Advertentie | |
|
![]() |
|
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elsevier_Beste_Studies
maar hier staat dat na maastricht nijmegen komt? ![]() ![]() |
![]() |
|
ooh volgens mij had ik die van 2005 gezien, op wikipedia mag je ook eigenlijk niet vertrouwen.
http://www.elsevier.nl/survey/onderz...ndex.html#poll |
![]() |
|
Hier is laatst nog een bikkeltopic over geweest
http://forum.scholieren.com/showthre...ht=geneeskunde Maar ik ga voor Leiden leiden leiden leiden leiden is een wereldstad leiden leiden leiden In leiden zijn ze geil Euh! vooruit, ze krijgen in 2007 ook een heel mooi nieuw gebouw met een supergrote gouden collegezaal
|
Iedereen die ik ken die geneeskunde studeert is er erg tevreden over
![]() Zowel ikzelf aan de Uva als vriendinnen in Maastricht, de Vu of in Utrecht. Kijk welke stad bij je past en welke vorm waarin de studie wordt aangeboden. Want qua cijfers zit er misschien een half punt verschil in wat de studenten geven en het is allemaal ruim voldoende.
|
![]() |
Kijk idd naar de stad, daar moet je al die jaren leven. Ik heb het idee dat competentie- en PGO-onderwijs steeds wijdverbreider worden, dus daar hoef je het ook niet voor te doen. Daarbij komt er toch per blad een andere "beste universiteit" uit.
|
![]() |
Heb je wel eens verder gekeken dan Nederland. Antwerpen zou bijvoorbeeld ook een optie zijn. Daar moet je een toelatingsexamen doen dus heb je niet het risico dat je wordt uitgeloot. De studie is daar wel erg moeilijk. Vooral het eerste jaar is pittig (weet niet hoe dat in Nederland is). Ik heb wel eens gehoort dat het een van de beste medicene studie in Europa is. Kijk eens op de site van The times... die geeft ook lijsten uit van beste universiteiten. Het is even zoeken op de site maar dan vind je ook wat.
|
![]() |
||
Ik zou als ik alleen naar geneeskunde zelf moest kijken voor Nijmegen of Maastricht gaan. Niet voor Rotterdam (waar ik nu zit), ik vind het systeem hier niet zo geweldig. Wel ontzettent relext qua uren op de uni (weinig) maar opzich vind ik dat niet zo goed. (Maar goed, het is maar net wat je het beste ligt)
Citaat:
|
Wat hierboven ook al gezegd is.
![]() ![]() Overigens studeer ik GNK in Nijmegen en dat bevalt me prima. Het enige dat ik jammer vind is dat de praktische handelingen er bij ons een beetje bij in geschoten zijn, maar daar is met de nieuwe BaMa-structuur verandering in gekomen. Helaas loop ik dan weer net de boot mis, maar goed.. ![]()
||
Citaat:
Maar ik zou het wel goed vinden als er meer decentraal geselecteerd wordt.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Decentrale selectie Geneeskunde 2009 WR | 240 | 23-08-2009 03:10 | |
Studeren |
Dé gang van zaken m.b.t. geneeskunde studeren in Antwerpen sjtuijp | 1 | 18-04-2007 19:51 | |
Studeren |
Uitgeloot voor geneeskunde. Wat nu? danny23 | 65 | 21-08-2006 21:58 | |
Studeren |
Wat ga jij volgend jaar studeren? JoV | 331 | 15-08-2006 20:09 | |
Studeren |
Geneeskunde Maastricht Tom Poes | 49 | 12-12-2004 15:24 | |
Algemene schoolzaken |
Uitslag loting geneeskunde bekend!? ScatMan.II | 93 | 03-08-2004 16:18 |