Ik heb een jaar oude sony ericsson K500i. Behoorlijk fijn telefoontje, erg tevreden over tot een paar dagen geleden.
Hij is vorige week namelijk een keer uit mn broekzak op de tegels uit elkaar gevallen (maar dat soort landingen heeft ie wel vaker overleefd). Deze keer deed ie bij het aanzetten een beetje haperig maar was het daarna weer oke. Na een paar dagen merkte ik dat af en toe wat pixeltjes niet klopten, maar hij functioneerde nog wel zoals het hoort. Gisteravond bedacht ik me echter dat ik misschien de achtergrond kon veranderen zodat ie weer even na moest denken over al die pixels en het daarna misschien klopte. Toen ging de telefoon helemaal flippen. Ik kreeg afwisselend een wit of een zwart verder leeg scherm. Ik kon hem ook niet meer normaal uitzetten dus heb de batterij eruit gehaald. Ik heb hem daarna nog een paar keer geprobeerd, meestal krijg ik die zwartwitte disco, een keer had ik een geheel wit scherm en begon ie heel hard te zoemen, andere keer zag ik wel het SE logo waar hij mee opstart maar bleef hij daar hangen..
Is er nog hoop voor deze telefoon?