalent | 0 | 14-07-2008 15:46 | |
Films, TV & Radio |
Met je eigen film op TEEVEE! Villa redactie | 2 | 02-05-2006 11:42 | |
Films, TV & Radio |
Wie heeft wel eens een 'eigen' film gemaakt??? niceman1984 | 15 | 29-11-2001 09:51 |