Advertentie | |
|
![]() |
|
Estisch heb ik geleerd door in Estland te wonen en te studeren. Dat houd ik bij door met vrienden van daar te Skypen en te mailen en het nieuws via internet bij te houden in lokale kranten.
Russisch studeer ik nu. Wat een goed idee is als je een andere taal wilt leren is op Internet iemand vinden die die taal spreekt en die de taal genoeg machtig is om met je te praten in die taal en jou te kunnen verbeteren, dus bij voorkeur een native speaker. Als je wilt reizen en je wilt je taal onderhouden dan kun je ook heel goed bij lokale inwoners logeren via de hospitality club. Je hoeft niet per se anderen een slaapplaats te hoeven bieden om je daar aan te melden maar kunt wel veel mensen uit het buitenland vinden en als je er heen wilt bij hen verblijven. Hun eisen staan bij hun profiel. Link naar hospitality club
||
Citaat:
||
Citaat:
Dope. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Before You Know It, heeft trouwens een aardig programaatje dat helpt je woorden in je hoofd te stampen:
http://byki.com/
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Meerdere talen tegelijk leren Hardcoregamer | 6 | 19-06-2011 12:03 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wat is de moeilijkste taal om te leren? I love stars | 90 | 12-01-2009 09:57 | |
duits, de zinloosheid nabei. dopydope | 65 | 18-04-2007 11:23 | |
Algemene schoolzaken |
Unimaas belangrijke internetadressen en een vraagje remy476 | 67 | 13-09-2006 21:57 | |
Multimedia om vreemde taal te leren phensicske | 2 | 05-06-2006 18:47 | |
Algemene schoolzaken |
Slecht vreemde taal onderwijs in NL?? Mriek! | 41 | 09-07-2004 13:21 |