Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En is het mogelijk om een oversteek te maken van het Andes-gebergte richting het Amazone-gebied? Edit: ik spreek geen Spaans, hoe moeilijk is het om jezelf daar verstaanbaar te maken?
Laatst gewijzigd op 01-11-2006 om 14:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Andes- Amazone weet ik niet echt iets vanaf, moet je even informatie over zoeken in reisgidsen ofzo. Ik denk dat je qua vervoer enzo dan via Lima of een andere stad moet reizen. Hmm wel lastig als je geen Spaans spreekt. Ze spreken nergens Engels namelijk. Misschien een reisboekje kopen met handige woorden/zinnen en veel handen en voetenwerk?
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vrijwilligerswerk Latijns Amerika als stage? MichelGeerligs | 0 | 20-06-2013 13:45 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld nodig voor Vrijwilligerswerk in Zuid Amerika verrox | 8 | 28-03-2011 14:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dat zijn een hoop beestjes... akumabito | 498 | 23-12-2006 23:08 | |
De Kantine |
Het boemerangeffect: Waarom Amerika gehaat wordt niceman1984 | 67 | 16-04-2004 21:13 | |
Vrije tijd |
Het grote WK topic DJ Incompetent | 525 | 04-07-2002 21:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Amerika's tweede briljante stap!!! ThaFox | 22 | 12-01-2002 17:18 |