Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2002, 11:51
Tox
Tox is offline
Ik las hier net de topic van hoe vaak zie je je vriend of vriendin. Nou daar las ik heel veel "elke dag".

Nou vraag ik me af of die mensen wel genoeg tijd aan hun vrienden besteden. Dus als vraag aan die mensen: Hoe vaak zien jullie je vrienden en wat doe je allemaal met je vrienden en is je vriend(in) er altijd bij?

Zelf zie ik mijn vriendin is het weekend en af en toe een keer door de weeks. En ik heb zat tijd voor mijn vrienden, maar er is ook school en werk. Dus vroeg ik mij af hoe mensen ooit genoeg tijd kunnen hebben om na school te gaan, vrienden te hebben, te werken en elke dag je vriendin zien.
Oud 06-07-2002, 11:55
Lindansje
Lindansje is offline
Ik zie mijn vriend niet elke dag.

Doordat ik een relatie met mijn vriend kreeg, ben ik, op een na, al mijn oude vriendinnen kwijtgeraakt. Die ene die nog over is, bel ik een keer in de week ofzo (we hebben het allebei druk met school en werk) en we spreken een paar keer in de maand af. De vriendinnen die ik nu aan het maken ben (mensen van school voornamelijk) die zie ik zelden na school, omdat de vriendschap erg pril is èn omdat ik niet zo gemakkelijk echt goede vrienden (meer) maak.

Ik besteed mijn tijd dus aan school, werk, mijn vriend en een beetje aan die ene echt goede vriendin...
Oud 06-07-2002, 12:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik zag mijn vriend niet elke dag. echt tijd buiten school besteed ik niet aan vrienden, af en toe doen we wat en spreken we af ofzo... maar zoveel tijd is er niet. de meeste vriendinnen van mij doen vwo en werken. ik dans daarbij het hele weekend en kan dus sowieso in het weekend al niet afspreken. 2 dagen door de week zijn bezet met werk, dus er blijven 3 dagen over na schooltijd. die moet ik verdelen tussen eventueel vriend, vriendinnen, huiswerk en hobby's. moeilijk, maar t lukt me best. ik zie mijn vrienden ook op school dus dat is geen probleem. en overige vrienden zie ik op zaterdag avond als ik uit ga. als ik een vriend heb zal ik hem niet vaak kunnen zien. maar ik ga stoppen met werken dus er komt wat meer ruimte.

okay, ik geef toe dat dit dit jaar niet heeft gewerkt. ik ben overwerkt en moet daarom dus stoppen met werken en meer vrije tijd in plannen. aan het weekend kan ik niks dus, dat blijft druk, dus moet ik school meer zien te verdelen door de weeks (ik blijf nu ook zitten). tja, een druk sociaal/school/dans en werk leven is niet alles... ik moest daarom ook 1 van die dingen op geven en dat is dus mijn werk geworden.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 12:54
Verwijderd
Sinds ik verhuist ben ik geen echte vrienden meer en heb al nooit een vriendin gehad dus is moeilijk in te schatten.

Ik zit momenteel liever alleen dan 1 of andere vrienden die me alleen maar storen (als ik die had.....)
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 13:12
miss_virus
miss_virus is offline
wahahah wat zielig
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 14:25
Verwijderd
als ik naar m'n vrienden wil ga ik naar m'n vrienden.
maar bij mijn vriend was het op laatst dus zo: ja, nee. ja die komt. nee ik heb geen tijd want die komt. ik kan niet want ik ga naar die toe. dus ik had zoiets van: rot op.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 16:24
Angeles
Angeles is offline
Ik woon samen, dus ik zie mijn vriend sowieso elke dag en als ik iets met vriendinnen wil doen dan kan dat natuurlijk gewoon. Mijn ervaring is dat het makkelijker gaat als je eenmaal samenwoont, toen ik nog niet samenwoonde moest ik alles heel erg plannen, nu is dat veel minder en kan ik veel flexibeler zijn.

Ik ga sowieso elke maandagavond heel uitgebreid bij de pizzeria eten met een goede vriendin, we hechten allebei veel waarde aan die afspraak, als het een keer niet kan proberen we het naar een andere dag te verzetten.

Verder heb ik een paar vriendinnen die dezelfde studie doen, die zie ik sowieso op de universiteit en we doen ook regelmatig iets buiten studietijd, dan ben ik ook gewoon altijd van de partij. Verder heb ik nog wat vrienden die ik via internet heb leren kennen, met wie ik al zo lang op MSN zit dat ik ze ook als vrienden en vriendinnen zie, hen zie ik wat minder vaak, maar spreek ik wel heel erg vaak.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 17:02
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Tox schreef:
Ik las hier net de topic van hoe vaak zie je je vriend of vriendin. Nou daar las ik heel veel "elke dag".

Nou vraag ik me af of die mensen wel genoeg tijd aan hun vrienden besteden. Dus als vraag aan die mensen: Hoe vaak zien jullie je vrienden en wat doe je allemaal met je vrienden en is je vriend(in) er altijd bij?

Zelf zie ik mijn vriendin is het weekend en af en toe een keer door de weeks. En ik heb zat tijd voor mijn vrienden, maar er is ook school en werk. Dus vroeg ik mij af hoe mensen ooit genoeg tijd kunnen hebben om na school te gaan, vrienden te hebben, te werken en elke dag je vriendin zien.
ik zie mijn vrienden meestal door de weeks en meestal mijn vriendje in het weekend...naja ook wle es andersom

ik vind het soms wle moeilijk om mijn sociale leven en mijn vriendje in 1 week te proppen, maar zoals het nu gaat, bevalt het me prima
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 17:19
girl18
girl18 is offline
goeie vraag...momenteel heb ik vakantie.. maar als ik werk dan werken we meestal allebei (ik en mijn vriend) en na het werk hebben we elkaar en we zijn meestal als we uitgaan met onze gezamelijke vrienden..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 10:40
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ik mag m'n vriend niet doordeweeks zien van m'n ouders (zitten niet bij elkaar op school) omdat ze vinden dat ik dan mijn aandacht bij school moet houden. Maar doordat ik hem alleen in het weekend zie, is het vaak zo:

Doordeweeks: veel met vriendinnen/vrienden
Weekend: veel met vriendje en uit met vriendinnen/vrienden/vriendje

Zo houd ik het een beetje gescheiden. Het heeft dus soms ook wel z'n voordelen dat je niet bij elkaar op school zit want zo wordt niemand echt ' verwaarloosd.'
Oud 08-07-2002, 14:19
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Tox schreef:
Dus vroeg ik mij af hoe mensen ooit genoeg tijd kunnen hebben om na school te gaan, vrienden te hebben, te werken en elke dag je vriendin zien.
Naar school: Overdag door de week
Vrienden: Op school of soms een dagje in de vakantie.
Werken: Op zaterdagochtend en middag
Vriend zien: Elke avond en de hele zondag.

Makkelijk zat dus.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 14:24
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zie mijn vriend normaal gesproken alleen in het weekend, omdat hij in Utrecht studeert..
In het weekend proberen we dan wel toch zoveel mogelijk samen te doen..
Nu met de vakantie zie ik hem wel vaker.

Eerlijk gezegd ben ik wel blij dat ik hem niet elke dag zie, niet dat ik hem niet leuk vind en niet van hem houd hoor, maar nu kijk ik er elke keer weer naar uit om hem te zien en bij hem te zijn..

Veel mensen vragen me wel eens hoe ik het vol houd en of ik het net vervelend vind dat ik hem alleen in het weekend kan zien, natuurlijk vind ik dat soms wel eens jammer en zou ik hem soms wat vaker willen zien.. Maar ik kan gewoon de dingen doen nu die ik zelf wil en heb tijd voor mezelf en hij doet de dingen die hij wil in Utrecht, zo hebben we ook gelijk genoeg tijd voor onze studies en hebben we in het weekend gewoon lekker lol samen!

Ik heb dus genoeg tijd voor vrienden (en die zie ik vaak ook nog met uitgaan en op feestjes ed) en mn school..
En in de weekenden zie ik mn vriend
Oud 08-07-2002, 14:42
Verwijderd
Im zie mn vriend niet elke dag, om de dag zo ongeveer. maar als we met een groep vrienden ergens heen gaan gaan we wel met zun allen.. we hebben dezelfde groep vrienden... Ik ben er een beetje bijgekomen nadat ik evrhuisd ben en heb toen met hem gekregen.. khoef hem niej elke dag te zien.. maar kvind het ook niet tof als ik een aantal dagen niks van hem hoor...
Khoef ook beslist niet samen met hem uit, toch voel ik me wel een skut als iedereeen naar een beachparty gaat en ik dus thuiszit...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten