![]() |
|
Verwijderd
|
Goed voor de site van Ons Clubje heb ik de lay-out veranderd. Er is nu ook een frame. Nu is mijn vraag: Willen jullie alles controleren? Met alles bedoel ik:
* Werken alle links in het frame? * Doen alle plaatjes het? * Staat de tekst goed? * Openen de links naar andere sites zich in een nieuw venster? Waar ik geen zin in heb, is: * Kritiek op de inhoud. * Kritiek op de kleurtjes oid * Niet onderbouwde meningen. Goed, dit laatste komt misschien dwingend over, maar zo bedoel ik het niet. De site is www.onsclubje.tk Alvast bedankt ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
gooj mijn site es tussen de links
![]() kzal jouwe dr ook wel tussen zetten zodra ik een link pagina heb ![]()
|
Verwijderd
|
Dat je geen frames mag gebruiken is volkomen bullshit.
Er zijn sites met frames waar het erg goed nbij past etc www.music.com gebruikt frames, maar is daar niet storend |
![]() |
|
![]() dit is in mozilla. verder vind ik frames helemaal niet zo slecht. ik weet niet wat je er zo slecht aan vindt. ik vind het pas slecht als je een menu dat steeds hetzelfde blijft iedere keer weer moet reloaden. dat is niet echt bevorderlijk voor mensen met een trage internetverbinding.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Internet Explorer v5.x 94.57% Internet Explorer v4.x 1.91% Opera v5.x 1.01% Netscape Navigator v5.x 0.80% Netscape Navigator v4.x 0.50% Onbekend 1.21% Hmmm... 97,48% van mijn gebruikers moet geen problemen hebben. Na gut, ik sta altijd open voor suggesties ![]() Enne Manuzhai: Hoe moet ik het anders noemen? Ik kan het wel laten checken door een programma, maar die gebruikt neem ik aan mijn standaard browser=IE. Dan had ik dat van Opera niet gehoord. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar zijn deze resultaten vandaan gehaald? Hoe hebben ze het gemeten? Opera kun je zichzelf laten identificeren als IE 5.0, Mozilla 3.0, 4.78 & 5.0. Nu zeg ik niet dat het percentage omhoog zal schieten wanneer iedereen die Opera gebruikt ook ID't als Opera, maar toch. Als je volgens de W3C standaarden (of aanbevelingen) werkt, zal het (als het goed is) overal hetzelfde uit zien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
onder het menu staat zo;n plaatje voor stats ennuh, mijn opera identified zich voor MSIE omdat sommige website secht checken of je MSIE hebt :/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik gebruik mozilla en die staat er niet eens bij.
misschien identified mijn mozilla zich wel als ie (weet ik niet zeker). maar ik vind dat je niet uit kan gaan van alleen maar IE-gebruikers. moet je verder natuurlijk zelf weten, maar ik vind dat 'dom'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens, waarschijnlijk herkent Topstat Mozilla niet. Er staat ook een rijtje 'onbekend' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *heeft toch niks te doen* |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
2) Geeft de waarde van de left property weer (heb het ook gepost op news.opera.no, vandaar). In Opera is hij bijvooorbeeld 500 Maar in Mozilla en IE is het 500px Dat was de reden dat het scriptje eerst niet werkte in IE en Mozilla [edit] Ow... ik had de het kennelijk weer overschreven... Hij is nu weer goed ![]() [/edit] Laatst gewijzigd op 10-07-2002 om 19:15. |
![]() |
||
Citaat:
<frame src="actueel.html" frame name="rechts" scrolling="auto"> Zet dat in je index.html waar je momenteel dit heb staan <frame src="framelinks.htm" frame name="links"> <frame src="actueel.html" frame name="rechts">
|
|