Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2006, 13:50
rockje
rockje is offline
hoihoi, ik ben hier nieuw en weet dus nog niet goed wat te doen maar had een paar vraagjes ivm een situatie:
Bij mij op het unief (in mijn richting (geneskunde) dus) zit er een erg leuke (en niet te vergeten enorm mooie, sexy) jongen... Ik had em vanaf de 1e dag al gedzien... welnu die jongen begint tegen mij te praten op de 1e fuif van de geneeskunde (de eerste lesweek) dusja heel het weekend liep ik al aan hem te denken.. Dan maandag in de les zag ik hem en ik kreeg gewoon kriebels in mn buik maar ik zei toch tegen mezelf: probeer je wat in te houden, probeer hem te vergeten MAAR in die week de donderdag na het practicum stapte hij weer op me af om een babbeltje te slaan en toen heb ik hem op het einde gezegd : stuur me anders es een mail en heb ik mn naam op zn hand geschreven (want de email van de unief is voor iedereen voornaam.achternaam@...) maar hij heeft me dus geen mail gestrd (hij wist mss niet wat te sturen--kan ik wel begrijpen). Sindsdien (dus 2weken al) heb ik hem niet meer gesproken... maar telkens als ik hem zie krijg ik wel een heel mooie glimlach (als teken van hallo)... Nu vraag ik me af: Hij is toch niet afgeschrikt doordat ik hem gezegd heb: je moet me maar es een mailtje sturen...? of kan dat?
Nu zou ik hem een mailtje willen sturen (of is dat geen goed id?) en wat moet ik daar dan inzetten: mag ik al direct vragen 'hey eb je zin om es iets te gaan drinken samen om te babbelen?' of iets anders? ik zou er dan ook mn gewoon email bijzetten zodat hij me kan toevoegen ofzo...Ma ik hoop dan wel dat hij da ni zo gaat rondbazuinen ofzo en da zijn vrienden mij dan zouden uitlachen... Ma da zal wel ni zeker?

Nog een paar vraagjes: *is het aantrekkelijk voor jongens als meisjes goed kunnen dansen? Want ik denk wel dat dat mijn troef is: de meeste mensen vinden dat ik echt goed kan dansen en als ik en mn beste vriendin staan te dansen zijn er wel veel mensen die naar ons kijken...
* Het lijkt alsof veel jongens vallen op brunettes... Dit is wel een probleem vr mij aangezien ik blond ben...
* Is het belangrijk dat de vrienden je leuk vinden?

Ik zou graag jullie (mannelijke) mening hierover hebben... Het zou een grote hulp zijn...

Laatst gewijzigd op 20-10-2006 om 13:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2006, 13:52
Scatterheart
Scatterheart is offline
Ik ben geen man maar ik zou persoonlijk zelf nooit bevelen gaan lopen uitdelen van "stuur me een mail" na hem twee keer te hebben gesproken, wat zou je daaraan hebben? Je had hem beter om zijn nummer of MSN kunnen vragen, dat is interactief en wat makkelijker als je elkaar nauwelijks kent, lijkt mij.
Oud 20-10-2006, 13:54
rockje
rockje is offline
ahja zo... ma ik heb ni gezegd: Stuur me een mail!!! niet echt een bevel... eerder: stuur me anders es een mailtje--als vraag
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 13:59
Anika
Waarom hij je geen mail stuurt: misschien vindt hij jou wel niet zo leuk als jij hem, maar wilde hij gewoon eens een praatje met je maken? Als ik twee keer met een jongen praat zou ik zeer verbaasd zijn als die jongen vervolgens denkt dat ik hem leuk vind ofzo. En glimlachen als je iemand ziet betekent volgens mij ook niks, doe ik zelf zo vaak naar mensen die ik ken als ik ze gedag zeg.

Jij vindt hem kennelijk wel leuk, dus dan kun je hem wel een mailtje sturen als je dat wilt natuurlijk. Hem vragen om wat te gaan drinken is helemaal niet raar. Ik neem aan dat hij je daarom niet uit gaat lachen ofzo, dat is een beetje kinderachtig he?

Je laatste paar vragen:
* Het verschilt per jongen wat ie aantrekkelijk vindt, mijn vriend en ik gaan bijvoorbeeld nooit naar een disco ofzo dus het boeit hem totaal niet of ik kan dansen of niet. Maargoed, het is natuurlijk mooi meegenomen als je het wel kunt.
* Waar haal je vandaan dat jongens op brunettes vallen? Ten eerste is innerlijk veel belangrijker dan uiterlijk en ten tweede vindt toch iedereen wat anders mooi?
* Het is wel handig als z'n vrienden geen hekel aan je hebben ja.

Laatst gewijzigd op 20-10-2006 om 20:58.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 15:39
Verwijderd
Jongens vallen helaas enkel op brunettes, blond vinden ze écht niet mooi...

Je denkt serieus dat het zo werkt?

En tja, als je hem nog eens tegenkomt, praat dan gewoon met hem, als hij je niet mailt, dan mailt hij je niet.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 15:42
Johan_TB
Johan_TB is offline
Hey,
Ik zou er niet meteen vanuit gaan dat hij afgeschrikt is doordat je vroeg of hij je wilde mailen, misschien weet hij iinderdaag bv. gewoon niks te mailen.

Je kan best vragen of dat hij iets mee gaat drinken, maar misschien kun je beter eerst gewoon nog eens gezellig een praatje met hem maken als je hem ziet. Als je het dan weer gezellig is, kun je dan meteen vragen of hij msn heeft. Msn is toch net iets leuker en makkelijker dan mailen.

Zelf vind ik het niet zo belangrijk of een meisje heel goed kan dansen. Ik vind het zeker wel leuk om te zien, maar voor het krijgen van een relatie speelt dit bij mij niet mee. Ook de haarkleur vind ik niet belangrijk..uiteindelijk gaat het gewoon om het gevoel en de gezelligheid die er is of niet is..

Ik zou het wel fijn vinden als mn vrienden mijn vriendin ook leuk vinden, maar ik zou het niet leuk vinden als ze zich heel erg zou uitsloven om maar te zorgen dat mn vrienden haar leuk vinden.

Ben gewoon jezelf, maak gewoon een leuk praatje en kijk of het klikt..
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 15:43
Chimera
Chimera is offline
Wat zou 'ie je moeten mailen? Vraag 'em anders een keer of 'ie meegaat koffie drinken ofzo, redelijk neutraal. Als 'ie daarna geen initiatief neemt, kun je het denk ik wel vergeten.

Wat betreft het dansen: ja, dit is voor mij zeker een pre. Dansende meisjes zijn sexy.

Wat betreft je haarkleur: dit boeit echt niks. Ik heb ook een voorkeur voor donker maar heb net zo goed blonde vriendinnen gehad.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 15:59
LB06
LB06 is offline
Ik zou geen mailtje sturen, maar gewoon nog een praatje gaan maken om een beetje te polsen. En als je dan een keer een afspraak met hem wil maken zou ik dat "live" vragen, en niet via mail.

Haarkleur is niet belangrijk. Dansen ook niet echt. Uitstraling des te meer.

Laatst gewijzigd op 20-10-2006 om 16:02.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 16:14
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Als het al zo zou zijn dat mannen een duidelijke haarkleur zouden kiezen boven de andere dan zou het denk ik eerder blond zijn.

Maar goed, stap op hem af en vraag op een plagende manier waar die mail blijft, als hij je echt leuk vindt dan mailt hij wel, hij zal hem nu wel kwijt zijn geraakt o.i.d.
Oud 20-10-2006, 16:17
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2006 @ 16:43 :
Vraag 'em anders een keer of 'ie meegaat koffie drinken ofzo,
Wat hebben jongens toch met deze openingszin
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 19:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
mara18 schreef op 20-10-2006 @ 17:17 :
Gejat uit Amerikaanse tv-series.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 20:42
juno
juno is offline
Op de unief is het hartstikke handig. Koffiepauze heb je ieder uur.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 21:02
rockje
rockje is offline
jah wij hebben meestal pauze om et uur en kwartier maar dan staat hij bij zijn vrienden....en dan durf ik daar niet bij te gaan
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 00:19
Kayleigh
Kayleigh is offline
mijn ex zei idd ook een keer dat jongens alleen op brunettes vallen en dat blondines die kunnen dansen per definitie niet interessant zijn..

ik zou zeggen: koop haarverf...

Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 00:40
DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:
rockje schreef op 20-10-2006 @ 14:50 :

Nu zou ik hem een mailtje willen sturen (of is dat geen goed id?) en wat moet ik daar dan inzetten: mag ik al direct vragen 'hey eb je zin om es iets te gaan drinken samen om te babbelen?' of iets anders? ik zou er dan ook mn gewoon email bijzetten zodat hij me kan toevoegen ofzo...Ma ik hoop dan wel dat hij da ni zo gaat rondbazuinen ofzo en da zijn vrienden mij dan zouden uitlachen... Ma da zal wel ni zeker?
Het kan natuurlijk wel, maar lijkt mij niet ideaal. Als je gewoon een keer een praatje met hem maakt, haalt dat de spanning er vast af. En misschien vraagt hij je dan wel En mijn mening is juist dat de eerste contacten juist bij 'het spel' horen. Als het goed gaat geeft dat juist een relax gevoel toch Hij zal het denk ik ook meer waarderen dan via een e-mail.
Citaat:

Nog een paar vraagjes: *is het aantrekkelijk voor jongens als meisjes goed kunnen dansen? Want ik denk wel dat dat mijn troef is: de meeste mensen vinden dat ik echt goed kan dansen en als ik en mn beste vriendin staan te dansen zijn er wel veel mensen die naar ons kijken...
* Het lijkt alsof veel jongens vallen op brunettes... Dit is wel een probleem vr mij aangezien ik blond ben...
* Is het belangrijk dat de vrienden je leuk vinden?

Ik zou graag jullie (mannelijke) mening hierover hebben... Het zou een grote hulp zijn...
Goed kunnen dansen is natuurlijk wel een extra aantrekkingskracht (eerste gezicht bedoel ik dus). Maar je moet niet te onbereikbaar lijken als je snapt wat ik bedoel Maar met alleen dansen kom je er natuurlijk niet.
Ik val toevallig op brunettes naar mijn eigen zeggen, maar in de werkelijkheid is het toch uitstraling/complete plaatje(cliche). Als je verliefd wordt, word je verliefd. Of het nou blond/bruin/rood whatever is. Zo zijn 2 van mijn 3 exen blond
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 01:52
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Citaat:
Anika schreef op 20-10-2006 @ 14:59 :
Je laatste paar vragen:
* Waar haal je vandaan dat jongens op brunettes vallen? Ten eerste is innerlijk veel belangrijker dan uiterlijk en ten tweede vindt toch iedereen wat anders mooi?
Oh, ik spreek even als man zijnde: wat je hier zegt klopt niet echt. 95% van de mannen vindt uiterlijk echt wel belangrijk! Dat is het eerste waar ze naar kijken en waarna ze meestal besluiten of ze een meisje aanspreken of niet.

Voor de topicstarter: dat je je e-mail gegeven hebt is juist een goeie zet lijkt mij. Je geeft eigenlijk een subtiele hint naar de jongen dat je hem leuk vindt. Jammer dat hij niet reageert. Ik ben bang dat hij je toch iets minder ziet zitten, want anders had hij wel een mailtje gestuurd. Aan de andere kant, hij is wel twee keer op jou afgestapt. Beetje twijfelachtig dus...

Je moet ook niet te opdringerig overkomen denk ik (en dat kan al gauw gebeuren!). Ik vraag me af of het slim is een e-mailtje te sturen... Ik denk dat je beter kunt proberen weer eens een praatje met hem te maken. Misschien dat hij je dan ook leuker gaat vinden.

P.S. Dat brunettes aantrekkelijker zijn dan blondines voor de mannen is volgens mij echt onzin! Laat je daar dus niet door weerhouden.
Oud 21-10-2006, 03:49
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
mara18 schreef op 20-10-2006 @ 17:17 :
Het is geen openingszin, het is gewoon veel neutraler dan iets gaan drinken in een cafe. Dat is bijna een date.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 09:14
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Dat dansen werkt niet. Leuke jongens blijven dan alleen op een afstand kijken en verder gebeurt er vrij weinig. Alleen de vreselijke nerds gaan achterlijke dingen tegen je zeggen. Je kunt beter even ergens stil staan en wat drinken.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 11:06
Anika
Citaat:
Anton aus Tirol schreef op 21-10-2006 @ 02:52 :
Oh, ik spreek even als man zijnde: wat je hier zegt klopt niet echt. 95% van de mannen vindt uiterlijk echt wel belangrijk! Dat is het eerste waar ze naar kijken en waarna ze meestal besluiten of ze een meisje aanspreken of niet.
Als je iets met iemand wilt voor langere termijn is innerlijk juist wel belangrijk. Ook al ben je nog zo knap, als je zo'n vreselijke persoonlijkheid hebt dat niemand het met je uit kan houden zul je echt geen (lange) relaties krijgen. Althans dat denk ik.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 11:15
pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Haarkleur maakt echt niks uit hoor, ikzelf val vooral op brunettes maar ik kan eventueel ook op een blondine vallen.
Hoogstwaarschijnlijk is die jongen verlegen, daarom dat hij waarschijnlijk alleen naar je lacht. (buiten het praten met elkaar dan op die fuif)
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 13:12
DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:
Anika schreef op 21-10-2006 @ 12:06 :
Als je iets met iemand wilt voor langere termijn is innerlijk juist wel belangrijk. Ook al ben je nog zo knap, als je zo'n vreselijke persoonlijkheid hebt dat niemand het met je uit kan houden zul je echt geen (lange) relaties krijgen. Althans dat denk ik.
Hij heeft het ook over de eerste indruk he. Ik ben niet paranormaal begaafd en dus kan ik moeilijk op een meisje afstappen omdat ze zoon geweldige persoonlijkheid heeft.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 13:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Anika schreef op 21-10-2006 @ 12:06 :
Hij zegt toch niet dat innerlijk niet belangrijk is? Het ging hem er om dat het uiterlijk hetgene is waar je als eerste op beoordeeld wordt. Hoe 'lief' een meisje ook is, als ze naar mijn mening niet knap genoeg is, ga ik niet de moeite nemen een praatje met haar te maken.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 14:00
Anika
Citaat:
Chimera schreef op 21-10-2006 @ 14:53 :
Hij zegt toch niet dat innerlijk niet belangrijk is? Het ging hem er om dat het uiterlijk hetgene is waar je als eerste op beoordeeld wordt. Hoe 'lief' een meisje ook is, als ze naar mijn mening niet knap genoeg is, ga ik niet de moeite nemen een praatje met haar te maken.
Ja oke dat is zo, maar in dit geval hebben ze al een paar keer met elkaar gepraat. Maargoed, jullie hebben ook gelijk.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 14:06
Jones
Citaat:
Chloe Siere schreef op 21-10-2006 @ 10:14 :
Dat dansen werkt niet. Leuke jongens blijven dan alleen op een afstand kijken en verder gebeurt er vrij weinig. Alleen de vreselijke nerds gaan achterlijke dingen tegen je zeggen. Je kunt beter even ergens stil staan en wat drinken.
Maar een goed dansende vrouw is wel sexy. En dus leuk om naar te kijken
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 14:09
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Jones schreef op 21-10-2006 @ 15:06 :
Maar een goed dansende vrouw is wel sexy. En dus leuk om naar te kijken
En omdat ze sexy is, is het dus een reden om een praatje met d'r te gaan maken. Of d'r naast gaan staan dansen en contact te zoeken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2006, 14:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-10-2006 @ 15:09 :
En omdat ze sexy is, is het dus een reden om een praatje met d'r te gaan maken. Of d'r naast gaan staan dansen en contact te zoeken
Ja uhhh... dan vraag ik me af waar ik het fout doe dan. Of ben jij ook zo'n kneus?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 16:52
rockje
rockje is offline
Hij lijkt mij niet echt verlegen aangezien hij niet enkel op de fuif maar de week daarna ook tegen mij begon te babbelen.... en ik denk eigenlijk dat hij juist doordat ik stond te dansen tegen mij begon te praten (1van zijn vrienden stond namelijk al een tijdje te proberen bij ons te komen dansen) en we waren helemaal niet onbereikbaar ofzo want lieten veeel plaats tussen en zo kon die jongen dus gemakkelijk tegen ons beginnen praten--wat mooie jongen dan ook deed in ieder geval al dankjewel voor al de reacties en tips blijven welkom!!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 18:11
MB
MB is offline
Dansen is leuk en volgens mij vallen meer jongens op blond dan op brunettes. Je kunt voortaan beter je telefonnummer geven, dan betekend het tenminste iets als hij wel of niet belt en een gesprek is ook veel spontaner en leuker (vind ik) dan een mailtje.
Oud 21-10-2006, 19:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 21-10-2006 @ 15:17 :
Ja uhhh... dan vraag ik me af waar ik het fout doe dan. Of ben jij ook zo'n kneus?
Volgens mij zei ik al dat dat een reden is om er een praatje mee te maken
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 19:52
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-10-2006 @ 20:40 :
Volgens mij zei ik al dat dat een reden is om er een praatje mee te maken
Uh je bedoelt dat dat een reden is maar dat het niet gebeurt ofzo?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 19:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 21-10-2006 @ 20:52 :
Uh je bedoelt dat dat een reden is maar dat het niet gebeurt ofzo?
Zeg, ga tegen iemand anders vervelend doen ja
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 19:57
Myuki
Myuki is offline
jee, hoe moeilijk kan je 't leven voor jezelf maken?

Spreek hem aan, vraag of die wat met je gaat drinken. Kijk wat ervan komt.
Oud 22-10-2006, 12:33
smvs
smvs is offline
Hij stapt natuurlijk niet twee keer op je af omdat hij je zo afstotelijk vindt. Bovendien maakt het geen reet uit wat je doet als meisje (wat ik al 100x gezegd heb) dus mail hem gewoon. De beste methode als meisje is overigens altijd nog gewoon naakt voor zijn deur gaan staan, als hij je dan niet naar binnen sleurt wil hij je echt niet of is hij gay, maar ik begrijp dat je dit misschien niet durft. Mail is een mooie middenweg.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 13:27
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
rockje schreef op 20-10-2006 @ 14:50 :
[/B]
omgf in welk universum leef jij

ot: niet zo moeilijk doen.
Oud 27-10-2006, 11:35
rockje
rockje is offline
heej, bedankt om mij te helpen eh mensen!! Ik heb uiteindelijk eergisteren toch een mail gestuurd en gisteren eeft hij hem al beatwoord: hij nodigde mij uit voor een feestje op zijn kot omdat hij anders niet echt tijd had om iets te gaan drinken... Ik ben dus geweest-- waardoor ik zijn vriendengroep ook wat beter ken en dat is altijd goed meegenomen eh+ heb ook nog wat gebabbeld met hem... Hopelijk vordert het nog in de goede richting in de toekomst....

Dankjewel!!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 12:12
smvs
smvs is offline
Citaat:
rockje schreef op 27-10-2006 @ 12:35 :
heej, bedankt om mij te helpen eh mensen!! Ik heb uiteindelijk eergisteren toch een mail gestuurd en gisteren eeft hij hem al beatwoord: hij nodigde mij uit voor een feestje op zijn kot omdat hij anders niet echt tijd had om iets te gaan drinken... Ik ben dus geweest-- waardoor ik zijn vriendengroep ook wat beter ken en dat is altijd goed meegenomen eh+ heb ook nog wat gebabbeld met hem... Hopelijk vordert het nog in de goede richting in de toekomst....

Dankjewel!!
Twijfelachtig of dit een goede ontwikkeling is. Aan de ene kant laat je een meisje wat je niet zo leuk vindt niet zo snel aan je vrienden zien en is dit dus positief, aan de andere kant kun je voor een leuk meisje altijd tijd maken en zou ik mijn vrienden kunnen missen als kiespijn bij een get together. Het initiatief is nu iig volledig aan hem, jij hebt nu je best gedaan en als het niks wordt is het domweg gebrek aan interesse van zijn zijde.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 12:32
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
smvs schreef op 27-10-2006 @ 13:12 :
Twijfelachtig of dit een goede ontwikkeling is. Aan de ene kant laat je een meisje wat je niet zo leuk vindt niet zo snel aan je vrienden zien en is dit dus positief, aan de andere kant kun je voor een leuk meisje altijd tijd maken en zou ik mijn vrienden kunnen missen als kiespijn bij een get together.
Dat altijd tijd kunnen maken is ook een beetje onzin. Ik heb m'n avonden meestal ongeveer een week van te voren vol zitten, en dus als ik iets afspreek wordt het vaak de week daarna.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 12:41
smvs
smvs is offline
Citaat:
Chimera schreef op 27-10-2006 @ 13:32 :
Dat altijd tijd kunnen maken is ook een beetje onzin. Ik heb m'n avonden meestal ongeveer een week van te voren vol zitten, en dus als ik iets afspreek wordt het vaak de week daarna.
Dat is denk ik maar bij een relatief klein percentage mensen het geval. Daarbij komt dat tijd hebben per definitie een relatief begrip is. Als je echt ergens zin in hebt kun je altijd wel wat afzeggen. Het is IMO meer een kwestie van prioriteit dan van tijd.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 14:05
madelief21
madelief21 is offline
Ach misschien wil deze jongen nu nog niet zo heel graag. En dan is het aan jou om er voor te gaan zorgen dat hij dat wel wilt.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 14:47
groovy
groovy is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 20-10-2006 @ 16:39 :
Jongens vallen helaas enkel op brunettes, blond vinden ze écht niet mooi...

Je denkt serieus dat het zo werkt?

Had ik nu maar niet mijn haar blond geverfd
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 17:12
madelief21
madelief21 is offline
Dat brunette en blondine is onzin hoor. Ik snap wel dat je dit voor jezelf gaat bedenken omdat hij nog niet direct heel erg geinteresseerd lijkt te zijn. Maar waarom kan je hem niet omturnen laat hem maar zien dat die haarkleur niets meer uitmaakt en dat jij genoeg charmes hebt om hem te kunnen krijgen. Maak je geen gedachtes afhankelijk als.

Hij zal mijn haarkleur niet goed vinden of hij vindt dat niet goed of wat dan ook.
Hij heeft niets te willen !!! je bent leuk zoals je bent !!!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 18:00
Verwijderd
aan je gedrag taalgebruik en opvattingen vraag ik me serieus af of je wel geneeskunde studeert.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 21:17
rockje
rockje is offline
Hoe horen mensen die geneeskunde studeren dan te zijn? Waarom al die vooroordelen? Trouwens mijn taalgebruik is misschien wat anders omdat ik belg ben en jullie waarschijnlijk nederlanders maar zolang het verstaanbaar is, is het toch ok? En vermits er toch een aantal mensen hebben gereageerd was het niet onmogelijk om mijn boodschap te ontcijferen....
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 19:34
rockje
rockje is offline
hoi hoi hier ben ik weer... ondertussen kom ik echt al goed met klaas (dat is nl zijn naam) overeen... Na het feestje ben ik samen met een vriendin nog eens naar zijn kot geweest om de zonnebril van jeroen (een vriend van hem die in hetzelfde gebouw op kot zit) af te geven.. het was nog leuk, we hebben nog wat gebabbeld enzo en savonds heeft hij mij een sms gestuurd om te vragen of ik naar een filmpje kwam kijken dat ik meepakte...
Alles heel tof en na die filmavond ben ik ook steeds meer in de pauze (tussen de lessen door) bij hem en zijn vriendengroep gaan staan. Hij heeft me ook toegevoegd op msn en elke dag praat ik minstens 1 keer met hem...maar in het echt nog niet zoveel omdat dat gewoon raar is als we in een groepje staan. Vorige week ben ik met hem naar de cinema geweest (eigenlijk ging er nog iemand mee (een vriend van hem) en die stond dan ook aan de cinema maar kon dan toch niet mee... En dan zei klaas: 'maar allee dan is dat gelijk n date' tegen zijn vriend--dat was even een pijnlijk moment... Welja en hij geeft eigelijk wel tekens dat hij mij leuk vind (hij vraagt vaak of ik meega als ze iets gaan eten of weggaan of voor de skireis met het unief (en ik ga mee en slaap op zijn kamer normaal gezien)) maar toch heb ik soms het gevoel dat hij enkel vrienden wilt zijn... Hij is echt niet duidelijk!! Ik heb al eens op msn gezegd dat ik verliefd was maar ik zei dat het raar was om daarover te babbelen op msn waarop hij dan zei: het is toch enkel spannend om daarover te praten met degene op wie je verliefd bent waarna ik zei: mss is het ook wel zo maar toen zei hij: hihihi zeveraar... dusja
vele vrienden zeggen dat hij gewoon niet zeker is en hij gewoon rond de pot draait maar soms vraag ik me af of hij niet met mijn voeten speelt want ik heb hem echt al signalen gegeven (oa gezegd dat ik hem een heel leuke jongen vond...)

Kunnen jullie me helpen? Wat kan/moet ik doen?
Liefs
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 20:17
smvs
smvs is offline
Je hoeft niks te doen, als het nu niet goed komt is er domweg onvoldoende interesse van zijn kant.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 09:17
Verwijderd
vraag gewoon of dattie een keer iets wil gaan drinken owso.

Ennu: je moet niet zo raar doen over haarkleur enzow. Hij moet maar op je vallen zoals je bent, anders kan ej alles wel aan jezelf veranderen als iets hem niet aan staat.
En over zn vrienden. Als ze jou idd niet mogen heb je idd kans dat hij naar zn vrienden luistert, maar ze hoeven echt geen vrienden van jou te worden or.

oja en gebruik niet van die rare belgische uitdrukkingen, want daar snap k helemaal geen reet van
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 14:02
rockje
rockje is offline
hehe gisteren heeft hij me weer meegevraagd om iets te gaan deinken met hem en zijn vrienden (en nog 2 meisjes van geneeskunde) maar er is niets speciaal gebeurd... maarja pfff we zien wel zeker? Het is gewoon beu dat hij mixed signals geeft... Volgens sommige mensen moet ik gewoon zeggen wat ik voor hem voel maar ik betwijfel of dat een goed idee is...

Hihi rare belgische uitdrukking zoals? Wat is een typisch belgische uitdrukking misschien?

Liefs
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 14:42
Yaris
Yaris is offline
Citaat:
rockje schreef op 16-11-2006 @ 20:34 :
rond de pot draait

met mijn voeten speelt
Ik blijf jullie altijd een geweldig volk vinden qua taalgebruik
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 15:36
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
rockje schreef op 20-10-2006 @ 22:02 :
jah wij hebben meestal pauze om et uur en kwartier maar dan staat hij bij zijn vrienden....en dan durf ik daar niet bij te gaan
Daar moet je je dus zo snel mogelijk overheen zetten. Natuurlijk mag je even naar hem toelopen, ook al staan er vrienden bij hem. En als blijkt dat je stoort, dan kan je nog altijd na 20 seconden ergens anders gaan staan.

Dat hij je geen mail heeft gestuurd... wat moet hij dan wel in dat mailtje zetten? Hey, ik ben Pieter, ben 22 jaar en doe geneeskunde? ... reken maar niet op zo'n mailtje. Wees blij dat je 'm bijna iedere dag wel ergens ziet. Als je zo nog geen contact kan leggen, dan gaat dat via mail helemaal nooit lukken.

En die laatste dingen:
* Goed kunnen dansen maakt mij in elk geval niks uit. Maar voor het discotheek- en fuifpubliek zal dat wel een grote plus zijn.
* Als je denk dat je omwille van je haarkleur niet aantrekkelijk genoeg bent, kan je je haar nog altijd laten verven. Maar natuurlijk is dat onzin.
* Dat van vrienden vind ik heel belangrijk, ja.
Oud 17-11-2006, 15:41
Drez
Drez is offline
een topic eerst lezen doet het vaak ook goed.
Reageren

Regels voor berichten