Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Ik val toevallig op brunettes naar mijn eigen zeggen, maar in de werkelijkheid is het toch uitstraling/complete plaatje(cliche). Als je verliefd wordt, word je verliefd. Of het nou blond/bruin/rood whatever is. Zo zijn 2 van mijn 3 exen blond ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voor de topicstarter: dat je je e-mail gegeven hebt is juist een goeie zet lijkt mij. Je geeft eigenlijk een subtiele hint naar de jongen dat je hem leuk vindt. Jammer dat hij niet reageert. Ik ben bang dat hij je toch iets minder ziet zitten, want anders had hij wel een mailtje gestuurd. Aan de andere kant, hij is wel twee keer op jou afgestapt. Beetje twijfelachtig dus... Je moet ook niet te opdringerig overkomen denk ik (en dat kan al gauw gebeuren!). Ik vraag me af of het slim is een e-mailtje te sturen... Ik denk dat je beter kunt proberen weer eens een praatje met hem te maken. Misschien dat hij je dan ook leuker gaat vinden. P.S. Dat brunettes aantrekkelijker zijn dan blondines voor de mannen is volgens mij echt onzin! Laat je daar dus niet door weerhouden.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: niet zo moeilijk doen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat hij je geen mail heeft gestuurd... wat moet hij dan wel in dat mailtje zetten? Hey, ik ben Pieter, ben 22 jaar en doe geneeskunde? ... reken maar niet op zo'n mailtje. Wees blij dat je 'm bijna iedere dag wel ergens ziet. Als je zo nog geen contact kan leggen, dan gaat dat via mail helemaal nooit lukken. En die laatste dingen: * Goed kunnen dansen maakt mij in elk geval niks uit. Maar voor het discotheek- en fuifpubliek zal dat wel een grote plus zijn. * Als je denk dat je omwille van je haarkleur niet aantrekkelijk genoeg bent, kan je je haar nog altijd laten verven. Maar natuurlijk is dat onzin. * Dat van vrienden vind ik heel belangrijk, ja.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
geen e-mail ontvangen/versturen xSunshinex | 0 | 31-10-2011 15:14 | |
Software & Hardware |
windows mail ganralph | 9 | 14-11-2009 19:57 | |
Liefde & Relatie |
hoe terug krijgen? Johan_TB | 6 | 20-10-2006 17:03 | |
Software & Hardware |