Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik mag m'n vriend niet doordeweeks zien van m'n ouders (zitten niet bij elkaar op school) omdat ze vinden dat ik dan mijn aandacht bij school moet houden. Maar doordat ik hem alleen in het weekend zie, is het vaak zo:
Doordeweeks: veel met vriendinnen/vrienden Weekend: veel met vriendje en uit met vriendinnen/vrienden/vriendje Zo houd ik het een beetje gescheiden. Het heeft dus soms ook wel z'n voordelen dat je niet bij elkaar op school zit want zo wordt niemand echt ' verwaarloosd.'
||
![]() |
Citaat:
Vrienden: Op school of soms een dagje in de vakantie. Werken: Op zaterdagochtend en middag Vriend zien: Elke avond en de hele zondag. Makkelijk zat dus. |
![]() |
|
Ik zie mijn vriend normaal gesproken alleen in het weekend, omdat hij in Utrecht studeert..
In het weekend proberen we dan wel toch zoveel mogelijk samen te doen.. Nu met de vakantie zie ik hem wel vaker. Eerlijk gezegd ben ik wel blij dat ik hem niet elke dag zie, niet dat ik hem niet leuk vind en niet van hem houd hoor, maar nu kijk ik er elke keer weer naar uit om hem te zien en bij hem te zijn.. ![]() Veel mensen vragen me wel eens hoe ik het vol houd en of ik het net vervelend vind dat ik hem alleen in het weekend kan zien, natuurlijk vind ik dat soms wel eens jammer en zou ik hem soms wat vaker willen zien.. Maar ik kan gewoon de dingen doen nu die ik zelf wil en heb tijd voor mezelf en hij doet de dingen die hij wil in Utrecht, zo hebben we ook gelijk genoeg tijd voor onze studies ![]() Ik heb dus genoeg tijd voor vrienden (en die zie ik vaak ook nog met uitgaan en op feestjes ed) en mn school.. En in de weekenden zie ik mn vriend ![]()
|
Verwijderd
|
Im zie mn vriend niet elke dag, om de dag zo ongeveer. maar als we met een groep vrienden ergens heen gaan gaan we wel met zun allen.. we hebben dezelfde groep vrienden... Ik ben er een beetje bijgekomen nadat ik evrhuisd ben en heb toen met hem gekregen.. khoef hem niej elke dag te zien.. maar kvind het ook niet tof als ik een aantal dagen niks van hem hoor...
Khoef ook beslist niet samen met hem uit, toch voel ik me wel een skut als iedereeen naar een beachparty gaat en ik dus thuiszit... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ruzie over relatie, en nu? msmells | 4 | 23-03-2015 11:27 | |
Studeren |
Lastige situatie voor studiekeuze Kelvyn | 5 | 31-12-2014 09:29 | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Liefde & Relatie |
probleem in langdurige relatie MinnieM | 28 | 11-01-2008 18:44 | |
Liefde & Relatie |
Mijn relatie... John_doe | 30 | 14-01-2005 21:46 |