![]() |
|
Ik heb een paar maanden geleden mijn PC geupgrade, ook een nieuwe kast, maar de oude floppydrive gebruikt.
De PC herkende de drive, maar als ik er een floppy in deed kon hij hem niet lezen. Toen heb ik de drive schoongemaakt met zo'n schoonmaak floppy en toen deed hij het nogsteeds niet. Nu hebben wij eergister voor mijn opa een nieuwe pc gekocht en gebouwd en we zitten met hetzelfde probleem met een nieuwe drive. Nu heb ik dit topic gevonden: http://forum.scholieren.com/showthre...light=diskette Precies hetzelfde probleem, alleen, mijn lampje brandt niet de hele tijd, die brandt alleen als er een floppy in zit. Wat kan het probleem zijn?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Precies zoals ik op school heb geleerd een floppy te installeren. Nu hebben we toch nog even geprobeerd hem om te draaien, en JUIST dan brandt het lampje de hele tijd. Ik heb al eerder gezegd dat het lampje alleen brandt als ik een floppy probeer te lezen.. Ik gebruik zelf gewoon een usb stick, maar dit is de computer van mijn opa. Hij heeft veel bestanden nog op flop staan en hij vindt het fijner om te gebruiken.
Laatst gewijzigd op 25-10-2006 om 17:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Storage] 2e device op ATA kabel werkt niet ysselsteyn | 8 | 13-12-2004 23:44 | |
Software & Hardware |
Flashstick ardnas | 3 | 15-09-2004 14:30 | |
Software & Hardware |
[config] Chilli Dude | 41 | 30-08-2004 22:44 | |
Software & Hardware |
[Systeem] Bios Asus CUV4-x kapot? pimomes1987 | 5 | 19-07-2004 15:23 | |
Software & Hardware |
(Hopelijk niet al te grote) Pc problemen Casull | 42 | 10-02-2003 22:33 | |
Software & Hardware |
Samenstelling PC Sublime85 | 58 | 04-06-2002 19:15 |